Adrenalina1 Skrevet 14. august 2021 #161 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har jobbet i Forsvaret uten at jeg skal utbrodere for mye om det. Og jeg kan bekrefte at det som gjøres innenfor mange stillinger er hemmelighetsstemplet og klassifisert. Ergo, han har ingen mulighet til å fortelle deg hva han gjør og hvorfor det er slik. Det må du bare leve med. Du som partner vil aldri få vite hva han gjør på jobb. Der er en del av pakken. Det er rart for allmenheten, men slik er det bare. Deal with it, eller la være. Det beste er hvis du slutter å spørre, faktisk. Hadde han vært en Forsvarsansatt som sa hva han gjorde, så hadde det heller sagt mer om han enn hvis han ikke gjør det! Utover det virker han i overkant paranoid. Forsvarsansatte anbefales å være på Facebook som vanlige folk. Man skal ikke skille seg ut i mengden, da også ved å være usynlig. Det er faktisk å skille seg ut. Noe sier meg at han overanstrenger seg litt for mye kanskje for å imponere deg, også? At han spiller på at han er så viktig... det er mye mulig. Så du må se på helhetsinntrykket. Sier han det han sier pga at du spør og lurer mye, eller gjør han det uoppfordret? Hvis sistnevnte, så er det usjarmerende selvskryt som egentlig ikke har særlig rot i virkeligheten. Anonymkode: d4090...449 Han legger jo selv opp til at hun skal spørre mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #162 Del Skrevet 14. august 2021 Om " coveret " er anleggsarbeider, så hvorfor ikke ha DET på Facebook ? Eller på gule sider ? Slike tar ofte på seg oppdrag utenom . Nei, han er nok på tiltak, spør du meg. Om dette er " coveret" ,så er det dårlig gjennomført. Det drar jo til seg mistanke, i stedet for å skjule. Nettopp fordi ting skurrer. Anonymkode: 55c8c...a0a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #163 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om " coveret " er anleggsarbeider, så hvorfor ikke ha DET på Facebook ? Eller på gule sider ? Slike tar ofte på seg oppdrag utenom . Nei, han er nok på tiltak, spør du meg. Om dette er " coveret" ,så er det dårlig gjennomført. Det drar jo til seg mistanke, i stedet for å skjule. Nettopp fordi ting skurrer. Anonymkode: 55c8c...a0a Hey, - coveret er så dårlig at vedkommende er gjenstand for samtale i Norges største diskusjonsfora. Rart ikke PST har grepet inn og stengt tråden 😎 Anonymkode: 55c8c...a0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #164 Del Skrevet 14. august 2021 Ser det er mange festlige teorier her. Vil ikke avsløre fler detaljer, men han er ikke annleggsarbeider, men han begynner på jobb mellom 6 og 7, derfor ferdig tidlig. Jeg skal treffe foreldrene hans neste helg, så skulle han være gift så må jeg si han er usedvanlig kreativ. Skal be om å få se id-kortet hans og så la det være. Dette kom ikke opp på første daten, og som mange her sier så er det ikke unormalt å ikke ha all kontaktinfo tilgjengelig på nettet. Det er ikke sånn at han virker «paranoid» hele tiden, han prøvde nok bare å forklare hvorfor ting er som de er. Skal gi mannen en sjanse, han er virkelig snill og god og jeg kommer godt overens med vennene hans. Var nok jeg som plutselig fikk litt panikk når dette kom opp og jeg synes det var så rart, men etter å ha hørt fra andre som jobber i Forsvaret så er jeg mer betrygget. Jeg skrev innlegget i hui og hast og i frustrasjon, så ble lagt til mer informasjon underveis som burde vært med i HI. Veldig typisk meg å overanalysere ting, skal prøve å skjerpe meg der. KG er heller ikke plassen, men samtidig fikk jeg noen veldig gode innspill her så tusen takk 😊 Anonymkode: 6c1c3...cc8 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 14. august 2021 #165 Del Skrevet 14. august 2021 Kjenner en med lignende jobb, det han sier er at han jobber i forsvaret, men som ettellerannet kjedelig og vanlig innen forsvaret. Typ sambandsoffiser med ulike oppdrag. Men han er ikke paranoid på fritiden sin, han skiller godt mellom jobb og fritid. Han er jo hemmelig så han behøver ikke være engstelig. Og de som jobber undercover er jo undercover hele tiden... Jeg hadde skydd han fyren, høres ikke riktig frisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #166 Del Skrevet 14. august 2021 Jeg har vært sammen med en som jobber som spesialsoldat i forsvaret. Han lever et helt normalt liv. Har en helt normal facebookprofil, hvor han av og til legger ut bilder fra hverdagen/ferier osv. Han la aldri skjul på at han jobbet i forsvaret (det står også på hans facebookprofil) Jeg så uniformen, id kort og alt sammen. Det var ingen hemmeligheter, unntatt akkurat hva han gjorde på jobb eller hvor han var. Slike ting kunne han ikke fortelle om. Han snakket også svært, svært, lite om forsvaret generelt. Anonymkode: 44a67...9ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #167 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ser det er mange festlige teorier her. Vil ikke avsløre fler detaljer, men han er ikke annleggsarbeider, men han begynner på jobb mellom 6 og 7, derfor ferdig tidlig. Jeg skal treffe foreldrene hans neste helg, så skulle han være gift så må jeg si han er usedvanlig kreativ. Skal be om å få se id-kortet hans og så la det være. Dette kom ikke opp på første daten, og som mange her sier så er det ikke unormalt å ikke ha all kontaktinfo tilgjengelig på nettet. Det er ikke sånn at han virker «paranoid» hele tiden, han prøvde nok bare å forklare hvorfor ting er som de er. Skal gi mannen en sjanse, han er virkelig snill og god og jeg kommer godt overens med vennene hans. Var nok jeg som plutselig fikk litt panikk når dette kom opp og jeg synes det var så rart, men etter å ha hørt fra andre som jobber i Forsvaret så er jeg mer betrygget. Jeg skrev innlegget i hui og hast og i frustrasjon, så ble lagt til mer informasjon underveis som burde vært med i HI. Veldig typisk meg å overanalysere ting, skal prøve å skjerpe meg der. KG er heller ikke plassen, men samtidig fikk jeg noen veldig gode innspill her så tusen takk 😊 Anonymkode: 6c1c3...cc8 Bare ignorer folk her inne. Folk aner ikke hva de snakker om, og mener ekstremt mye med tunge synspunkter utav svært lite innsikt og informasjon. Helt typisk KG. "Jeg kjenner noen som...", er et uvaliderbart synspunkt. For én person er ikke et generelt grunnlag. Gi mannen en sjanse du, på lik linje som vanlig, for det er ikke noe uvanlig ved oppførsel hans. Mange tyr til å slette seg fra Facebook i Forsvaret. Mange tyr til fake profil heller. Og ingen kan snakke om jobben. Det et kanskje ikke normalt, men det er heller ikke unormalt. For fakta er at norsk forsvarspersonell alltid er og vil være av interesse for ukjente aktører og organisasjoner. Og da ha en skepsis mot ekstremt usikre kilder som Facebook kan på mange måter være sunn fornuft for en forsvarsansatt, selv om du og andre "normale i gata" ikke ser og skjønner dette. Facebook er en versting i klassen. Facebook er lett for andre å overvåke. Hva du liker, hva du gjør, hvor du er og hvem du omgås med. Facebook lagrer informasjon om deg og er forholdsvis lett å hacke seg inn på. Facebook selger kontaktinformasjon, aktivitet og annen informasjon om deg til 3. part. Din profil er 100% kommersialisering på Facebook. Det er en grunn til at det er gratis, og at Facebook samtidig er et av de største og rikeste firmaene i verden. Dette er fakta i saken. Facebook er en møkkaplass. Og da er det greit å ikke være en del av dette når man står i "utsatte" stillinger. Anonymkode: d4090...449 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #168 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For fakta er at norsk forsvarspersonell alltid er og vil være av interesse for ukjente aktører og organisasjoner. Dette gjelder også sikkerhetsansatte, politi, politikere, byråkrater, ansatte i sentrale stillinger, ansatte i sentrale firmaer både offentlig og privat osv osv. Ikke kun forsvarspersonell. Anonymkode: d4090...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #169 Del Skrevet 14. august 2021 En person med hemmelig jobb i Forsvaret, ville ikke skjult at han/hun jobbet i Forsvaret, men sagt at han/hun jobbet som f.eks personalarbeider, planlegger, koordinator osv., slik at ingen hadde mistenkt noe annet. Anonymkode: c72ef...334 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #170 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En person med hemmelig jobb i Forsvaret, ville ikke skjult at han/hun jobbet i Forsvaret, men sagt at han/hun jobbet som f.eks personalarbeider, planlegger, koordinator osv., slik at ingen hadde mistenkt noe annet. Anonymkode: c72ef...334 Tja. Ansatte svarer forskjellig på slike spørsmål. Noen sier noe helt annet enn hva de er. Noen sier ingenting. Andre sier det rett ut hva deres tittel er da det på mange områder ikke er klassifisert informasjon i den grad. Svarene du får baserer seg på hvor du faktisk jobber, hva du faktisk jobber med, hvilken klarering du faktisk har og hvilken erfaring du har med å svare for deg. En nyansatt er gjerne paranoid og tåkeprater alt selv om man bare er konsulent. En erfaren ansatt i høyere stilling kan fint finne på å si deres faktiske tittel, altså at dem er rådgiver, ingeniør eller seniorkonsulent. Igjen, ansatte er forskjellig, og mye av dette er oppe til den enkeltes fortolkning. Noen skjuler alt, noen lyver, mens andre er ærlige der man kan være ærlige. Anonymkode: d4090...449 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 14. august 2021 #171 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Neida, man kan være fulltidsansatt og da også ha lang erfaring, og enda ikke ha opplevd det du skisserte. Som sagt, praksisen er nok svært forskjellig. Avdelingene har også forskjellig nøkkelord, så det varierer naturlig hvor mye familier og ansatte eksponeres for hverandre. Det finnes også flere avdelinger hvor partneren ikke engang aner hvem samboeren jobber med. Min samboer gjennom 10 år visste bare om et håndfull av mine kolleger, og var aldri involvert i noe sosiale tilsetninger. Ikke fordi man ikke kunne eller burde, men... fordi det er slik. Anonymkode: d4090...449 Ja, men tror du virkelig noen av de hemmelige tjenestene bruker dekkhistorier på samme måte som han her? Outscourcing, uekte firmaer osv brukes for å fjerne mistanke. Det er et stort rødt flagg om en agent reiser til Russland under dekke av å være geolog uten at man kan finne noe som helst informasjon om han. Det er et stort, rødt flagg. Jeg er 100% sikker på at typen til ts lyver. Jobber han i en analyseposisjon eller ikt i Norge gir mye av dette enda mindre mening. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #172 Del Skrevet 14. august 2021 Ville i alle fall ikke gitt han sex får du har fått klarhet i dette. Anonymkode: 2c2a8...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #173 Del Skrevet 14. august 2021 Majer skrev (33 minutter siden): Ja, men tror du virkelig noen av de hemmelige tjenestene bruker dekkhistorier på samme måte som han her? Outscourcing, uekte firmaer osv brukes for å fjerne mistanke. Det er et stort rødt flagg om en agent reiser til Russland under dekke av å være geolog uten at man kan finne noe som helst informasjon om han. Det er et stort, rødt flagg. Jeg er 100% sikker på at typen til ts lyver. Jobber han i en analyseposisjon eller ikt i Norge gir mye av dette enda mindre mening. Opplys meg. Hvilken "dekkhistorie" har TS skrevet at "typen" har brukt? Det har gått meg hus forbi. Faktisk tok jeg meg bryet å lese KUN TS sine innlegg på nytt igjen for å finne denne påståtte dekkhistorien du fremstiller. Og vet du, det var ikke et snev av det. Iallefall ingenting som tilsier at han skal være en agent som reiser til Russland. Det jeg dog har lest i tråden er at han garantert var uføretrygdet, alvorlig psykisk syk, at han jobbet i E-tjenesten, at han var spesialsoldat med utenlandsoppdrag, at han er en løgner, at han går på tunge medisiner, paranoid personlighetsforstyrrelse osv osv som andre brukere har skrevet fordi dem faen ikke skjønner opplegget. Det eksisterer ingen dekkhistorie i tråden her fra TS. Og da går det ikke an å late som om at det er en! Det TS har skrevet er at han har to jobber. Og vet du, det har ganske mange som jobber i Forsvaret. Både helgejobber og kveldsjobber pga den interne eller eksterne turnusen tillater det med tanke på en del fritid. I alt fra sykepleiere, renholdere, brøytebilsjåfører og regnskapskonsulenter. Både for andre firmaer og med eget firma. Det er ingen dekkhistorie. Det er fullstendig lov. Jeg har selv jobbet innenfor Forsvaret, og kan bekrefte at det er mange som er og oppfører seg slik som typen TS. Mange er faktisk lettere paranoid når det kommer til Facebook, og det er jo med den enkle grunn at Facebook er et makkverk av en usikker kilde, som jeg har skrevet et par ganger i tråden. Og for alt du og jeg vet så er han "kun" en konsulent, administrasjonsarbeider, kokk, renholder eller innkjøper. Det er ikke engang sikkert at TS jobber direkte med hemmelige tjenester, selv om han har høy klarering og må "være forsiktig". Vi vet ingenting her, faktisk. Og det finnes ingen røde flagg i historien til TS. Det som er et stort rødt flagg er KG og brukere som kjører på med ukvalifisert gjetning og meninger uten rot i virkeligheten uten engang å skjønne eller vite greia. Anonymkode: d4090...449 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 14. august 2021 #174 Del Skrevet 14. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Opplys meg. Hvilken "dekkhistorie" har TS skrevet at "typen" har brukt? Det har gått meg hus forbi. Faktisk tok jeg meg bryet å lese KUN TS sine innlegg på nytt igjen for å finne denne påståtte dekkhistorien du fremstiller. Og vet du, det var ikke et snev av det. Iallefall ingenting som tilsier at han skal være en agent som reiser til Russland. Det jeg dog har lest i tråden er at han garantert var uføretrygdet, alvorlig psykisk syk, at han jobbet i E-tjenesten, at han var spesialsoldat med utenlandsoppdrag, at han er en løgner, at han går på tunge medisiner, paranoid personlighetsforstyrrelse osv osv som andre brukere har skrevet fordi dem faen ikke skjønner opplegget. Det eksisterer ingen dekkhistorie i tråden her fra TS. Og da går det ikke an å late som om at det er en! Det TS har skrevet er at han har to jobber. Og vet du, det har ganske mange som jobber i Forsvaret. Både helgejobber og kveldsjobber pga den interne eller eksterne turnusen tillater det med tanke på en del fritid. I alt fra sykepleiere, renholdere, brøytebilsjåfører og regnskapskonsulenter. Både for andre firmaer og med eget firma. Det er ingen dekkhistorie. Det er fullstendig lov. Jeg har selv jobbet innenfor Forsvaret, og kan bekrefte at det er mange som er og oppfører seg slik som typen TS. Mange er faktisk lettere paranoid når det kommer til Facebook, og det er jo med den enkle grunn at Facebook er et makkverk av en usikker kilde, som jeg har skrevet et par ganger i tråden. Og for alt du og jeg vet så er han "kun" en konsulent, administrasjonsarbeider, kokk, renholder eller innkjøper. Det er ikke engang sikkert at TS jobber direkte med hemmelige tjenester, selv om han har høy klarering og må "være forsiktig". Vi vet ingenting her, faktisk. Og det finnes ingen røde flagg i historien til TS. Det som er et stort rødt flagg er KG og brukere som kjører på med ukvalifisert gjetning og meninger uten rot i virkeligheten uten engang å skjønne eller vite greia. Anonymkode: d4090...449 Jeg har vært ansatt i forsvaret selv og har vært med en jente som omtrent hadde hele sin nære familie i hysjhysj. Da blir det som jeg beskrev. Sjansen for at han er en feltagent eller MI operatør er ikke-eksisterende. Han kan ha en helt annen type jobb i forsvaret som både du og jeg beskriver, men da er han enten en løgner eller så oppfører han seg idiotisk. Har han høyeste sikkerhetsklarering fornyes den relativt jevnlig og da vil ts inngå i den. Endret 14. august 2021 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #175 Del Skrevet 14. august 2021 Folk i tråden her virker mye mer paranoid enn han fyren til TS iallfall. Mange ville teorier når han sikkert bare er på et oppdrag hos forsvaret som han har fått beskjed om at innholdet i er hemmelig og derfor er han litt ojoj på det. Det er ikke sånn at alle som jobber med hemmelige ting oppfører seg klin likt og alle har en kjedelig dekkhistorie osv osv. Det er helt sikkert mange som synes det er litt kult/tror det er imponerende at de jobber med noe hemmelig, og helt sikkert mange nye som bare ikke helt vet hvordan å forholde seg til at de ikke kan prate om arbeidsoppgavene sine med daten og derfor oppfører seg litt rart. Anonymkode: 23c80...277 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #176 Del Skrevet 14. august 2021 Majer skrev (26 minutter siden): Jeg har vært ansatt i forsvaret selv og har vært med en jente som omtrent hadde hele sin nære familie i hysjhysj. Da blir det som jeg beskrev. Sjansen for at han er en feltagent eller MI operatør er ikke-eksisterende. Han kan ha en helt annen type jobb i forsvaret som både du og jeg beskriver, men da er han enten en løgner eller så oppfører han seg idiotisk. Har han høyeste sikkerhetsklarering fornyes den relativt jevnlig og da vil ts inngå i den. Nei noe feltagent er han definitivt ikke. Men han kan fint være en konsulent (nyansatt) på operatørnivå. Jeg skylder enda på at han muligens er en smått paranoid nyansatt (som mange nyansatte er), som ikke helt har satt seg inn i rollen, som ikke helt har fått taket på jobb vs privat og som ikke er helt bekvem med situasjonen, og derav overtenker alt. Noe sier meg at han enda ikke har vært på nybegynnerkurs. Samt at han muligens har gjort sitt for å "imponere" dama med å spre mystikk og opphause seg selv. Det virker kanskje som en uggen kombinasjon som fremstår litt rar for folk ellers, men av erfaring så vet jeg at flere nyansatte kan reagere nettopp slik. Så jeg kan under tvil støtte deg i at det han holder på med ser idiotisk ut, men som jeg sier så er det forbigående idioti og faktisk normalt. Han er definitivt ikke en erfaren mann med høy rang. Ironisk nok så er erfarne i Forsvaret en litt mer "laid-back", kontrollert og automatisk holdning rundt dette. Utover dette mener jeg fortsatt at det er ingen røde flagg ved situasjonen, og at vi ikke har noe grunnlag for å betvile noe som helst eller tro særlig mye annet som er blitt påstått i tråden. Hele saken har fullstendig eskalert og gått utover sine dimensjoner i denne tråden, iallefall. Men nå takker jeg for meg i tråden. Anonymkode: d4090...449 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #177 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville i alle fall ikke gitt han sex får du har fått klarhet i dette. Anonymkode: 2c2a8...9c1 Man gir sex, altså? Anonymkode: 09b07...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #178 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (På 14.8.2021 den 14.40): Opplys meg. Hvilken "dekkhistorie" har TS skrevet at "typen" har brukt? Det har gått meg hus forbi. Faktisk tok jeg meg bryet å lese KUN TS sine innlegg på nytt igjen for å finne denne påståtte dekkhistorien du fremstiller. Og vet du, det var ikke et snev av det. Iallefall ingenting som tilsier at han skal være en agent som reiser til Russland. Det jeg dog har lest i tråden er at han garantert var uføretrygdet, alvorlig psykisk syk, at han jobbet i E-tjenesten, at han var spesialsoldat med utenlandsoppdrag, at han er en løgner, at han går på tunge medisiner, paranoid personlighetsforstyrrelse osv osv som andre brukere har skrevet fordi dem faen ikke skjønner opplegget. Det eksisterer ingen dekkhistorie i tråden her fra TS. Og da går det ikke an å late som om at det er en! Det TS har skrevet er at han har to jobber. Og vet du, det har ganske mange som jobber i Forsvaret. Både helgejobber og kveldsjobber pga den interne eller eksterne turnusen tillater det med tanke på en del fritid. I alt fra sykepleiere, renholdere, brøytebilsjåfører og regnskapskonsulenter. Både for andre firmaer og med eget firma. Det er ingen dekkhistorie. Det er fullstendig lov. Jeg har selv jobbet innenfor Forsvaret, og kan bekrefte at det er mange som er og oppfører seg slik som typen TS. Mange er faktisk lettere paranoid når det kommer til Facebook, og det er jo med den enkle grunn at Facebook er et makkverk av en usikker kilde, som jeg har skrevet et par ganger i tråden. Og for alt du og jeg vet så er han "kun" en konsulent, administrasjonsarbeider, kokk, renholder eller innkjøper. Det er ikke engang sikkert at TS jobber direkte med hemmelige tjenester, selv om han har høy klarering og må "være forsiktig". Vi vet ingenting her, faktisk. Og det finnes ingen røde flagg i historien til TS. Det som er et stort rødt flagg er KG og brukere som kjører på med ukvalifisert gjetning og meninger uten rot i virkeligheten uten engang å skjønne eller vite greia. Anonymkode: d4090...449 😂 Det er overhodet ikke vanlig å ha Forsvaret som deltidsjobb. Det er det dummeste jeg har lest på KG denne uken 😂 Absolutt alle som sier de jobber i Forsvaret og sier til nye bekjente at de jobber med noe hemmelig, har garantert ikke en veldig spesiell stilling - hvis de i det hele tatt jobber der. Det er mange som har sikkerhetsklareringen hemmelig uten at de nødvendigvis har verdens mest spennende jobb. Selv kontorrotter som bare er assistenter i bataljonsstaben kan ha den klareringen. Men det er jo kult å si på Tinder at du har hemmelig sikkerhetsklarering når jobben din egentlig består av å bestille hjemreiser til de øvrige ansatte. Anonymkode: b6528...bab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #179 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 😂 Det er overhodet ikke vanlig å ha Forsvaret som deltidsjobb. Det er det dummeste jeg har lest på KG denne uken 😂 Du vet at du siterer en som har jobbet i mange år i Forsvaret, og vet at det er vanlig at flere ansatte har deltidsjobber og ekstrajobber utenom? Ikke alle og ikke mange, men at det er vanlig at det er noen som har det, ja, det er det ingen som helst tvil om. Anonymkode: d4090...449 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #180 Del Skrevet 15. august 2021 Her lukter det rus. Hvis han i tillegg virker paranoid så kan jeg nesten garantere det. Har jobbet i rusomsorgen, og ting som det der er deres sannhet. De har opplevd de utroligste ting, som å ha banket opp ti mennesker i ren kung fu style når det var ti stk mot en, de har sitt eget crew en eller annen plass som merkelig nok aldri er blott sett, de er millionærer og på nippet til å bli milliardærer. Tror du virkelig at noen som har en sånn jobb sitter å skryter av det på en date, sier a men ikke b og risikerer dermed at daten avslører han? Nei Girl, det eneste han der jobber med er å komme ned i buksa på deg. Anonymkode: daa22...abb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå