Gå til innhold

Beste donuts i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enkelt og greit, hvor finner man de diggeste donutsene i Oslo?

Anonymkode: 34c6a...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Har vært i Bispevika før, visste ikke at hun har utsalg i Paleet også. Og jeg er enig i at de er sykt gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte faktisk ikke Talormade sine. Lite og vanndig fyll, litt tørre og ikke spesielt søte. Det skal mye til for at jeg sier at jeg ikke likte et bakverk, men etter min erfaring så virker de litt overhyped og eksisterer mer for instagramestetikken 

My Ugly Baby likte jeg mye bedre. De var søtere, fluffy og mer fyll 

Anonymkode: 14731...7db

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg likte faktisk ikke Talormade sine. Lite og vanndig fyll, litt tørre og ikke spesielt søte. Det skal mye til for at jeg sier at jeg ikke likte et bakverk, men etter min erfaring så virker de litt overhyped og eksisterer mer for instagramestetikken 

Enig, maskinlagd er ikke like bra - dessverre. My Ugly Baby's er veldig mye bedre, de følger jo også hennes originaloppskrift.

Anonymkode: a1097...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk ikke man finner gode donuts i Oslo. Skjønner ikke at det er så vanskelig å lage amerikanske donuts i Norge. Det er liksom ikke i nærheten en gang. 
Da likte jeg mye bedre vanlig smultringer med diverse topping som jeg smakte i Bergen. 

Anonymkode: 89837...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Njaaa jeg likte MUB mens Talor jobbet der. Da gikk jeg dit nesten hver dag, men så syns jeg de hadde tapt seg, uvitende om feiden Talor hadde med MUB. Så jeg sluttet å gå dit, til jeg plutselig kom over talormade i Bjørvika. 

Da har jeg begynt å gå dit istedet. Beste donuts i byen etter min smak☺️

Anonymkode: 7fc9e...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker My Ugly Baby, men Talormade er også digg. Liker kun de mindre søte variantene begge selger da, blir så mye ellers. 

Anonymkode: 867ef...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg boikotter My Ugly Baby pga hvordan de behandlet Talor som faktisk var den som skapte stedet. Handler på Talormade av og til. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Pølsevann said:

Jeg boikotter My Ugly Baby pga hvordan de behandlet Talor som faktisk var den som skapte stedet. Handler på Talormade av og til. 

Tja, det er nok flere sider av den saken, og hun har, så vidt, innrømmet at hun var ekstremt vanskelig å jobbe for på det tidspunktet - grunnet egen mental helse (og det er ikke første gangen hun har brent alle bruer heller).

My Ugly Baby het faktisk Talor og Jørgen, de startet stedet sammen. Selv om Talor liker å fremstille seg som en ensom pioner og er drivende dyktig på å få sympati og likes på sosiale medier. Jørgen er der fortsatt.

Talormade's doughnuts er helt ok (litt tørre og litt oljete). Kaffen er god!

Anonymkode: a1097...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsevann skrev (23 timer siden):

Akkurat. Jeg boikotter dem også. 

Anonymkode: 56baf...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.8.2021 den 21.56):

Enkelt og greit, hvor finner man de diggeste donutsene i Oslo?

Det heter smultringer på norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strynejenta skrev (Akkurat nå):

Det heter smultringer på norsk

Nei, det er to forskjellige ting. Forskjellig ingredienser, forskjellig utseende og donuts kokes ikke i smult sånn som smultringer 😄 

Anonymkode: e3159...ee0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...