Gå til innhold

Tror dere hun liker meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært min kollega i flere måneder nå.

Hver gang vi snakker smiler hun, ler, ser på meg og gir meg alltid hyggelige komplimenter. Det som er så merkelig er at alle mener hun er veldig streng og sur, men med en gang hun ser meg blir hun glad og en "annen person".  Hun har til og med snakket om meg med familien hennes, sa hun til meg. Uansett hva jeg sier (har ganske tørr humor) så smiler hun og ler. 

Jeg spurte i går om hun var interessert i å dra ut en dag for en middag og det sa hun med glede ja til. 
Problemet er at jeg ikke vet om hun bare prøver å være hyggelig mot meg eller om hun faktisk liker meg.. Vi er i 20 årene. 

Anonymkode: f3746...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt veldig forelsket i hun de siste ukene.. Klarer ikke å stoppe å tenke på hun.

-TS

Skrevet

Ja, hun liker deg. Lykke til!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har blitt veldig forelsket i hun de siste ukene.. Klarer ikke å stoppe å tenke på hun.

-TS

Henne 

Henne 

Men lykke til!  

Anonymkode: a72fc...30f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Henne 

Henne 

Men lykke til!  

Anonymkode: a72fc...30f

Språkpoliti kan """ og dra.

Ts, hun liker deg.

Anonymkode: 18a86...4c4

• Liker 3
Skrevet

Du har laget deg en egen virkelighet i hodet, og hver gang du møter henne så får du alt hun gjør til å passe i denne fantasien din.

Hva er sjansen for at en kvinne som har tusenvis av valgmuligheter velger å drite der hun spiser? Lite trolig.

Ha litt selvinnsikt og gå videre.

Anonymkode: d82c0...0e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har laget deg en egen virkelighet i hodet, og hver gang du møter henne så får du alt hun gjør til å passe i denne fantasien din.

Hva er sjansen for at en kvinne som har tusenvis av valgmuligheter velger å drite der hun spiser? Lite trolig.

Ha litt selvinnsikt og gå videre.

Anonymkode: d82c0...0e5

For  noe tull. Det er da greit å date kollegaer, det et visst den ene er leder e.l. at det kan være et problem.

Ts: hun er tydelig interessert! Hun hadde ikke sagt ja til invitasjonen ellers. Masse lykke til!

Anonymkode: 666e2...001

• Liker 3
Skrevet

Kommer an på om du er kjekk eller ikke. 

Anonymkode: 21caa...198

Skrevet

Høres ut som hun kan være interessert ja 😊

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde personlig vært litt forsiktig med å date kolleger på jobb. Er nok greit, om dere jobber på en kaffe o.l. 

Folk kan være hyggelig og grei av ulike grunner. Det beste er å være ærlig om intensjonene dine, så slipper dere å dra på falske forventninger.

Lykke til :)

Endret av Edalokojs
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...