AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Bare av ren nsgjerringet- blir dere kvinner seksuelt stimulert av at vulva klemmes mot noe eller noen - for eksempel under forspill? Hva stimulerer deg aller mest eller best? Anonymkode: 6df90...7d4
Gjest Trøst Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Selvsagt. Klitoris blir stimulert når man gnir seg mot noe, enten det er mykt eller hardt. Tørrpuling er ganske undervurdert og ekstremt opphissende, og noe jeg absolutt kunne fått orgasme av - og hos noen menn kan nok spruten fort komme i buksa, alt ettersom. Noe jeg likte godt å gjøre med en ex, var å ligge inntil han med ene benet hans mellom beina mine. Da kunne jeg gni meg inntil han mens jeg brukte hendene mine på han og kysset han. Om mannen er skikkelig rabiat i senga, for eksempel i misjonær, så kan "trykket" for hvert støt mot vulva gi orgasme hos meg. Knipeøvelser hjelper på dette også.
Bamseklemmer Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 (endret) Trøst skrev (22 minutter siden): Selvsagt. Klitoris blir stimulert når man gnir seg mot noe, enten det er mykt eller hardt. Tørrpuling er ganske undervurdert og ekstremt opphissende, og noe jeg absolutt kunne fått orgasme av - og hos noen menn kan nok spruten fort komme i buksa, alt ettersom. Noe jeg likte godt å gjøre med en ex, var å ligge inntil han med ene benet hans mellom beina mine. Da kunne jeg gni meg inntil han mens jeg brukte hendene mine på han og kysset han. Om mannen er skikkelig rabiat i senga, for eksempel i misjonær, så kan "trykket" for hvert støt mot vulva gi orgasme hos meg. Knipeøvelser hjelper på dette også. Ja, ikke undervurdere tørrpulingen, jeg kan få utløsning bare av lapdance med boxeren på. Og banker og gnikker jeg strengen mot noe eller bruker en finger, kan jeg komme på et blunk hvis jeg vil... Gnikking/tørrpuling/lapdance blir det lite diskutert her i forumet. Likeså strengen/frenulumet til mannen. Jeg kan avsløre mange hemmeligheter ang. frenulumet... Den markerte teksten gjør vel at den indre klitorisen blir stimulet. Jeg har ofte hørt menn si: "Hun kunne jo ikke pule, fordi hun bare gnikket musa si mot kukroten uten penetrering" Så det er jo nettop det du beskriver, du får nemmelig stimulert både den indre og den ytre klitten din. 👌 Endret 14. august 2021 av Bamseklemmer 1
Gjest Trøst Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Bamseklemmer skrev (38 minutter siden): Ja, ikke undervurdere tørrpulingen, jeg kan få utløsning bare av lapdance med boxeren på. Og banker og gnikker jeg strengen mot noe eller bruker en finger, kan jeg komme på et blunk hvis jeg vil... Gnikking/tørrpuling/lapdance blir det lite diskutert her i forumet. Likeså strengen/frenulumet til mannen. Jeg kan avsløre mange hemmeligheter ang. frenulumet... Den markerte teksten gjør vel at den indre klitorisen blir stimulet. Jeg har ofte hørt menn si: "Hun kunne jo ikke pule, fordi hun bare gnikket musa si mot kukroten uten penetrering" Så det er jo nettop det du beskriver, du får nemmelig stimulert både den indre og den ytre klitten din. 👌 Korrekt. Det er rådeilig!!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Fint å lese. Det bekrefter noe jeg har tenkt. Det å gni underlivet mot enannens underliv, selv med klær på hos begge, Anonymkode: 6df90...7d4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Såklart, det er jo der klitten og kjønnsleppene er. Og det skjer jo under penetrerenee sex også, om man treffer rett. Anonymkode: 1a626...cf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå