Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gjentagende drøm om at jeg går gjennom tett skog, mose, sumper osv også kommer jeg til en hytte som jeg går inn i for å få ly.. også får jeg en følelse inne i denne hytten som bare er helt grusom, den kan ikke forklares. Jeg får en følelse av at jeg bare må vekk med en gang, det er noe ufyselig, grusomt, kaldt og veldig galt i atmosfæren i den hytten. Hytten er ganske gjengrodd pg tatt av naturen rundt og det er som om ingen har vært der på veldig veldig lenge... 

Selvom jeg vet at jeg må vekk, så kan jeg ikke dra av en eller annen grunn, eller får meg ikke vekk. Og jeg bare angrer så fælt på at jeg gikk dit. Hele skogen, hytten og området er tatt over av noe ondt og det er bare ekkelt og vemmelig å være der. 

Jeg får ikke forklart hvordan denne drømmen er fordi følelsen er helt uforklarlig, jeg kan bruke så mange ord jeg bare vil for det, men det beskriver ikke følelsen. Akkurat som det er en helt ny type følelse som ikke finnes og som ingen andre har kjent på. 

Har et par andre gjentagende drømmer som innebærer samme følelsen. Ene er om huset mitt, at jeg finner en hemmelig gang som fører til masse  gamle soverom og bad og sånt i huset, også er denne følelsen der. 

Hva kan dette være? Det er ikke noe hyggelig. 

Anonymkode: 03751...e4d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer betyr ingenting 

Anonymkode: b5f2d...d22

Skrevet

Jeg ville tolket dette som at du har "steder" hos deg selv som du ikke vil innrømme eller innse, sider ved deg selv som du opplever som ubehagelige og som du lukker øynene for.

Anonymkode: ab736...ca9

• Liker 1
Skrevet

Hei,

Jeg driver litt med drømmetydning og tarot og kan prøve å tyde dette. :) 

skog ; en fase / overgang  / du holder på å bli kjent med deg selv / dine instinkter 

hytte:  være selvstendig / stå på egne ben 

Så om disse symbolene stemmer så holder du på å bli kjent med dine instinkter og din underbevissthet. Men det å være i hytta / være selvstendig er skummelt fordi du opplever at skogen / dine instinkter har ødelagt / grodd over hytta / og ødelegger din selvstendighet. 

Så er du flink med å være selvstendig?

Anonymkode: 88ebd...575

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Drømmer betyr ingenting 

Anonymkode: b5f2d...d22

å jo da

• Liker 2
Skrevet

Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med Kåre Willoch. Gamle skrotten på over 90. Jeg velger å tro at den hadde 0 betydning. 😂

• Liker 5
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Jeg drømte her om dagen at jeg hadde sex med Kåre Willoch. Gamle skrotten på over 90. Jeg velger å tro at den hadde 0 betydning. 😂

Kansje du er sanndrømt? :P

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Det kan nok bety at du må bli flinkere til å si nei.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kansje du er sanndrømt? :P

Haha😂

Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde det med Bill Clinton i et badekar 

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Det betyr sannsynligvis har du har en drive til å bli anerkjent for det som Kåre Willoch står for eller det du assosierer med han. :P

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei,

skog ; en fase / overgang  / du holder på å bli kjent med deg selv / dine instinkter 

Så om disse symbolene stemmer så holder du på å bli kjent med dine instinkter og din underbevissthet. Men det å være i hytta / være selvstendig er skummelt fordi du opplever at skogen / dine instinkter har ødelagt / grodd over hytta / og ødelegger din selvstendighet. 

Ja jeg har ikke familie, bodd alene siden jeg var 16. Er nå 30 og har utdannelse, fast jobb og pusset opp en enebolig alene. Jeg har aldri spurt noen om hjelp til noen ting og heller aldri fått tilbydd hjelp. Vasket mine egene klær og sparte opp til egene ting og klær fra jeg var 12. 

Så selvstendig vil jeg da absolutt si at jeg er.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det betyr sannsynligvis har du har en drive til å bli anerkjent for det som Kåre Willoch står for eller det du assosierer med han. :P

Tror kanskje det har med å gjøre at jeg leste en biografi om han, uken før drømmen. Men jeg støtter ikke politikken hans. Liker generelt å lese politiske biografier:) Lettere å tro at drømmer bare er tull og fjas, og at de ikke har en dypere mening. Men sexen var overraskende sprek, til en 92 -åring å være😂😂

Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Tror kanskje det har med å gjøre at jeg leste en biografi om han, uken før drømmen. Men jeg støtter ikke politikken hans. Liker generelt å lese politiske biografier:) Lettere å tro at drømmer bare er tull og fjas, og at de ikke har en dypere mening. Men sexen var overraskende sprek, til en 92 -åring å være😂😂

:ler: Omg...og så Willoch da...

• Liker 1
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

:ler: Omg...og så Willoch da...

Haha, I knooow. Kunne ha skrevet Bjørnar Moxnes. Men da hadde jeg løyet😂😂 

Skrevet

Men okey. Nå avsporer dere jo tråden helt - Ts

Skrevet
Hannah80 skrev (26 minutter siden):

En mann er da aldri for gammal for sex sies det 😂

Anonymkode: b0e0e...f9e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

En mann er da aldri for gammal for sex sies det 😂

Anonymkode: b0e0e...f9e

Slutt med de 60 talls vitsene deres. Dere spolerer tråden min helt. 

• Liker 1
Skrevet

Hus i drømme symboliserer gjerne deg selv, og alle de "rommene" og egenskapene du har. Noen er ikke i bruk lenger, er gjengrodd og vanskelige å finne. Her finner du ting du har fortrengt, ting du ikke ønsker andre skal vite om deg er begravd her. Hvis du finner rom som er fine overraskelser tyder det på at du har tatt i bruk nye sider av deg selv - eller, hvis det er gamle, fine, rom - at du har funnet tilbake til gamle egenskaper og interesser. Det er interessant at du beskriver stemningen som ond i den gjengrodde hytta. Hva slags sinte følelser er det du har begravd her. Kanskje du skulle tillate dem å komme ut i lyset.

Anonymkode: a5a59...2b7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei,

Drømmetydning og tarot. 😅

Anonymkode: c5cf6...648

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...