Gå til innhold

Pole dance

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener pole dance å opplever at det er fordommer mot det. Jeg opplever ikke at det er noe seksuelt med det, det er veldig tung trening. Jeg har opplevd at folk sammenligner det med stripping, det eneste det har til felles er stanga. Er det sånn at folk tenker det er seksuelt?

Anonymkode: 1736a...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er nå du som poster treningsformen din under seksualitet?

Pole eller strippestang som man gjerne kaller det på norsk, er jo først og fremst forbundet med strippedans. Jeg skjønner jo folk får de assosiasjonene, ser ikke helt at det er noe å bli overrasket eller krenket over. Hvis noen finner opp treningsmetoden Kama Sutra Sexercise, så vil folk da også tenke sex, selv om det bare hadde vært yoga med en gimmick.

Har prøvd en sånn treningstime med pole da, det var helt jævlig, utrolig tung styrketrening. Iallfall med den instruktøren jeg hadde. Full av blåmerker og stinket metall etterpå også av den stanga, alt annet en sexy. 

Anonymkode: e8570...8cf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg trener pole dance å opplever at det er fordommer mot det. Jeg opplever ikke at det er noe seksuelt med det, det er veldig tung trening. Jeg har opplevd at folk sammenligner det med stripping, det eneste det har til felles er stanga. Er det sånn at folk tenker det er seksuelt?

Så hvorfor poster du den under seksualitet hvis du ønsker at det skal sees på som en treningsform?

God jul

Anonymkode: 49452...be8

• Liker 2
Skrevet

Enig med første her om min første opplevelse. Jeg postet her for tenkte at sannsynligheten for å få et svar om hvorfor det blir seksualisert var større enn under trening for der vet vel de fleste at det er trening. Moderator kan gjerne flytte det.

Gjest Paramount
Skrevet

Poledance er en seriøs idrett, men damene må utføre den naken. Med klær blir det bare patetisk flørt. Det er å se nakne damer i de ulike posisjonene som er stor kunst. Det er nok halvfulle damer som klamrer seg til lyktestolper etter en fest.

Skrevet

Alle mannfolk tenker automatisk på stripping når de ser eller hører om poledancing / stang 🙄

Har selv egen stang i stua og må påpeke det når folk er innom at det er en pole DANCE stang… gjerne i en litt krass tone 😂 De skjønner hintet om at de er noen kåte griser relativt fort da.

Skrevet

Vel, jeg har en Facebook-venn som driver med dette og poster videoer flere ganger i uka, hvor hun "danser" i bare undertøyet, gjerne også stringtruse. Hun ordlegger seg på en måte som gjør at hun liksom ikke skal fremstå som om hun er interessert i å vise seg frem, typ "i dag klarte jeg endelig dette trikset" eller "godt å få trent litt igjen", men for meg blir de videoene veldig seksuelle. Jeg syns ellers det ser spennende ut å "klatre" på den stanga, og kunne kanskje funnet på å prøve det selv, men jeg ville brukt mer tøy og ALDRI postet det på Facebook. 

Anonymkode: 7177c...e7f

• Liker 1
Skrevet
Tøvftta skrev (1 time siden):

Alle mannfolk tenker automatisk på stripping når de ser eller hører om poledancing / stang 🙄

Har selv egen stang i stua og må påpeke det når folk er innom at det er en pole DANCE stang… gjerne i en litt krass tone 😂 De skjønner hintet om at de er noen kåte griser relativt fort da.

Ja det er samme inntrykk jeg har🙈

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Vel, jeg har en Facebook-venn som driver med dette og poster videoer flere ganger i uka, hvor hun "danser" i bare undertøyet, gjerne også stringtruse. Hun ordlegger seg på en måte som gjør at hun liksom ikke skal fremstå som om hun er interessert i å vise seg frem, typ "i dag klarte jeg endelig dette trikset" eller "godt å få trent litt igjen", men for meg blir de videoene veldig seksuelle. Jeg syns ellers det ser spennende ut å "klatre" på den stanga, og kunne kanskje funnet på å prøve det selv, men jeg ville brukt mer tøy og ALDRI postet det på Facebook. 

Skjønner hva du mener men du får ikke brukt mer tøy for da sklir du av stanga. Man må ha hudkontakt med den🙈

Gjest Paramount
Skrevet
Tøvftta skrev (1 time siden):

Det er ikke så veldig merkelig. På samme måte som at det første vi tenker på når noen sier stringtruse, er ikke klesvasken. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner hva du mener men du får ikke brukt mer tøy for da sklir du av stanga. Man må ha hudkontakt med den🙈

Det er sikkert riktig, men jeg syns allikevel det blir seksuelt når hun velger å spamme Facebook med dette.

Skrevet

Du tenker på sånne barske menn med vernedrakt og hjelm som slenger seg ned en stang?

Ja, det er helt klart noe seksuelt over det!

Anonymkode: 45d03...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...