AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Vår gutt blir snart 4 år. Ønsker å gi han en fin bursdagsgave, problemet er at han har det aller meste. Sykkel har han allerede. Vil gjerne legge i litt ekstra for en fin gave, istede for å gi leker som han fort blir lei osv. Noen med gode tips? Anonymkode: 1d658...cde 1
sørlands-jenta Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 jeg bestilte en personlig bok ifra min beste bok til en 4 åring og hun elsket den boka.
sørlands-jenta Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vår gutt blir snart 4 år. Ønsker å gi han en fin bursdagsgave, problemet er at han har det aller meste. Sykkel har han allerede. Vil gjerne legge i litt ekstra for en fin gave, istede for å gi leker som han fort blir lei osv. Noen med gode tips? Anonymkode: 1d658...cde 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 sørlands-jenta skrev (1 minutt siden): gavekort på leos lekeland , Supert gaveforslag🌸 Min erfaring derimot er at barn ikke skjønner seg helt på konseptet ‘gavekort’ før de nærmer seg minst 8-10 år. Og slike underholdningsgaver får så mange gratis ellers i året uavhengig av bursdag:) Anonymkode: b749a...394
sørlands-jenta Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 disco lampe , kanskje et morsomt brettspill , noen kule sko med favoritt figuren hans eller regntøy med feks paw patrol vist han liker det eller noe annet han liker.
sørlands-jenta Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Supert gaveforslag🌸 Min erfaring derimot er at barn ikke skjønner seg helt på konseptet ‘gavekort’ før de nærmer seg minst 8-10 år. Og slike underholdningsgaver får så mange gratis ellers i året uavhengig av bursdag:) Anonymkode: b749a...394 nei det vet jeg. men barn elsker jo leos lekeland ☀️ ,men var bare et forslag
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 Blinkesko. 😄 Hvis dere eier huset dere bor i, og har nok uteareal, så vil jeg foreslå sandkasse og/eller huske. Gjerne da en type sandkasse som har integrerte benker i seg, og som man kan lukke igjen et lokk over, når man er ferdig med den for dagen. Anonymkode: d3547...bd6
Rosa Dartle Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 Sparkesykkel, bilbane, fjernstyrt bil
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Hengekøye og tur i skogen med den, ta med primus&lag mat ute sammen. Ellers: - Puslespill -Pokemon - Nintendo pocket game Anonymkode: 547c1...385
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 Hva ønsker han seg selv da? Min blir 4 i november og har veldig klare tanker om hva han ønsker seg i bursdagsgave. Øverst på lista står Sabeltann-kostyme, Paw Patrol utkikkstårn og radiostyrt Spiderman-bil. Anonymkode: 3b02f...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå