Bolla2 Skrevet 13. august 2021 #1 Del Skrevet 13. august 2021 Jeg gråter alltid av «Danserinnen» av Åge Aleksandersen, han skrev denne til sin mor etter at hun mistet mannen sin. https://youtu.be/AE9QVDcxFu0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Del Skrevet 13. august 2021 Mange 😅😂 Blandt annet: «Breath (2am)» - Anna Nalick «How to save a life» - The Fray «What are words» - Chris Medina Anonymkode: 0ccc3...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #3 Del Skrevet 13. august 2021 Forever young med Bob Dylan. Gråter hver gang jeg hører den. Tror det må være den vakreste sangen jeg vet om. På topp 3 i hvert fall:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #4 Del Skrevet 13. august 2021 Lebo M, med sangen Circle of life. Elton John sin versjon har også samme effekten. Elton John med Candle in the wind, Diana-versjonen. Gje meg handa di ven Anonymkode: cb46d...ba2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 14. august 2021 #5 Del Skrevet 14. august 2021 Adele - Someone like you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Del Skrevet 14. august 2021 Skuddsikker- Trygve Skaug Perfect- Ed Sheeran Anonymkode: e6972...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Del Skrevet 14. august 2021 I Want to Know What Love Is. Foreigner. Hadde sex til denne med min første kjærlighet. Han døde like etter slutt med oss. 25-år etter gråter jeg ennå av denne. Anonymkode: 24ec4...fc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå