AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Jeg lurer på om dere syntes jeg har høy, lav eller middels smak på menn? Jeg kan så klart ikke legge ut bilde av menn jeg kjenner fra virkeligheten som jeg er tiltrukket av, så derfor har jeg funnet noen kjendiser som har det jeg pleier å falle for. Disse mennene er jo veldig ulike, men alle menn jeg har vært sammen med er ulike, så sånn er det bare. Jeg syns allikevel de har en slags lik standard. Det at jeg liker akkurat disse skuespillerene er fordi de har noe ved personligheten og væremåten sin som jeg liker, og pga det blir de kjekke. Jeg hadde nok aldri tenkt at disse var kjekke om jeg bare hadde sett et bilde. Så til dere som har sett litt av disse på tv (eller for all del kjenner dem). Hva slags standard syns dere jeg har ? Er det ikke ganske normale menn egentlig ? Eller er det en "høy" standard.... jeg er jo ikke sånn som blir tiltrukket av Brad Pitt f.eks, noe som jeg anser som høy standard. Anonymkode: 456ed...92c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Bruglen skrev (Akkurat nå): Dette er høy standard Hva er Brad Pitt, Taylor Lautner, Ian Somerhalder osv osv fornoe da? Du kan ikke mene at de er på samme stadie som de mennene jeg har lagt ved bilde av. Anonymkode: 456ed...92c 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Enig i høy standard. Og disse mennene ser høye ut også, over 180? Anonymkode: f7a64...155 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i høy standard. Og disse mennene ser høye ut også, over 180? Anonymkode: f7a64...155 Det vet jeg ikke, annet enn at han siste er ganske lav. Anonymkode: 456ed...92c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Syns alle her er kjekke menn. Ja de er jo kjekke, men spørsmålet er i hvilken kategori. Er det å sikte høyt? De er i samme kategori som de mennene jeg har vært sammen med. Jeg trodde bare at dette var det folk anså som middels kjekke.. Anonymkode: 456ed...92c 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Dette er forholdsvis høy standard (om dette er standarden og ikke bare idealet). Brad Pitt og Ian Somerhalder er sinnsikt høy standard. Anonymkode: 0d370...2bc 1
Hannah80 Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 Sven Nordin var jo en skikkelig hunk i sine yngre dager😍 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja de er jo kjekke, men spørsmålet er i hvilken kategori. Er det å sikte høyt? De er i samme kategori som de mennene jeg har vært sammen med. Jeg trodde bare at dette var det folk anså som middels kjekke.. Anonymkode: 456ed...92c De er nok over snittet ja. Men spørs også hvor ung du er. Mellom 17-25 er disse ikke så sært kjekke, bare litt. Og så spørs det på andre ting. Kan jo være tilfeldig at du har falt for dem, eller kanskje utseende er noe du prioriterer. Det er lov å ha høy standard når det gjelder utseende. Ulike ting folk er opptatt av. Anonymkode: 0d370...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Sven Nordin var jo en skikkelig hunk i sine yngre dager😍 Ja, jeg syns fortsatt han er en hunk jeg selvom han er eldre. En av mine ekser er veldig lik han (som ung selvsagt) Anonymkode: 456ed...92c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er nok over snittet ja. Men spørs også hvor ung du er. Mellom 17-25 er disse ikke så sært kjekke, bare litt. Og så spørs det på andre ting. Kan jo være tilfeldig at du har falt for dem, eller kanskje utseende er noe du prioriterer. Det er lov å ha høy standard når det gjelder utseende. Ulike ting folk er opptatt av. Anonymkode: 0d370...2bc Jeg er 28. Nei som sagt så er det ikke utseende i seg selv. Jeg ville ikke latt merke til dem på et bilde. Flere av disse har vokst på meg gjennom forskjellige serier, intervjuer osv. Sånn som odin waage syns jeg IKKE var noe å se på de første episodene av rådebank, men så ble han bare veldig fin etterhvert, plutselig var han råkjekk. Samme med flere av de andre. Sven Nordin ble jeg opphengt i som 4 åring av å se på mot I brøstet, han var så kul. Litt rart at jeg hadde en slags tiltrekning til en mann i 40 årene (som han da var) som fire åring. 😝 Anonymkode: 456ed...92c 1
Hannah80 Skrevet 14. august 2021 #13 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja de er jo kjekke, men spørsmålet er i hvilken kategori. Er det å sikte høyt? De er i samme kategori som de mennene jeg har vært sammen med. Jeg trodde bare at dette var det folk anså som middels kjekke.. Anonymkode: 456ed...92c Jeg er ikke komfortabel kjenner jeg, med å putte folk i kategorier etter utseende:) Og dessuten så hører jeg ofte at jeg har en sær smak. Jeg syns feks Mick Jagger er den mest sexy mannen som noengang har eksistert på denne jord🤭 (i yngre dager) 1
Hannah80 Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, jeg syns fortsatt han er en hunk jeg selvom han er eldre. En av mine ekser er veldig lik han (som ung selvsagt) Anonymkode: 456ed...92c Ja visst. Han er fremdeles en flott mann:)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #15 Skrevet 14. august 2021 Kjenner ikke til noen av disse bortsett fra Sven Nordin. Men disse mennene ser ganske gjennomsnittlige ut! Anonymkode: 62dea...566 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #16 Skrevet 14. august 2021 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke komfortabel kjenner jeg, med å putte folk i kategorier etter utseende:) Og dessuten så hører jeg ofte at jeg har en sær smak. Jeg syns feks Mick Jagger er den mest sexy mannen som noengang har eksistert på denne jord🤭 (i yngre dager) Søkte han opp nå, han så veldig syk ut... selv som ung. Uvanlig tynn. 🤔 Anonymkode: 456ed...92c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #17 Skrevet 14. august 2021 Hvorfor lurer du på dette? Anonymkode: 0d370...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #18 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor lurer du på dette? Anonymkode: 0d370...2bc Er det noe galt med å lure på det? Anonymkode: 456ed...92c
Hannah80 Skrevet 14. august 2021 #19 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Søkte han opp nå, han så veldig syk ut... selv som ung. Uvanlig tynn. 🤔 Anonymkode: 456ed...92c Han bikker jo snart 80🤭 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #20 Skrevet 14. august 2021 1 minutt siden, Hannah80 said: Han bikker jo snart 80🤭 Synes som deg at dette er en pen mann. Men kanskje enda mer mot styggpen? Veldig interessant utseende. En fin blanding av sterkt feminine og sterkt maskuline trekk. Også liker jeg nok tynne menn. Anonymkode: 0d370...2bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå