Gå til innhold

Lat far i permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som gjorde alt selv omtrent fra morgen til kveld i sin permisjon? Og som så lot faren gjøre alt alene når han var i permisjon? 24/7 gjennom hele permisjonen. Han jobber fra 7-15, legger seg på sofaen, ser på TV, drikker øl, legger seg.  Tror realiteten kommer til å slå han hardt i trynet. For det er ikke slitsomt å være hjemme med barn og ta seg av huset samtidig visstnok. 

Anonymkode: 89f11...faf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager lar du han legge seg på sofaen?

Anonymkode: ba781...f18

• Liker 5
Skrevet

Fjern sofaen, tvn og senga så ordner det seg ! 

Nei, ærlig talt! 
Mannen er jo av samme kaliber som i tråden om de stebarna som ikke gidder å hjelpe til hjemme. 
Hvorfor i himmelens navn driver du å duller med faren til barnet ditt ? 
Han blir jo helt hjelpeløs når det ikke  stilles krav !! 

• Liker 2
Skrevet

Her var det lignende. Han mente det var han som måtte hvile på ettermiddagen etter jobb, samt bidro null på natt/morgen fordi det var viktigere at han var opplagt til jobb. Jeg svarte til en viss grad med samme mynt (ikke på ettermiddag, men natt), og han angra seg ganske kjapt, til tross for at barnet ikke spiste på natt lengre og hadde max 2 oppvåkninger i hans perm.

Anonymkode: d083d...d19

• Liker 3
Skrevet

Da håper jeg virkelig du lar han slippe til i permisjon så han for føle på det han også. Er det tomt for bleier, klær eller mat så må han fiske det selv. Kom hjem fra jobb, vass over rotet og forvent middag på bordet. Lek og kos med ungen og sett deg i sofaen når ungen er lagt. Det hadde jeg gjort 🙂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...