AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Hun har vært min kollega i flere måneder nå. Hver gang vi snakker smiler hun, ler, ser på meg og gir meg alltid hyggelige komplimenter. Det som er så merkelig er at alle mener hun er veldig streng og sur, men med en gang hun ser meg blir hun glad og en "annen person". Hun har til og med snakket om meg med familien hennes, sa hun til meg. Uansett hva jeg sier (har ganske tørr humor) så smiler hun og ler. Jeg spurte i går om hun var interessert i å dra ut en dag for en middag og det sa hun med glede ja til. Problemet er at jeg ikke vet om hun bare prøver å være hyggelig mot meg eller om hun faktisk liker meg.. Vi er i 20 årene. Anonymkode: f3746...6ff
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Jeg har blitt veldig forelsket i hun de siste ukene.. Klarer ikke å stoppe å tenke på hun. -TS Anonymkode: f3746...6ff
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har blitt veldig forelsket i hun de siste ukene.. Klarer ikke å stoppe å tenke på hun. -TS Anonymkode: f3746...6ff Henne Henne Men lykke til! Anonymkode: a72fc...30f 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Henne Henne Men lykke til! Anonymkode: a72fc...30f Språkpoliti kan """ og dra. Ts, hun liker deg. Anonymkode: 18a86...4c4 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Du har laget deg en egen virkelighet i hodet, og hver gang du møter henne så får du alt hun gjør til å passe i denne fantasien din. Hva er sjansen for at en kvinne som har tusenvis av valgmuligheter velger å drite der hun spiser? Lite trolig. Ha litt selvinnsikt og gå videre. Anonymkode: d82c0...0e5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har laget deg en egen virkelighet i hodet, og hver gang du møter henne så får du alt hun gjør til å passe i denne fantasien din. Hva er sjansen for at en kvinne som har tusenvis av valgmuligheter velger å drite der hun spiser? Lite trolig. Ha litt selvinnsikt og gå videre. Anonymkode: d82c0...0e5 For noe tull. Det er da greit å date kollegaer, det et visst den ene er leder e.l. at det kan være et problem. Ts: hun er tydelig interessert! Hun hadde ikke sagt ja til invitasjonen ellers. Masse lykke til! Anonymkode: 666e2...001 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Kommer an på om du er kjekk eller ikke. Anonymkode: 21caa...198
Scoops Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 Høres ut som hun kan være interessert ja 😊 1
Edalokojs Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 (endret) Hadde personlig vært litt forsiktig med å date kolleger på jobb. Er nok greit, om dere jobber på en kaffe o.l. Folk kan være hyggelig og grei av ulike grunner. Det beste er å være ærlig om intensjonene dine, så slipper dere å dra på falske forventninger. Lykke til Endret 14. august 2021 av Edalokojs 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå