AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Jeg lurer rett og slett på om det er flere som meg? Jeg har det veldig bra alene. På jobb, skole eller i fritiden sosialiserer jeg meg med folk. Praten går lett og jeg bryr meg genuint om dem. Likevel trives jeg best for meg selv. Jeg deler sjelden mine ting med andre, men jeg er den flere prater med sine problemer med. Å holde seg for seg selv, både i opp og nedturer, og generelt gå veien alene, er det normalt? Anonymkode: 8ad1d...c89 7
Coronas Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lurer rett og slett på om det er flere som meg? Jeg har det veldig bra alene. På jobb, skole eller i fritiden sosialiserer jeg meg med folk. Praten går lett og jeg bryr meg genuint om dem. Likevel trives jeg best for meg selv. Jeg deler sjelden mine ting med andre, men jeg er den flere prater med sine problemer med. Å holde seg for seg selv, både i opp og nedturer, og generelt gå veien alene, er det normalt? Anonymkode: 8ad1d...c89 Jeg er slik som deg. Bare jeg er hakket værre. Jeg orker ikke å innvolvere meg med mennesker. Har mer en nok med arbeidskolleger. Jeg liker ikke folk og nye bekjentskaper. 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Jeg er slik. Dvs jeg deler av meg selv til enkelte personer men jeg ønsker ikke å ha de for tett innpå allikevel. Trives godt alene, trenger ikke så mye kontakt utad og jeg jobber heller ikke så blir bare meg og mannen pluss nesten voksne barn som sitter med sine ps5. Sist uke hadde jeg en lang og god kaffeavtale med ei jeg stoler på, det holder i ett par-tre måneder for meg. Anonymkode: 3fa98...2d3 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 Jeg er som deg, bortsett fra at jeg rett og slett overhode ikke bryr meg om andre mennesker. Jeg jatter med når folk prater, men bryr meg ikke og husker aldri hva folk har pratet om. Anonymkode: 87c3a...0e5 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Denne tråden liker jeg, støttes fullt ut:) Anonymkode: cffe4...316 3
Realiste Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Jeg tror ihvertfall mange kan kjenne seg igjen i det du skriver, men det er mulig vi er i fåtall. Gjør ikke noe det vel. jeg blir sliten av for mye sosiale relasjoner i kø i løpet av en uke, men «noe» må jeg ha. For meg er det kkke tilstrekkelig med kun kollegaer på arbeid og så egentid. Det blir litt i overkant stusselig. Selv om jeg trives godt i eget selskap. Enhvers balanse må være riktig. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Jepp. Trives best alene. Bruker all energi på jobb, den er krevende psykisk og fysisk. Hjemme er jeg alene og lader opp igjen. Kan være med kolleger ut og ta en øl, men er som regel den første som drar hjem. Liker å være ute blant folk, men i begrenset periode. Liker ikke forhold, så er singel. Anonymkode: ee0bd...a82 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 Jeg har det også slik. Og jo eldre jeg blir jo mer introvert blir jeg. Å være med mennesker gjør meg utrolig sliten, selv venner som jeg er veldig glad i. Anonymkode: 38be4...02e 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 Jeg trives godt alene. Jeg er introvert og krever en del alenetid. Hadde planer forrige helg, denne helgen og neste helg. Jeg holder allerede på å gå på veggen da jeg ikke har hatt nok tid til å lade opp! 😫 Men det er heldigvis over om en ukes tid! Og ferien begynner om noen uker! Gleder meg som en liten unge! Er veldig godt mulig at jeg kommer til å være helt alene hjemme i 3 uker 😂 gleder meg! Jeg har en beste venninne, men jeg klarer meg med telefonsamtaler og et fysisk møte i mnd. Anonymkode: 13cc5...d97 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Samma her. Jeg får hodepine av folk og må psyke meg opp for å møte dem. Elsker å komme hjem til ro og sette pp stearinlys. For mye støy gjør meg sliten og folk er støy. Var ikke sånn før, men med årene siler jeg ut unødvendige og overfladiske folk. Har mer enn nok med fammen og mannen. Anonymkode: 5694f...c0f 3
veslemøy Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 Er akkurat som deg og fleire ovanfor her. Har til og med valgt å droppe kjæreste og eventuell familieliv på sikt fordi eg trivast so godt åleine. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #13 Skrevet 14. august 2021 veslemøy skrev (1 minutt siden): Er akkurat som deg og fleire ovanfor her. Har til og med valgt å droppe kjæreste og eventuell familieliv på sikt fordi eg trivast so godt åleine. Samme her Anonymkode: 3f62f...6a4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #14 Skrevet 16. august 2021 Men hvor er dere hen? Jeg er også sånn, men føler meg som den særingen fordi absolutt alle andre jeg omgås er supersosiale! Og det forventes at man er sosial hele tiden. Derfor går jeg hele tiden og føler meg mislykket og rar som ikke får meg masse nye venner overalt. Anonymkode: b3908...3cb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #15 Skrevet 16. august 2021 Hèlt normalt og sikkert sunt, når man får den sosiale stimulien i hverdagen 🙂 Anonymkode: 1213d...4c2
SnartMammaLykke Skrevet 17. august 2021 #16 Skrevet 17. august 2021 Jeg har ikke mange venner, og jeg har mistet mange venner etter jeg fikk karriere, barn og hus. Når jeg tenker meg om har jeg det best når jeg ikke føler krav om å jobbe for å opprettholde vennskap, stresse og styre på for å finne på ting. Det er bare stress! Ofte glemmer jeg avtaler, samt om noen venner ikke kan møte meg når jeg vil kan jeg fort føle meg avvist og det er vondt. Drama er det også med venner, og derfor er det nesten godt å være litt venneløs og gi skikkelig faen noen ganger😂
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #17 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (På 14.8.2021 den 0.18): Jeg er som deg, bortsett fra at jeg rett og slett overhode ikke bryr meg om andre mennesker. Jeg jatter med når folk prater, men bryr meg ikke og husker aldri hva folk har pratet om. Anonymkode: 87c3a...0e5 Du bryr deg nok om andre, hvis ikke er du veldig tilbakestående. Du vil nok død alene om du forsetter i sporet der. Anonymkode: 60812...408
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå