Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen har bodd sammen i 6 måneder og han har hjulpet meg med husleie, selvom han ikke bor her på papiret,men bodd her fysisk. 

Det er nå slutt å han krever å få tilbake pengene for de 6 månende. Han har betalt halvparten på 4000 hver måned. 🤕

Vi har heller ingen kontrakt på noe som helst. Han er sur å bitter å truer meg med at han skal ha de pengene.. Ellers. 

Anonymkode: e16c8...ae4

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg og eksen har bodd sammen i 6 måneder og han har hjulpet meg med husleie, selvom han ikke bor her på papiret,men bodd her fysisk. 

Det er nå slutt å han krever å få tilbake pengene for de 6 månende. Han har betalt halvparten på 4000 hver måned. 🤕

Vi har heller ingen kontrakt på noe som helst. Han er sur å bitter å truer meg med at han skal ha de pengene.. Ellers. 

Anonymkode: e16c8...ae4

Ellers hva da? Truer han deg? 

Du skal selvsagt ikke betale tilbake pengene, i og med at han har bodd der, er det helt ok at han har bidratt. Blokker han og be han holde seg unna! 

Skrevet

Selvfølgelighar han ikke krav på de pengene.

• Liker 7
Skrevet

Hvis ekser kunne kreve penger tilbake, hadde jeg vært rik 😂

Anonymkode: d5dc0...00c

• Liker 4
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Hadde en slik eks som var ei skikkelig merr etter at jeg dumpa henne. Hun ville ha tilbake alt - gaver, husleie, penger til mat osv.

Bare ignorér.

Anonymkode: 70019...788

• Liker 1
Skrevet

Hva er det han truer med da? Han kan ikke anmelde deg for å nekte å betale tilbake husleie for et sted han faktisk har bodd. Hva som er folkeregistrert adresse eller hva som står i husleiekontrakten spiller ingen rolle.

Anonymkode: e6def...336

• Liker 2
Skrevet

Hvis han bidro til husleien mens dere var sammen - så var vel det fordi han var der. - og dermed «brukt varen» han var med å betalte på. Det er jo ikke noe som skal tilbakebetales 😂 hadde vært annerledes hvis det var snakk om depositum eller en kjøpt leilighet, der du nå eide noe..

Anonymkode: efe39...ec0

• Liker 4
Skrevet

Han kan ikke kreve en krone. Så alle trusler han måtte komme med kan du ignorere, med mindre det handler om å «ta hevn» på en farlig måte, da anmelder du. 

Anonymkode: de4cb...194

• Liker 4
Skrevet

Han har ingen sak. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...