AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Hørte på nyhetene at det vil bli mer og mer vanlig med klimaflykninger i framtiden. Det er nå tredje generasjon innvandrere i Norge. Etnisk norske er de ikke, men de kan heller ikke anerkjenne det landet deres foreldre eller besteforeldre kommer fra. Reiser de dit er det åpenbart for dem og de der nede, at de er utledninger. Vi har også flere unge innvandrere som kuttet kontakt med familien og dermed foreldrenes minoritet samfunnet hvert år av diverse årsaker. De har da valgt norge AS. Det at befolkningen i Europa, og dermed Norge har forandret seg drastisk på en levetid, er si det mildt. Det er ubehag i dette. Spørsmålet mitt er, hvor sannsynlig er en borgerkrig i framtiden? Hvis det blir borgerkrig i Tyskland eller i Frankrike for eksempel, vil tankene og flammen som startet krigen, blusse opp i Norge?. Hvordan vil det utspille seg og kan vi komme til en punkt der alle ikke etnisk norske blir stuet inn i en by. Åpen diskriminering og vold hvis de forlater "sonen" Er dette en sannsynlighet eller er det bare meg som driver med negativ og fantasifull katastrofetenkning? Anonymkode: eb279...f0c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er ubehag i dette. Synd u tenker sånn. Jeg skulle ønske vi kunne leve i en verden der "utlending" ikke var et ord, men at hele verden var for alle. Anonymkode: 862b8...932 2
Gjest laPistola Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Alle etnisk norske samlet i en by innen 10 år etter borgerkrig? Jaja, får vi velge by? Håper på toten.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Anonyminist skrev (1 minutt siden): Alle etnisk norske samlet i en by innen 10 år etter borgerkrig? Jaja, får vi velge by? Håper på toten. Omvendt, alle "ikke etnisk" blir buret inn i toten for eksempel. Anonymkode: eb279...f0c 1
Gjest laPistola Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Omvendt, alle "ikke etnisk" blir buret inn i toten for eksempel. Anonymkode: eb279...f0c Ah ok, litt tidlig på morgenen. Ok, da er det sikkert realistisk. Når ingen kan bo i Norge lenger om 30 år på grunn av klimaendringene, vil de på Toten få bli med oss når vi skal innvandre til deres forfedres hjemland?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Anonyminist skrev (6 minutter siden): Ah ok, litt tidlig på morgenen. Ok, da er det sikkert realistisk. Når ingen kan bo i Norge lenger om 30 år på grunn av klimaendringene, vil de på Toten få bli med oss når vi skal innvandre til deres forfedres hjemland? Gå tilbake i seng og sov. Jeg innrømme at jeg er elendig til å skrive, men så elendig er jeg faktisk ikke. Hva vet jeg om hvor de på totten skal. Det var du som valgte Toten, og hvor de og du skal innvandrer til, er for meg en gåte. Jeg trodde Norge var hjemlandet. Men åpenbart er ikke. Anonymkode: eb279...f0c
Gjest ABM Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Borgerkrig i fremtiden..? Fremtiden som i 2150 eller 2030? Klimaendringene er allerede inne i en closed loop der enorme skogbranner verden rundt slipper ut svære mengder CO2...som øker temperaturen ytterligere og trigger ennå større branner...og et tinende arktisk der metan som har ligget frosset i millioner av år nå slipper ut i atmosfæren..og metan er en mye kraftigere klimagass enn CO2.. Vi fikk en forsmak av det som kommer til å skje med den Arabiske våren i 2011..Enorme opptøyer og sosial uro forårsaket av at prisen på mat steg dramatisk....fordi kornbeltet i svartehavsområdet opplevde en episk tørke der hveteåkrene faktisk brant!! Og Putin stanset den Russiske exporten av hvete til Araberne... Vi er helt nøyaktig en tørkesommer unna borgerkriger over hele verden...tørke i den Amerikanske midtvesten eller i de store kornfeltene i Canada vil sende verden ut i hungersnød..og at den kommer blir mer og mer sannsynlig...Setter pengene mine på at helvete er løs før 2030 og at du får borgerkrigen din etter der en gang..
Gjest laPistola Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Gå tilbake i seng og sov. Jeg innrømme at jeg er elendig til å skrive, men så elendig er jeg faktisk ikke. Hva vet jeg om hvor de på totten skal. Det var du som valgte Toten, og hvor de og du skal innvandrer til, er for meg en gåte. Jeg trodde Norge var hjemlandet. Men åpenbart er ikke. Anonymkode: eb279...f0c Hæ? Nå har jeg fått i meg en kaffe. Jeg skjønner at du ikke vet hvor de på totten skal. Ja, jeg foreslo Toten hvis alle skal samles et sted. Ja, det er en gåte. Hvis polene smelter helt ned så blir det for kaldt og bo i Norge, og vi må starte ny utvandring. ( det er vi jo vant med, vi har vandret mer enn vi har latt andre vandre inn) svaret på gåten blir litt vag, men det må være et sted som ikke ligger nord i Europa eller ved kysten sør i Europa. Uansett først borgerkrig. Innen 10 år. Alle ikke etniske norske.. skal da samles i en by. Skjønner du ikke liker Toten, dårlig forslag, hva med Drammen ? Ok, la oss si Drammen. Så 20 år etter må vi alle vandre ut. Drammen vil jo i hovedsak bestå av svensker og noen dansker om 10 år, men det vil også være etterkommere av forfedre for land det er aktuelt for oss og flykte til. Tar vi de med oss? Jo norge er et hjemland for noen. Åpenbart. Norge er et hjemland for meg. Åpenbart. Om jeg vil trives her under borgerkrig er mindre sikkert. Om jeg vil trives her i ny istid er uaktuelt. Det er fortsatt en gåte hvor jeg skal bosette meg. Har jo noe tid på og se det an. Orker ikke borgerkrig midt i en pandemi vel? Kan bli for mye.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 Jeg tror vi får det, og at muslimer vil bli hovedfienden i mange land. Om det blir som jødene med konsentrasjonsleir vet jeg ikke, men at det blir krig i i alle fall deler av Europa innen de neste femti årene, ja det er jeg ganske sikker på. Og at muslimer vil være hovedfienden er jeg også temmelig sikker på. Europa får stadig mer radikale ytterfløyer politisk og med det blir det mindre stabilt. Den økonomiske krisen fra 2007/2008 var ikke ryddet unna før covid og forskjellene har økt dramatisk mange steder. Ypperlig grobunn for krig og elendighet dessverre. Anonymkode: 29634...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå