AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Noen som ha erfaring? Står man får reklame på enkelte serier/kanaler? Er det mye reklame? Får man med Premier Leauge i sports-pakken? Anonymkode: 78a71...f25
Matas Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Jeg har ikke sett på direkte-tv, men det er jo direkte, så regner med det er reklame det som vanlig. Det er ikke reklame på streaming, ihvertfall ikke på den pakka jeg har. Jeg har den som inkluderer Viaplay, HBO, TV2 play og Paramount+. Ellers kopierer jeg inn et svar jeg ga i en annen tråd, sportspakka har jeg dessverre ikke prøvd ut enda, så håper noen andre svarer deg på det: Har testa Strim i 6 uker nå, prisen er grei, men synes appen er veldig dårlig da alt innholdet ikke ligger synlig hvis man ikke vet hva man skal søke etter, samt at jeg synes det er dårlig at man må ha alle appene til de andre strømmetjenestene ved siden av for å kunne spille av innholdet man velger i Strim. Da blir liksom poenget med én samleapp borte. Så eneste fordelen er rabatten på prisen, jeg bruker aldri selve Strimappen.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Litt fornøyd, men bruker sumo og Viaplay mer enn selve Strim da det er litt vanskelig å navigere/se hva som er tilgjengelig. Det er noe reklame på noen episoder, men det kan man fint spole over. Gir det en 7/10 Anonymkode: 708c5...950 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har akkurat bestillt Strim, ganske fornøyd. Eneste negative er det med at man trenger appene for tv2 og viaplay. Søkte på nett om erfaringer fra strim før jeg kjøpte, fant den artikkelen her fra hjem og hage Anonymkode: 86462...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå