AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Del Skrevet 13. august 2021 Det tar vanligvis 3 døgn før mensen kommer når jeg har hatt pillefri uke på brettet. Har så hatt mensen i ca 6 dager. Hva skjer når jeg slutter på pillen? Regner man første dag med mens den dagen man blør eller slutter på pillen? Anonymkode: 54132...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Del Skrevet 13. august 2021 Umulig å si. Noen går rett inn i stabil syklus, andre kan det ta mange måneder før syklusen er tilbake. Anonymkode: 08c4f...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Del Skrevet 13. august 2021 Dag 1 i syklusen er den dagen du får mensen. Alltid. De fleste får eggløsning ca 14 dager før neste mens. Så for å vite når eggløsning er, må du vite sånn ca når NESTE mens skal starte, og så regne bakover. Jeg har 32 dagers syklus, og derfor eggløsning på dag 18 i syklusen, telt fra første dag i forrige mens. Når du slutter på p-pillen, er det ofte uforutsigelig å vite når neste mens skal komme. Ergo umulig å vite hvilken dag eggløsning blir. Anonymkode: fe89e...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. august 2021 #4 Del Skrevet 15. august 2021 Dag 1 i syklusen er alltid den dagen du får mens og blør. Hos noen kommer eggløsning allerede 2-3 uker etter pilleslutt/mensen mens hos noen kan det ta Lang tid fordi hormonene henger igjen i kroppen og har tullet litt , men pleier rette seg innen 3 mndr for de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Del Skrevet 16. august 2021 anbefaler å laste ned app som clue eller babyplan. der kan du legge inn menslengde også estimerer den ca når eggløsning er. etter noen mnd vil den gi bedre prediksjoner. sluttet selv på å piller I des i fjor og jeg fikk regelmessig med en gang. Anonymkode: c90e1...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Del Skrevet 16. august 2021 Det er det kroppen din som bestemmer 😉 Jeg sluttet på Loette i april og har hatt en relativt stabil 28-dagers syklus etter det, fikk altså mens omtrent nøyaktig 1 mnd etter første dag av bortfallsblødningen fra pillene. Anonymkode: e82c7...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå