AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Jeg har bestemt meg for å ordne synet mitt, endelig. Er det noen som har noen tilbydere å anbefale eller fraråde i Oslo? Anonymkode: 932ed...6de
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Jeg tok lasik for 5 uker siden på Memira Majorstua. Veldig fornøyd med alt sammen. Hyggelige og flinke folk. Alt gikk bra underveis. Godt fulgt opp i etterkant. Anonymkode: dc295...036 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tok lasik for 5 uker siden på Memira Majorstua. Veldig fornøyd med alt sammen. Hyggelige og flinke folk. Alt gikk bra underveis. Godt fulgt opp i etterkant. Anonymkode: dc295...036 Takk, jeg har sett litt på Memira. Jeg lurer litt på prislisten dere, forresten. Kanskje du kunne oppklart for meg om de oppgir pris per øye eller per fulle behandling her? https://www.memira.no/pris-oyelaser/ Hvis det er per øye, er de mye dyrere enn andre jeg ser på, men dersom det er for begge øynene, er de mye billigere! Anonymkode: 932ed...6de
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk, jeg har sett litt på Memira. Jeg lurer litt på prislisten dere, forresten. Kanskje du kunne oppklart for meg om de oppgir pris per øye eller per fulle behandling her? https://www.memira.no/pris-oyelaser/ Hvis det er per øye, er de mye dyrere enn andre jeg ser på, men dersom det er for begge øynene, er de mye billigere! Anonymkode: 932ed...6de Prisen på lasik (42 000) er for begge øyne. Et tips, jeg var på konsultasjon uten å bestille time og fikk 10 000 i rabatt. Det gikk ca to måneder fra jeg var på konsultasjon til jeg fikk mail om rabatten. Aner ikke om det er sånn de opererer eller om jeg hadde flaks Anonymkode: dc295...036
anonymLala Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bestemt meg for å ordne synet mitt, endelig. Er det noen som har noen tilbydere å anbefale eller fraråde i Oslo? Anonymkode: 932ed...6de Hvordan gikk dette?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Jeg tok ICL hos Memira, og har ingenting å klage på. Svært fornøyd. Anonymkode: 364c1...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå