AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Jeg har sansen for snåle ting, men det må også være praktisk og brukervennlig i tillegg så den sofaen hadde jeg nok blitt fort lei av. Kunne eventuelt stått i ganga. Anonymkode: dd713...f36 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Hvilken er finest? Anonymkode: a95ba...1b7
Gjest TheCatLady Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Nei, ikke noe jeg kunne ha hatt, men kan se for meg at de hadde vært kule i enkelte hjem der det passer inn. Jeg er usikker på hvor gode de er å sitte i så kan ikke se for meg å ha noe sånt i en stue der man bruker sofaen mye, men kunne vært en artig detalj i et rom. Jeg likte den blå/turkise best.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Troll eller ei, jeg er helt seriøs her, jeg synes den er litt kul. Minner om noe jeg har sett på en Salvardor Dali-utstilling. Men jeg tror du virkelig skal ha stilen og rommet til den, det er alt rundt som avgjør om den ser kul ut eller fullstendig malplassert og jævlig ut. Den ser også vond og lite funksjonell ut, som andre sier ville jeg nok hatt den i gangen eller noe, eller kanskje den kunne vært kul på et soverom som en sofa man omtrent bare bruker til å kaste brukte klær i. Det er et pynteobjekt, og ikke sofaen familien sitter og spiser taco i på en fredagskveld. Men da må altså gangen eller soverommet stå til stilen og kan kle eller "bære" en sånn type sofa. Anonymkode: 6c129...696 6
Gjest Trøst Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvilken er finest? Anonymkode: a95ba...1b7 Den øverste, men i rødt. Eventuelt den nederste.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Absolutt ikke i mitt hjem nei. Anonymkode: c688f...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå