AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Ble du syk? Hvilke symptomer hadde du? Anonymkode: cb19a...fa0
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Var som en forkjølelse. Gikk litt opp og ned, men såpass at jeg hadde holdt meg hjemme uavhengig av corona. Anonymkode: f8f56...29b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Nei hadde ingen symptomer. Tok en test fordi noen vi var sammen med fikk påvist. Hvis ikke hadde jeg ikke visst jeg hadde det. Anonymkode: afd99...873
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Vær så snill å svar på denne tråden om du har hatt corona i svangerskapet, for jeg begynner å bli litt redd og engstelig nå. Ikke så lang tid igjen, men er litt bekymret for smittetallene🙁 Trenger litt personlige erfaringer for å snu tankegangen over til noe litt mer positivt. Ikke trådstarter forøvrig. Anonymkode: 9da8e...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vær så snill å svar på denne tråden om du har hatt corona i svangerskapet, Anonymkode: 9da8e...fb0 Det er jo det folk holder på med her. Anonymkode: 6fcf1...50a 7
SOFIEoktober Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Jeg hadde korona i uke 7 og ble skikkelig syk. Var sengeliggende i 6 uker. Dundrende hodepine, strømfølelse i ansiktet, ikke smak og lukt, kvalm og magesmerter, ekstremt slapp og utmattet. Orket knapt å spise mat jeg fikk servert. Frisk igjen nå og 30 uker på vei.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er jo det folk holder på med her. Anonymkode: 6fcf1...50a Kan være de som leser tråden men allikevel ikke ønsker/orker/har behov for å svare, selv om de har hatt corona. Finnes noen av de også vet du 🙂 Anonymkode: 9da8e...fb0
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Jeg ble smittet av en elev i begynnelsen av svangerskapet. Jeg var utrolig dårlig i 3 uker. Null energi, hodepine, klarte ikke spise eller drikke engang. Aldri vært så syk før i hele mitt liv. Nå er jeg i begynnelsen av 3. trimester og det ser ut som alt går bra. Ingen senvirkninger så vidt vi vet, men om noe innvendig er ødelagt vet man jo ikke. Anonymkode: 5d7a0...60a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ble smittet av en elev i begynnelsen av svangerskapet. Jeg var utrolig dårlig i 3 uker. Null energi, hodepine, klarte ikke spise eller drikke engang. Aldri vært så syk før i hele mitt liv. Nå er jeg i begynnelsen av 3. trimester og det ser ut som alt går bra. Ingen senvirkninger så vidt vi vet, men om noe innvendig er ødelagt vet man jo ikke. Anonymkode: 5d7a0...60a SOFIEoktober skrev (1 time siden): Jeg hadde korona i uke 7 og ble skikkelig syk. Var sengeliggende i 6 uker. Dundrende hodepine, strømfølelse i ansiktet, ikke smak og lukt, kvalm og magesmerter, ekstremt slapp og utmattet. Orket knapt å spise mat jeg fikk servert. Frisk igjen nå og 30 uker på vei. Hadde det ingen av vaksinedosene? Anonymkode: 95cbe...420
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 Er lærer og gruer meg bare så til å jobbe! Vurderer vaksine, siden det virker som mer usikkerhet ved korona-smitte.. Anonymkode: dd09c...1db
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vær så snill å svar på denne tråden om du har hatt corona i svangerskapet, for jeg begynner å bli litt redd og engstelig nå. Ikke så lang tid igjen, men er litt bekymret for smittetallene🙁 Trenger litt personlige erfaringer for å snu tankegangen over til noe litt mer positivt. Ikke trådstarter forøvrig. Anonymkode: 9da8e...fb0 Corona påvirket mor ved 0,4 av 1000 fødsler i Norge. Anonymkode: 39337...ccf
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde det ingen av vaksinedosene? Anonymkode: 95cbe...420 De anbefalte ikke vaksine til gravide da heller (over 20-30 uker siden). Anonymkode: 39337...ccf
Mnjah Skrevet 14. august 2021 #13 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan være de som leser tråden men allikevel ikke ønsker/orker/har behov for å svare, selv om de har hatt corona. Finnes noen av de også vet du 🙂 Anonymkode: 9da8e...fb0 Det er ekstremt få i Norge som har hatt covid-19 under graviditeten. Så det er ikke sikkert du får så mange svar. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå