AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 jeg er dame 53 og har forelsket meg i en mann som er 40. Trodde ikke jeg brydde meg om hva andre tenker om meg, men dette bryr jeg meg om. Jeg tenker at det er pinlig at han er så ung. Jeg har prøvd å glemme ham, men det går ikke. Kjærligheten er gjensidig. Han bryr seg ikke om alderen, sier han. Hva tenker dere? Anonymkode: cb4a3...7db 3
Khloe P.T Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Jeg tenker at det er helt opp til dere 👍 12
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Med mindre du er en vulgær og harry grisedame er det tommel opp fra meg. Anonymkode: a4d69...001 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med mindre du er en vulgær og harry grisedame er det tommel opp fra meg. Anonymkode: a4d69...001 Føler jeg ikker er det. Men tenker det er lett å tenke det om eldre kvinner som finner seg så mye yngre menn. Anonymkode: cb4a3...7db
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Jeg er 30 år eldre enn kjæresten min, og jeg er kvinne. Vi er begge voksne, og trives med hverandre. Anonymkode: f67e9...48c 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 30 år eldre enn kjæresten min, og jeg er kvinne. Vi er begge voksne, og trives med hverandre. Anonymkode: f67e9...48c Så fint å høre Anonymkode: cb4a3...7db 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Go for it girl💪 Hadde du vært mann, hadde ingen reagerert... Anonymkode: ec41f...70e 9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Khloe P.T skrev (22 minutter siden): Jeg tenker at det er helt opp til dere 👍 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Go for it girl💪 Hadde du vært mann, hadde ingen reagerert... Anonymkode: ec41f...70e Tusen takk. Føler det hjelper at dere sier det. Jeg burde jo bare gjøre det jeg selv føler uten å tenke på hva andre mener. Men i dette tilfelle kjenner jeg at jeg gjør det. Moren er bare noen få år eldre enn meg. Det tenker jeg at hun må synes er veldig dumt at sønnen har funnet en så mye eldre kjæreste. Jeg liker ikke tanken på det. Anonymkode: cb4a3...7db 2
GrønnNellik68 Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg er dame 53 og har forelsket meg i en mann som er 40. Trodde ikke jeg brydde meg om hva andre tenker om meg, men dette bryr jeg meg om. Jeg tenker at det er pinlig at han er så ung. Jeg har prøvd å glemme ham, men det går ikke. Kjærligheten er gjensidig. Han bryr seg ikke om alderen, sier han. Hva tenker dere? Anonymkode: cb4a3...7db Så flott kjærlighet kommer alle former og varianter. Er ikke antall år som bestemmer hvem en faller for. Det er personlighet og kjemi. Søskenbarnet mitt er 51 og gift med en på 40 var da ingen som har reagerte på det som jeg vet. Lykke til kos deg☘️☘️☘️☘️. Livet er for kort til å ikke nyte de goder som kommet ens vei. 5
GrønnNellik68 Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tusen takk. Føler det hjelper at dere sier det. Jeg burde jo bare gjøre det jeg selv føler uten å tenke på hva andre mener. Men i dette tilfelle kjenner jeg at jeg gjør det. Moren er bare noen få år eldre enn meg. Det tenker jeg at hun må synes er veldig dumt at sønnen har funnet en så mye eldre kjæreste. Jeg liker ikke tanken på det. Anonymkode: cb4a3...7db Skjønner den tankegangen men nå skal du jo uansett ikke bo med mora hans. Er hun av rette sorten og litt tolerant og inkluderende så går dette helt fint. Noen ganger kanskje trenger de kanskje litt tid til å innse at sønnen mener alvor. 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Vendela er 53 og Petter 40 Anonymkode: ec41f...70e 4
Isaccis Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 Kjør på, du er heldig som har funnet deg en du har falt for og som gjengjelder følelsene dine, det er bare dumt å henge seg opp i bagateller som at du har levd ca 4500 dager mer enn han. Dagene kommer og går uansett, fokuser heller på å ha det bra og nyt livet sammen! 5
Oslodamen Skrevet 14. august 2021 #13 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Med mindre du er en vulgær og harry grisedame er det tommel opp fra meg. Anonymkode: a4d69...001 Også vulgære og harry grisedamer fortjener å finne kjærligheten. Ts: hvis det var motsatt og han var eldst, hadde ingen tenkt noe over det. Ikke la alder ødelegge for dere ❤️. 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 Oslodamen skrev (1 minutt siden): Også vulgære og harry grisedamer fortjener å finne kjærligheten. Ts: hvis det var motsatt og han var eldst, hadde ingen tenkt noe over det. Ikke la alder ødelegge for dere ❤️. Det sa han og. Jeg har tenkt på det også. Jeg kjenner at jeg er veldig forelsket. Kjenner sug i magen bare jeg hører en lyd om og fra ham. Så rart, kan ikke huske jeg har hatt det sånn. Anonymkode: cb4a3...7db 3
Oslodamen Skrevet 14. august 2021 #15 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sa han og. Jeg har tenkt på det også. Jeg kjenner at jeg er veldig forelsket. Kjenner sug i magen bare jeg hører en lyd om og fra ham. Så rart, kan ikke huske jeg har hatt det sånn. Anonymkode: cb4a3...7db Så fantastisk 🥰. Og bare så det er klart, jeg mente selvfølgelig ikke at du var en grisedame, jeg ville bare påpeke for ab...001 at alle fortjener å finne kjærligheten 😅 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #16 Skrevet 14. august 2021 Vi har kjent hverandre i ca 5 mnd. Men i perioder har jeg prøvd å motstå ham pga alderen, og han har respektert det. Men nå klarer jeg det ikke lenger, tror jeg. Vi har og møttes flere ganger i det siste, og det er nå først vi har kysset og berørt mye på hverandre. Jeg blir helt skjelven i kroppen ved den minste berøring. Anonymkode: cb4a3...7db 2
TLR Skrevet 14. august 2021 #17 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg er dame 53 og har forelsket meg i en mann som er 40. Trodde ikke jeg brydde meg om hva andre tenker om meg, men dette bryr jeg meg om. Jeg tenker at det er pinlig at han er så ung. Jeg har prøvd å glemme ham, men det går ikke. Kjærligheten er gjensidig. Han bryr seg ikke om alderen, sier han. Hva tenker dere? Anonymkode: cb4a3...7db Er han moden for alderen så kan det gå bra. Men det finnes eldre menn som også er umodne. Håper at han er ærlig og at han er den han utgir seg for å være. Jeg vil ikke si glem han. Men vær forsiktig og ikke se alt med rosa briller. Ikke overse fare signalene. Neida han er helt siktig en snill mann. Lykketil 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #18 Skrevet 14. august 2021 Er han utenlandsk? Anonymkode: fdd82...80a 4
GrønnNellik68 Skrevet 14. august 2021 #19 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det sa han og. Jeg har tenkt på det også. Jeg kjenner at jeg er veldig forelsket. Kjenner sug i magen bare jeg hører en lyd om og fra ham. Så rart, kan ikke huske jeg har hatt det sånn. Anonymkode: cb4a3...7db Er det ikke herlig da? Få oppleve dette når en blir eldre også? Mange tror jo en har gått ut på dato når en har passet 45 lissom. 3
TLR Skrevet 14. august 2021 #20 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi har kjent hverandre i ca 5 mnd. Men i perioder har jeg prøvd å motstå ham pga alderen, og han har respektert det. Men nå klarer jeg det ikke lenger, tror jeg. Vi har og møttes flere ganger i det siste, og det er nå først vi har kysset og berørt mye på hverandre. Jeg blir helt skjelven i kroppen ved den minste berøring. Anonymkode: cb4a3...7db Er han norsk. Ikke at det er så viktig. 5 måneder er ikke så lenge. Vær forsiktig så går det bra 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå