Gå til innhold

Han sier han jobber hemmelig for forsvaret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten min sier han jobber for Forsvaret men at oppgavene hans der er hemmelige. Han virker på grensen til paranoid noen ganger for han vil ikke at noen skal kunne oppsøke han. Han har fake navn på FB og andre sosiale medier og ingen kontaktinfo på gule sider osv. Det tok ganske mange dater før jeg fikk vite navnet hans, men har sett bankkortet hans så vet at han ikke lyver om det.

Jeg har begynt å like denne mannen, men synes det er vanskelig å ikke vite hva han jobber med og hvorfor han virker litt redd for at «noen» skal finne han. Han vil ikke fortelle mer, for han «får ikke lov». Skal jeg tro på dette? Noen som har opplevd lignende?

Jeg har vært hjemme hos han flere ganger og han har et helt normalt og fint hjem, han er snill og god med meg, men dette med jobben får meg til å lure veldig 🤔 Skjuler han noe som vil endre mitt syn på han... Eller er det slik i Forsvaret at man ikke får si noen detaljer om det man jobber med?

Anonymkode: 6c1c3...cc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like sannsynlig at han skjuler noe han er flau over som at han har jobb i forsvaret.

Anonymkode: 42565...d18

• Liker 6
Skrevet

Høres ut som en som har lyst til å gjøre seg interessant og mystisk, uansett hva sannheten er.

Anonymkode: 62ac0...90e

• Liker 25
Skrevet

Er det så hemmelig så ville du ikke fått vite noe på en date.... 

• Liker 48
Skrevet

Han hadde jeg holdt meg unna. 

Anonymkode: fb894...7dc

• Liker 34
Skrevet

Han lyver. 

Anonymkode: 55c8c...a0a

• Liker 15
Skrevet

Jeg ville ha trodd at en mann med en spesiell  profesjonell rolle innen Forsvaret IKKE oppgir en lignende historie som du har fått, TS! 
Da kommer det opp et mere allsidig yrke, enn sålenge iallefall 

Anonymkode: bd964...148

• Liker 24
Skrevet (endret)

Det er ikke uvanlig at forsvars ansatte ikke kan snakke om jobben sin (han ville gitt en vag info sannsynligvis), men det jeg stusser på er jo at det tok flere dater før han ga det navnet sitt. 
Det er der det skurer. 

Endret av mereo
  • Liker 23
Skrevet

Det er noe som heter Forsvarets etterretningstjeneste, men om han jobber der er en annen sak.

Anonymkode: 7ed65...b77

• Liker 4
Skrevet

Ville holdt meg unna en slik ekstrem type.

Anonymkode: 55c8c...a0a

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er noe som heter Forsvarets etterretningstjeneste, men om han jobber der er en annen sak.

mereo skrev (2 minutter siden):

Det er ikke uvanlig at forsvars ansatte ikke kan snakke om jobben sin, men det jeg stusser på er jo at det tok flere dater før han ga det navnet sitt. 
Det er der det skurer. 

Men da sier man at man jobber i forsvaret og så legger til en generell beskrivelse som gjør at det ikke høres ut som noe suspekt man driver med. 

Sånn som han driver med så legger han opp til at ts skal lure og spørre og Google og bli usikker. 

• Liker 33
Skrevet

En person som har så hemmelige oppgaver at vedkommende må gå til de skrittene du oppgir, vil aldri finne på å fortelle noen om det, rett og slett av sikkerhetsmessige grunner! Så her skurrer det veldig… Godt mulig han bare vil gjøre seg interresant, men samtidig går han ganske langt i «løgnen» til at jeg ville klart å stole helt på at han fullstendig på nett altså… 

Anonymkode: 6fa29...e9e

• Liker 33
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men da sier man at man jobber i forsvaret og så legger til en generell beskrivelse som gjør at det ikke høres ut som noe suspekt man driver med. 

Sånn som han driver med så legger han opp til at ts skal lure og spørre og Google og bli usikker. 

Ikke minst, de sier navnet sitt uten skam. De venter ikke flere dater med å si at de heter Knut.

• Liker 20
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har jeg aldri hørt om, er det en sånn hemmelig tjeneste... :)

• Liker 1
Skrevet

Be om å få se ID-kortet hans. Har han det er det greit, har han det ikke så ta beina fatt. Jobber han på/for Lutvann er det helt greit å vise deg ID-kortet. 

Anonymkode: d0976...6b1

• Liker 8
Skrevet

Noe han sier for å imponere deg og få deg til sengs.

• Liker 8
Skrevet

Ser jeg skrev at det tok flere dater før jeg fikk navnet hans, jeg fikk fornavnet han fra første stund altså. Glemte også å si at han har en annen «kjedelig» jobb. Synes bare det er så sært å være så engstelig... men kanskje han bare prøver å gjøre seg spennende 😂 Blir jo skeptisk...

Anonymkode: 6c1c3...cc8

• Liker 1
Skrevet

Han har sluttet med medisinen sin😄

Anonymkode: a2b3c...63c

• Liker 22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...