AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Faker dere orgasme noen gang for kvinner? Det er en kjent sak at kvinner faker ofte for menn, og at lesbiske er de som er mest fornøyde med sexlivet sitt. Men skjer det at dere faker orgasmen for damen dere ligger med? Anonymkode: ae03c...aea
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Selvfølgelig ikke. Faker verken for menn eller kvinner. Tror kun det er heterofile som driver med sånt. Anonymkode: 9676e...e2b 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Faker verken for menn eller kvinner. Tror kun det er heterofile som driver med sånt. Anonymkode: 9676e...e2b Jeg har samme inntrykk. At det stort sett er heterofile kvinner som faker. Jeg er heterofil kvinne og har faket mye fordi jeg opplever sjeldent at menn bryr seg om kvinnens orgasme. Så jeg spør bare av nysgjerrighet. Anonymkode: ae03c...aea 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Jeg har aldri faket en orgasme. Skjønner at jeg er utrolig heldig som får orgasme så lett, igjen og igjen. Jeg er bifil, og de gangene jeg har møtt på noen som ikke helt vet hvordan det gjøres , uansett kvinne eller mann, så viser jeg hvordan jeg ønsker å bli kost med. Jeg lærer jeg dem gjerne opp, da blir sexen god. Anonymkode: ab730...e55 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er heterofil kvinne og har faket mye fordi jeg opplever sjeldent at menn bryr seg om kvinnens orgasme. Men grunnen til at du opplever det er kanskje at du er heterofil? Anonymkode: 9676e...e2b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #6 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): uansett kvinne eller mann, så viser jeg hvordan jeg ønsker å bli kost med. Jeg lærer jeg dem gjerne opp, da blir sexen god. Man behøver ikke slite seg ut på å lære opp noen. Man sier simpelthen at dersom de ikke klarer det, så blir det ikke noe mer. Det er ikke rakettforskning akkurat. De klarer det hvis de prøver. Anonymkode: 9676e...e2b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #7 Skrevet 13. august 2021 Har aldri faket med en dame, bare menn. Anonymkode: 0e264...ebf
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #8 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner at jeg er utrolig heldig som får orgasme så lett, igjen og igjen. Det er helt normalt. Tror det handler om selvtillit. Anonymkode: 9676e...e2b
Hr. Aktiv Skrevet 13. august 2021 #9 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har aldri faket med en dame, bare menn. Anonymkode: 0e264...ebf Hvorfor gå til sengs med en mann når du faker? Det du gjør er å bare skyve en orgasme sammen med en mann ennda lenger unna. 1
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 Selvsagt ikke. Er jo kun meg selv det går ut over.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 To kvinner kan ikke ha ordentlig sex med hverandre, kun oralsex og bruk av sexleketøy, fingre. Ikke sex som i samleie. Virker utrolig kjedelig. Jeg hadde ikke orket å skulle fake sex med en kvinne, vil ha ordentlig sex med menn. 🥰😋 Anonymkode: f1c82...ccd 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): To kvinner kan ikke ha ordentlig sex med hverandre, kun oralsex og bruk av sexleketøy, fingre. Ikke sex som i samleie. Virker utrolig kjedelig. Jeg hadde ikke orket å skulle fake sex med en kvinne, vil ha ordentlig sex med menn. 🥰😋 Anonymkode: f1c82...ccd Sjarmerende, du 😉 Anonymkode: b8776...0a5 14
AliceNextDoor Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): To kvinner kan ikke ha ordentlig sex med hverandre, kun oralsex og bruk av sexleketøy, fingre. Ikke sex som i samleie. Virker utrolig kjedelig. Jeg hadde ikke orket å skulle fake sex med en kvinne, vil ha ordentlig sex med menn. 🥰😋 Anonymkode: f1c82...ccd Om det er din erfaring så har du gjort det feil. 12
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #14 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): To kvinner kan ikke ha ordentlig sex med hverandre, kun oralsex og bruk av sexleketøy, fingre. Ikke sex som i samleie. Virker utrolig kjedelig. Jeg hadde ikke orket å skulle fake sex med en kvinne, vil ha ordentlig sex med menn. 🥰😋 Anonymkode: f1c82...ccd Hvorfor i all verden skulle du hatt sex med kvinner, hvis du ikke tenner på dem? Et merkelig innlegg 🤭 19
venus24 Skrevet 13. august 2021 #15 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): To kvinner kan ikke ha ordentlig sex med hverandre, kun oralsex og bruk av sexleketøy, fingre. Ikke sex som i samleie. Virker utrolig kjedelig. Jeg hadde ikke orket å skulle fake sex med en kvinne, vil ha ordentlig sex med menn. 🥰😋 Anonymkode: f1c82...ccd Lesbiske kvinner er mye mer fornøyd med sexlivene sine enn heterofile kvinner (kilde). Du går glipp av svært mye hvis du tror sex bare er penetrering, men you do you boo 14
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #16 Skrevet 13. august 2021 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Hvorfor i all verden skulle du hatt sex med kvinner, hvis du ikke tenner på dem? Et merkelig innlegg 🤭 Det blir bare feil rent logisk og biologisk når noen påstår at kvinner har sex med kvinner - for det er ikke fysisk mulig. Oralsex ja, men ikke sex som i samleie. Anonymkode: f1c82...ccd
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #17 Skrevet 13. august 2021 venus24 skrev (2 minutter siden): Lesbiske kvinner er mye mer fornøyd med sexlivene sine enn heterofile kvinner (kilde). Du går glipp av svært mye hvis du tror sex bare er penetrering, men you do you boo Selvsagt er det mer enn penetrering, men kvinner mangler den delen. Ja, de kan bruke dildoer men blir ikke det samme. Anonymkode: f1c82...ccd
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #18 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det blir bare feil rent logisk og biologisk når noen påstår at kvinner har sex med kvinner - for det er ikke fysisk mulig. Oralsex ja, men ikke sex som i samleie. Anonymkode: f1c82...ccd Sex er da mye mer enn samleie. Har ikke homofile heller sex da, tenker du? 11
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #19 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvsagt er det mer enn penetrering, men kvinner mangler den delen. Ja, de kan bruke dildoer men blir ikke det samme. Anonymkode: f1c82...ccd Det er fristende å si at denne negativiteten skyldes at du er seksuelt frustrert og kunne hatt godt av å bli knullet av en kvinne. Menn er ikke i nærheten av å knulle så hardt og intenst som kvinner. De kunne selvfølgelig ha vært det, de har tross alt hender de også, men de er dessverre for penisfikserte. (Akkurat som du, som tror at dildo er alternativet.) Anonymkode: 9676e...e2b 6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #20 Skrevet 13. august 2021 Jeg faker ikke. Jeg er gift med en mann nå, men jeg var sammen med en kvinne i ti år. Jeg liker sex, jeg liker orgasme, men kan nyte sex uten orgasme. Selv som en usikker tyveåring, så jeg ikke vitsen med å fake orgasme, hva er vitsen med å lyve til en du villig å dele kroppen din med? Anonymkode: d1e66...2e7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå