Sjøbanan Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Blir det av vanlig brus også. Jeg kan skjønne det med vanlig brus, for der er det jo sukkeret som gjør en tørst. Men sukkerfri brus? Er det insulinresponsen jeg kjenner på når jeg blir tørst på denne måten? 🤔
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Har ikke svaret, men slik er det med meg også. Koser meg med sukkerfri brus til kvelds i helgene, ender opp med å må drikke vann etterpå og må gå på do i løpet av natten. Føles bortkastet da jeg nyter muligheten til å sove litt bedre i helgene. Anonymkode: e1223...c98 1
Gjest Khloe Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 (endret) Jeg er helt lik. Må alltid drikke vann etter sånn brus, og vet ikke hva det skyldes. Endret 13. august 2021 av Khloe
solmåneogstjerner Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Meg også. Blir tørst av all slags brus, men jeg er ikke så glad i sukkerfri brus så det drikker jeg sjelden. Blir tørst av alt annet utenom vann også: kaffe, te, kakao, øl, vin. Må alltid ha et glass vann ved siden. Den brusen som gjør meg minst tørst er solo.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 I vanlig brus kan rett og slett sukkeret gjøre deg mer tørst. Usikker på hva som påvirker det i sukkerfri brus, kanskje koffein i dem som inneholder det (slik som pepsi max). Selv blir jeg generelt tørst av søte ting, enten det er drikke eller mat/snacks. Anonymkode: 76f83...18b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå