Gå til innhold

Seriøs kar, dialog 2+uker, fortsatt ikke spurt om kontaktinfo!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noe jeg ikke helt forstår. Ble kjent med denne karen via seriøs dating app. 

Han spurte om jeg hadde insta så vi kunne snakke der, jeg foreslo snap istedet , i første omgang. 

Vi har *skrevet sammen* i litt over 2 uker. Vi har møttes nå 2 ganger, og allerede på denne andre gangen ba han meg slette brukeren på appen foran han, og han gjorde det samme. 

Intensjonene hans er seriøse, og han vil etablere seg. Greit nok. Vi skal på fjerde date allerede på Tusenfryd sammen. Til nå forstår jeg enda ikle hvorfor han ikke har spurt om mitt tlf nr. Til nå har vi kum hverandres snapchat. Jeg forstår ikke. Jeg la merke til allerede på andre date at han forsøkte flere ganger å kysse meg, og jeg blir lei av all denne skrivingen. Har hintet t.o.m om dette ang å si ting muntlig er bedre, men han sa bare "det er notert" og her er vi. På snap enda. 

Er dette egentlig feil...? Eller hva ...? Er jo vanlig at mannfolk spør om jentas kontaktinfo, så jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at han til nå ikke har spurt.... 

Anonymkode: 00abc...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har tom vist meg adresse av hvor han bor fordi han skal selge leiligheten, og vist meg dørskiltet til foreldrene og søsknene hans etc, og jeg vet hvor han jobber... fatter liksom ikke hvordan han kan nøye seg med bare snap.. sykt å tenke på. 

Og nei, han har ingen andre forhold gående for å skjule meg sånn sett. 

Anonymkode: 00abc...440

Skrevet

Du får spør selv, da. Hvis du vil prate, får du ringe.

• Liker 1
Skrevet

På andre date ba han deg slette appen foran ham? Og det syntes du ikke virket kontrollerende? 😬

Anonymkode: 70e65...7ec

• Liker 4
Skrevet

Har du spurt ham om kontaktinfo? 

Anonymkode: d8b6d...03d

Skrevet

Hvorfor har du hintet? Det er da for f bare å spørre «kan jeg få telefonnummeret ditt?» !!!

Blir litt matt av hvor tafatt mange er.

Anonymkode: 64140...b83

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...