Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Er det noen snille personer her som har lastet ned sesong 1 av Lost som vil sende over filen til meg?
Gjest Madeline Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Hvorfor kan du ikke laste ned selv?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Jeg har prøvd, men det gikk ikke så bra. Prøvde på Piratebay. Men tar gjerne imot forslag om hvor jeg kan laste ned ellers?
Gjest Spacegirl Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Jeg har lastet ned alle Lost-episodene med Bearshare. Du kan jo prøve det
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #6 Skrevet 23. september 2005 Nå har jeg prøvd på Bearshare, og nedlastningen gikk jo bra, men...da jeg skulle se på det, var det bare lyden, ikke selve filmen. Så prøvde jeg på DC++, men det funket jo dårlig. Noe må jeg da gjøre galt? Noen tips? Bearshare så jo enkelt og greit ut, var bare det lille problemet.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #7 Skrevet 23. september 2005 Du må ha VideoLan programmer, så får du sett det! Link:http://www.videolan.org/vlc/
Gjest ii iingvild Skrevet 23. september 2005 #8 Skrevet 23. september 2005 Du trenger codec for å få bildet. Søk etter dette på et data forum. Så finner du det. Noe som heter XP-forum eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå