Gå til innhold

Er denne stilen passende på en eldre 40+ kvinne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er ikke "eldre" om man har fylt førti, og stil er ikke aldersbetinget. "Passende" er et dustebegrep fra femtitallets forstadshaver.

Anonymkode: 08d11...07c

• Liker 23
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man er ikke "eldre" om man har fylt førti, og stil er ikke aldersbetinget. "Passende" er et dustebegrep fra femtitallets forstadshaver.

Men hva mener du om stilen?

Anonymkode: 59477...9a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt feil. En kvinne på 40 bør ikke kle seg sånn. Det oser midtlivskrise. 

Anonymkode: 36f55...2d5

• Liker 7
Skrevet

Den er ikke fin på noen. 

Anonymkode: 0b6e3...a17

• Liker 8
Skrevet

Hvis «damen» er utdannet fra Livets harde, «ansatt» hos NAV, røker rullings og ikke bryr seg om å bli tatt seriøst så er det passende ja.

Anonymkode: c1b48...63b

• Liker 2
Skrevet

Den stilen passer kun tenåringer…

• Liker 5
Gjest På druen
Skrevet
marykay skrev (2 minutter siden):

Enig 

Skrevet
marykay skrev (4 minutter siden):

Er såvidt det til og med. Noen ganger passer ting best i fortid og trenger ikke komme fram igjen.

• Liker 2
Skrevet

Enig i at dette er en stil som passer best for de litt yngre og man bør jo først og fremst kle seg etter hva som er flatterende og passer den kroppen man har. Men hvis man føler seg fin så kjør på!

Skrevet

Jeg er så politisk ukorrekt at jeg mener dette ser bedre ut på unge damer. Og nei, damer på 40+ er ikke unge og ser ikke ut som ungpiker. Men det er masse andre stiler de kan kle.

Anonymkode: acb27...cfe

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Den stilen passet kun på begynnelsen av 2000 tallet.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Man er ikke «eldre» når man er fylt 40! Jeg er 45 år og føler meg ikke eldre i det hele tatt! Men synes ikke bar mage og lavt liv på bukser er fint på de over 40. Heller ikke platå- sneakers. Slip on kjoler synes jeg derimot kan være riktig så fint.

Anonymkode: 84494...171

• Liker 1
Skrevet

Bortsett fra magetoppen var de andre klærne helt greie. Jeg kunne brukt kjolene og buksa med lavt liv. K50.

Anonymkode: 94a4f...1c5

• Liker 3
Skrevet

Noen moter passer til årene de var moter og ikke senere :sleep: 

• Liker 4
Skrevet

Passer til ei på ~16 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er så politisk ukorrekt at jeg mener dette ser bedre ut på unge damer. Og nei, damer på 40+ er ikke unge og ser ikke ut som ungpiker. Men det er masse andre stiler de kan kle.

Anonymkode: acb27...cfe

På hvilken måte er det du sier politisk ukorrekt? Det er vel heller motsatt! 

Anonymkode: d5a2d...726

Skrevet

Den moten der er fra alder 16-20......

Anonymkode: ea20e...f44

Skrevet

Dette var jo stilen anno 2000 for de som da var ca. 18. 

Jeg var 10 i år 2000, og idolene mine var jo da Christina Aguilera (på det tidspunktet 20) og Britney Spears (på det tidspunktet 19).

Stil repeterer seg tiår for tiår, det er ikke noe nytt. Så det er jo ikke overraskende at tik tok-ere på 12 nå synes denne stilen er spennende. 

Hvis du er 40 og har en datter på 10, så har det vel aldri vært normen å kle seg som sin datter, eller hennes venninner. Det var det ikke da, og det er det vel heller ikke nå. 

Dagens barn og unge skal få lov til å eksperimentere og se like forferdelig ut som vi gjorde på den tiden.

Anonymkode: 4b509...92b

• Liker 7
Skrevet

Når du har passert 40 bestemmer du selv hva som er din stil. Den er alltid riktig, for deg.

Anonymkode: 4f540...3e5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...