AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Jeg er 98% sikker på at jeg vil ut av forholdet med typen. Hvordan legge dette frem for han når jeg gjør det slutt? Skal jeg si at det er en liten del av meg som har et håp om at vi kan få det til å fungere, eller bare gjøre det slutt. (Har vært sammen snart ett år. Han var tilgjengelig på datingsider og jeg oppdaget det. Han chattet ikke med noen. Bare kikket. Jeg fikk se profilene.) Anonymkode: 317d9...22f
so_what Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Jeg hadde ikke hatt ork til å bli værende i et forhold med noen jeg ikke stoler på. Dvs jeg har gjort det, og hadde ikke hatt ork til å gå igjennom det der en gang til. AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal jeg si at det er en liten del av meg som har et håp om at vi kan få det til å fungere Jeg ser ikke hva det skal være godt for. 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Dere er ikke samboere? I så fall hadde jeg nok sagt, rett ut, at forholdet ikke fungerer for deg og når han kikker på datingsider så er vel han også på samme sted. Takk for en fin tid, og det er det. Ikke gå mange runder. Ikke skyld på noe. Bare gjenta at det ikke oppleves riktig for deg. Anonymkode: 00cb2...de8 8
Gjest CamillaCollett Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 100 % sikker blir man sjelden, Du er så sikker likevel at det ikke er noe å lure på. Det finnes ingen enkle utveier her om du skal være redelig. Du sier rett ut at forholdet ikke fungerer for deg og at du derfor ikke vil være sammen med ham mer. Ikke gi rom for tvil, det gjør det verre for begge.
Gjest Dævendøtte Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 CamillaCollett skrev (3 minutter siden): 100 % sikker blir man sjelden, Du er så sikker likevel at det ikke er noe å lure på. Det finnes ingen enkle utveier her om du skal være redelig. Du sier rett ut at forholdet ikke fungerer for deg og at du derfor ikke vil være sammen med ham mer. Ikke gi rom for tvil, det gjør det verre for begge. Enig!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Ikke gi håp. Det er absolutt det verste man kan gjøre ved et brudd. Anonymkode: f6cee...6dc 4
Ishavsrøya Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Jeg hadde bare sagt det rett ut, at dette fungere ikke. Og når han i tillegg har registrert seg på datingsider var det dråpen. 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 4 minutter siden, Ishavsrøya said: Jeg hadde bare sagt det rett ut, at dette fungere ikke. Og når han i tillegg har registrert seg på datingsider var det dråpen. Takk for svar. Han har ikke registeret seg, men ikke fjernet seg etter vi ble sammen. Synes det er litt formildende. Anonymkode: 317d9...22f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Dere er ikke samboere? I så fall hadde jeg nok sagt, rett ut, at forholdet ikke fungerer for deg og når han kikker på datingsider så er vel han også på samme sted. Takk for en fin tid, og det er det. Ikke gå mange runder. Ikke skyld på noe. Bare gjenta at det ikke oppleves riktig for deg. Anonymkode: 00cb2...de8 Vi er ikke samboere. Han har ikke opprettet dating profiler, men ikke fjernet dem etter vi ble sammen. Så skal jeg stole på at han ikke har brukt profilene? Det var Tinder og FB-dating. På FB-dating, kunne jeg se at han ikke hadde åpnet notifikasjonene Anonymkode: 317d9...22f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ikke gi håp. Det er absolutt det verste man kan gjøre ved et brudd. Anonymkode: f6cee...6dc For en selv eller partner? Er ikke ærlighet det beste? Anonymkode: 317d9...22f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Si det rett ut. Det er slutt. Anonymkode: a406b...749 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå