Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til og med de kjedeligste jentene klarer å få mange venner. De får lett nye venner også. For kjedelige gutter er det umulig. 

Hvorfor? 

Anonymkode: e5dd4...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er lettere for det kvinnelige kjønn. 

Anonymkode: 6d8e3...527

• Liker 2
Skrevet

Du aner ikke hva du snakker om

Anonymkode: c98d1...5a3

• Liker 4
Skrevet

Stemmer ikke.

Anonymkode: bd9c9...f33

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Til og med de kjedeligste jentene klarer å få mange venner. De får lett nye venner også. For kjedelige gutter er det umulig. 

Hvorfor? 

Anonymkode: e5dd4...f54

Jeg er en introvert dame og har aldri hatt mange venner. Har bare to venninner i voksen alder og den ene er søsteren min 🙈 Så jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i ditt inntrykk. Jeg kunne bare drite og dra på vennefronten 😅

Anonymkode: 70b47...764

• Liker 2
Skrevet

Gutter har letter for å få venner, fordi de er mer aktive.

Anonymkode: 253a1...2d6

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne og har aldri hatt en eneste venninne.

Anonymkode: df261...89b

• Liker 2
Skrevet

Som jente og kvinne kan jeg avvise denne tesen, det er ikke sånn at det er så veldig lett. Og, la oss være ærlige om at det er fort mye konflikter og sjalusi blant venninner.

• Liker 2
Skrevet

Hva vil kjedelige jenter og gutter si? Greit å få det definert. For jeg er slettes ikke en spennende person selv😁

Skrevet

Regner med at denne er skapt for å provosere. Det er jo motsatt.

Det er langt lettere for jenter enn for gutter å få tilgang til sex, eller seksuell oppmerksomhet. Dette pga. de biologiske forskjellene mellom kjønnene.

Det er derimot mer komplisert for jenter enn for gutter å få etablert ordentlige vennskap. Jenter er mer kritiske og analyserende.  Jenter som er 'løse på tråden' og verdsetter mannlig oppmerksomhet mer enn vennskap med andre jenter, vil ofte være mindre aktuelle som venninner.

Som mann trenger du egentlig bare å være relativt normal og møte opp med en six-pack. Er du normalt sosialt veltilpasset, ønsker å møte folk og greit generøs, så kommer du inn i varmen.

Anonymkode: 4a577...fbc

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt er lettere for det kvinnelige kjønn. 

Anonymkode: 6d8e3...527

Ikke å stå og tisse. Eller tjene mer enn 90% av menn. :nigo:

Skrevet

Lett å få venner 😂

Ja nå har jeg hørt den også 😂

Ikke lett i det hele tatt. Jeg har en beste venninne, alle andre venner ser jeg kanskje et par ganger i året. Kan faktisk ikke skylde på corona, for har vært slik i mange år. 

Anonymkode: 55736...c7d

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Kan du vise til forskning som sier at det er lettere for kvinner å finne venner? Jeg har aldri hørt noe om at det skulle være tilfellet.

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har alltid trodd at det var omvendt. Det virker som de fleste gutter/menn har enklere for å finne venner. 

Jeg synes absolutt ikke at det er enkelt å finne venner selv om jeg er såkalt kjedelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...