Gå til innhold

Samsung vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, på min gamle manuelle maskin var det et program kun for sentrifugering, mens på den nye maskinen er det kun skylling og sentrifugering. Synes dette er dumt da jeg i noen tilfeller ønsker å sentrifugere klærne en runde til hvis de ikke er tørre nok. Noen som har tips til hva en kan gjøre? Og ja, har forsøkt å Google 😬

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Leonetta skrev (1 time siden):

Hei, på min gamle manuelle maskin var det et program kun for sentrifugering, mens på den nye maskinen er det kun skylling og sentrifugering. Synes dette er dumt da jeg i noen tilfeller ønsker å sentrifugere klærne en runde til hvis de ikke er tørre nok. Noen som har tips til hva en kan gjøre? Og ja, har forsøkt å Google 😬

Tror ikke du kommer noen vei utenom at den har med skylling i tillegg. Hvor bløtt er det etter en runde med 1600 omdreininger da? Med mindre det har ligget feil i trommelen, så skal jo sentrifugeringen få ut mye av vannet. Og det vil vel ikke hjelpe med en ny runde da. 

Anonymkode: a7899...451

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror ikke du kommer noen vei utenom at den har med skylling i tillegg. Hvor bløtt er det etter en runde med 1600 omdreininger da? Med mindre det har ligget feil i trommelen, så skal jo sentrifugeringen få ut mye av vannet. Og det vil vel ikke hjelpe med en ny runde da. 

Anonymkode: a7899...451

Takk for svar! Kjørte programmet et par ganger til og det ble faktisk tørrere, selv om klærne har fått seg et par ekstra skyllinger i tillegg.

Skrevet

Jeg har et program på min som heter "drain & spin" eller noe tilsvarende....  Det sentrifugerer uten å skylle...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...