Gå til innhold

Gavetips til 4 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår gutt blir snart 4 år. Ønsker å gi han en fin bursdagsgave, problemet er at han har det aller meste. 

Sykkel har han allerede. 
Vil gjerne legge i litt ekstra for en fin gave, istede for å gi leker som han fort blir lei osv. 

Noen med gode tips?

Anonymkode: 1d658...cde

• Liker 1
Skrevet

jeg bestilte en personlig bok ifra min beste bok  til en 4 åring og hun elsket den boka. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vår gutt blir snart 4 år. Ønsker å gi han en fin bursdagsgave, problemet er at han har det aller meste. 

Sykkel har han allerede. 
Vil gjerne legge i litt ekstra for en fin gave, istede for å gi leker som han fort blir lei osv. 

Noen med gode tips?

Anonymkode: 1d658...cde

2112885537_Skjermbilde2021-08-14kl_03_01_55.png

• Liker 1
Skrevet

gavekort på leos lekeland , 

Skrevet
sørlands-jenta skrev (1 minutt siden):

gavekort på leos lekeland , 

Supert gaveforslag🌸 Min erfaring derimot er at barn ikke skjønner seg helt på konseptet ‘gavekort’ før de nærmer seg minst 8-10 år. Og slike underholdningsgaver får så mange gratis ellers i året uavhengig av bursdag:)

Anonymkode: b749a...394

Skrevet

disco lampe , kanskje et morsomt brettspill , noen kule sko med favoritt figuren hans eller regntøy med feks paw patrol vist han liker det eller noe annet han liker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Supert gaveforslag🌸 Min erfaring derimot er at barn ikke skjønner seg helt på konseptet ‘gavekort’ før de nærmer seg minst 8-10 år. Og slike underholdningsgaver får så mange gratis ellers i året uavhengig av bursdag:)

Anonymkode: b749a...394

nei det vet jeg. men barn elsker jo leos lekeland ☀️ ,men var bare et forslag

Skrevet

sparkesykkel? :) 

Skrevet

Blinkesko. 😄 

Hvis dere eier huset dere bor i, og har nok uteareal, så vil jeg foreslå sandkasse og/eller huske. Gjerne da en type sandkasse som har integrerte benker i seg, og som man kan lukke igjen et lokk over, når man er ferdig med den for dagen. :) 

Anonymkode: d3547...bd6

Skrevet

Sparkesykkel, bilbane, fjernstyrt bil

Skrevet

Hengekøye og tur i skogen med den, ta med primus&lag mat ute sammen.

Ellers:

- Puslespill

-Pokemon

- Nintendo pocket game

Anonymkode: 547c1...385

Skrevet

Hva ønsker han seg selv da? 

Min blir 4 i november og har veldig klare tanker om hva han ønsker seg i bursdagsgave. Øverst på lista står Sabeltann-kostyme, Paw Patrol utkikkstårn og radiostyrt Spiderman-bil. 

Anonymkode: 3b02f...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...