Gå til innhold

Adjunkt med tilleggsutdanning. Gått ned i lønn etter bytte av arbeidssted.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har byttet arbeidssted. Jobber nå på en annen skole i samme kommune, i akkurat samme stilling som ved forrige arbeidsplass. Kontaktlærer i 100 % stilling, 8 års ansiennitet. Men så ser jeg på lønnsslippen at jeg har gått ned i lønn etter jobbytte. Noen som kan forklare? Får nå ca 2000 kr mindre enn ved forrige skole. 

Anonymkode: 4501f...e66

Skrevet

Kan det være kontaktlærertillegget som er endret? Om det ikke er det, ville jeg ringt lønningskontoret.

• Liker 1
Skrevet

På vår skole får vi ikke kontaktlærertillegg i august, men dobbelt i september. Kan det være noe sånt?

Anonymkode: d900b...dde

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På vår skole får vi ikke kontaktlærertillegg i august, men dobbelt i september. Kan det være noe sånt?

Ser på lønnsslippen at kontaktlærertillegget er inkludert der. Men ser også at årslønnen står på 518 017. Det stemmer vel ikke for 8 års ansiennitet? 

Skrevet
ane_luise87 skrev (3 minutter siden):

Ser på lønnsslippen at kontaktlærertillegget er inkludert der. Men ser også at årslønnen står på 518 017. Det stemmer vel ikke for 8 års ansiennitet? 

Hva står det i kontrakten at årslønnen skal være?

Skrevet

Du har vel signert ny kontrakt? Da står det vel der?

Anonymkode: 8ffb3...5c7

• Liker 1
Skrevet
ane_luise87 skrev (8 minutter siden):

Nei, det er feil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er feil. 

Da er det kanskje der feilen ligger. 

Skrevet

Skal være 520 800. 

Skrevet

Hvorfor i alle dager spør man om dette på KG? Har du ingen leder eller HR/lønn avdeling du kan spørre? Hvordan skal noen her vite hvorfor du ikke har korrekt lønn? 

Anonymkode: 6b775...dba

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor i alle dager spør man om dette på KG? Har du ingen leder eller HR/lønn avdeling du kan spørre? Hvordan skal noen her vite hvorfor du ikke har korrekt lønn? 

Anonymkode: 6b775...dba

Jo, og det har jeg tenkt til å spørre om på mandag. Ville bare høre med andre adjunkter med samme utdanning om de var enig/uenig i lønnen. Jeg går ikke rundt å spør kolleger på jobb hva de får utbetalt hver måned, men det er noe helt annet å spørre anonymt her. 

Anonymkode: 4501f...e66

Skrevet

Snakk med fagforeningsrepresentant, eller kontorfullmektig. Det er i allefall det jeg gjør hvis jeg lurer på noe.

Anonymkode: e86a9...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...