k0u Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Som tittelen skrives. Er det mulig å få gjort det? I så fall hvordan er framgangsmåten? Går jeg bare til legen å spør om det? Er det noen som har prøvd det før?
so_what Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Hæ? Hypotermisk hjerteinfarkt? Altså hjertestans som følge av nedkjøling - som altså innebærer livsfare? Hvorfor skulle du ønske det?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 k0u skrev (9 minutter siden): Som tittelen skrives. Er det mulig å få gjort det? I så fall hvordan er framgangsmåten? Går jeg bare til legen å spør om det? Er det noen som har prøvd det før? Spørsmålet ditt vitner om lav forståelse for hvordan helsevesenet i Norge fungerer. Så klart kan du ikke gå til fastlegen din og be om å «få» det. Hvorfor vil du ha hjertestans? Anonymkode: 4682d...15b 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Selvsagt kan du/får du ikke det. Anonymkode: 2d3bf...355
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Når man tror man har lest det meste inne her….. Anonymkode: a4506...69b
Chantielle Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre. Med vennlig hilsen, Chantielle mod. 1
Anbefalte innlegg