AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Jeg lurer på om noen av dere har kjøpt f. eks tinder gull, 6 mnd - trekkes hele summen i en smell, eller går det an å bli trekt en gang i måneden? jeg finner ikke noe valg alternativer ang betaling, så lurer litt på hvordan det gjøres? Anonymkode: 72bc8...23a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg lurer på om noen av dere har kjøpt f. eks tinder gull, 6 mnd - trekkes hele summen i en smell, eller går det an å bli trekt en gang i måneden? jeg finner ikke noe valg alternativer ang betaling, så lurer litt på hvordan det gjøres? Anonymkode: 72bc8...23a På tinder ble alt trukket med engang hos meg. Happn kjenner jeg ikke til. Anonymkode: 57d93...e2d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 Man kan velge på Tinder. Enten 1, 3 eller 6 mnd. Om man velger 3 eller 6 mnd så betaler en hele summen hver 3. eller 6. mnd, men det er billigere pr mnd enn om man vil betale en gang i mnd. Anonymkode: 9da2e...243
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå