AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Del Skrevet 13. august 2021 Noen som har tips til bursdagsgave til en gutt som blir 2 år? Tips til en konkret leke jeg kan kjøpe som er populær i den alderen? Er lenge siden jeg hadde så små barn. Maks 400 kr. Anonymkode: 1b698...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Del Skrevet 13. august 2021 Det som slår an hos toåringen her i huset om dagen er: Duplo Brio togbane Store Plasto biler Anonymkode: 8b502...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 13. august 2021 #3 Del Skrevet 13. august 2021 Her er alt av traktor /anleggsmaskiner veldig stas, samme med trehjulssykkel og duplo 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 13. august 2021 #4 Del Skrevet 13. august 2021 Det kommer jo litt an på hva han er opptatt av. Sønnen min er veldig opptatt av biler og maskiner. Så det hadde slått skikkelig an, mens venninnen min sin 2-åring er frelst av dinosaurer. Der er det kun det som gjelder. Men som regel er duplo osv et trygt valg som ofte faller i smak😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 13. august 2021 #5 Del Skrevet 13. august 2021 Vil tro noe lignende dette slår an hos de fleste 2 år gamle gutter https://lekebua.no/produkter/byggesett-og-byggeklosser/10903-fire-station/?gclid=EAIaIQobChMIwKz6zPet8gIVhNKyCh0nCAMMEAQYBiABEgILBvD_BwE 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #6 Del Skrevet 13. august 2021 Enig i Duplo eller Brio togbane. Spør gjerne foreldrene etter litt interesser (type: biler, dinosaurer, dyr, anleggsmaskiner o.l.) Da vet du hvilke sett som er mest spennende. Anonymkode: a6120...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #7 Del Skrevet 13. august 2021 Wilma89 skrev (15 minutter siden): Vil tro noe lignende dette slår an hos de fleste 2 år gamle gutter https://lekebua.no/produkter/byggesett-og-byggeklosser/10903-fire-station/?gclid=EAIaIQobChMIwKz6zPet8gIVhNKyCh0nCAMMEAQYBiABEgILBvD_BwE Den så gøy ut til en 2 åring ja Anonymkode: 1b698...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #8 Del Skrevet 13. august 2021 https://lekekassen.no/lego-duplo-town-10874-damptog-10874 Denne har vi og er veldig populær. Eneste er at den koster 460 kr. Men kanskje du kan spleise med noen? Anonymkode: 9c5eb...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #9 Del Skrevet 13. august 2021 Vi har en gutt på nesten to. Han er for tiden veldig glad i bankebrett, kopper som kan stables, et ødelagt headset og sykkel. Hos besteforeldrene er det også en stor traktor han kan sitte på, som er veldig skøy. Duplo var gøy lenge, men han kle lei. Brio togbane brukes mest som slagvåpen, så det venter vi med. Xylofon er veldig gøy, men vi voksne tåler ikke så mye lyd. Biler og dukker er fine å snakke om og kaste veggimellom, men før han oppdager rollelek er det ikke så mye mer de kan brukes til. Andre barn på samme alder kan være mindre voldsomme, og kan derfor like andre leker enn vår gutt. Hvis du skal kjøpe duplo kan det være lurt å passe på at barnet får vanlige klosser også, og ikke bare sett. Slike sett er ikke så veldig fleksible, og toåringer klarer ikke følge instruksjoner. Anonymkode: 6340b...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #10 Del Skrevet 13. august 2021 Min ferske toåring liker duplo, brio togbane, bøker, sånne plastdyr (gårdsdyr, dinosaurer osv), aquaplay, dukken sin og biler. Er jente da, men tror ikke det har så mye å si. Anonymkode: 69ad5...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #11 Del Skrevet 13. august 2021 Her er traktorer og andre maskiner populært. Anonymkode: 47729...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 13. august 2021 #12 Del Skrevet 13. august 2021 Kjøkkenleker eller traktor med henger 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Del Skrevet 13. august 2021 Alt av maskiner er topp her, gravemaskiner, traktor osv. Men også gårdsdyr og dinosaurer. Han fikk faktisk en liten bhg sekk som også har vært veldig stas. Min er glad i peppa gris, Dino trux, bing, paw patrol, og fantorangen, så alt med det slår an. Så det kommer litt an på hva barnet liker fra før og kjenner igjen. Anonymkode: a462a...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #14 Del Skrevet 13. august 2021 Altså, min toåring blir gira av esken leken kommer i, så tenker det ikke er så farlig. I helgen var vi på besøk hos bestefar, der fikk han en gul ball som kostet 39 kr (prislappen hang på). Det har vært favoritten her hele uken. Så jeg tenker egentlig at du ikke kan slå feil med noe😅 nå har ikke min unge en ting han virker mer opptatt av en andre ting, så det kan jo være greit å høre. Her er det litt poppeloppane, fantus, fantorangen, paw patrol, fantus og maskinene, gårdsdyr (ku er spesielt gøy), bamser, lekekjøkken, duplo, tegning, dukker, biler og baller som fenger om dagen. Anonymkode: 7a2f2...cf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #15 Del Skrevet 13. august 2021 Puslespill og bøker Anonymkode: 5782c...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 13. august 2021 #16 Del Skrevet 13. august 2021 Sønnen min fikk hoppeku til toårsdagen sin og elsket den! Hoppa rundt i en evighet og den har blitt mye brukt siden. Hoppeku selges for 300kr på barnas hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #17 Del Skrevet 13. august 2021 Bøker! Alltid kjekt med nye bøker, og det betyr kvalitetstid med mamma, pappa eller andre voksne. Vi ønsket mange bøker til vår gutt til 2 års dagen hans! Han elsket klaffebøker i den alderen! Ellers har favoritter vært Bø og bæ, Thomas, bøker om kjøretøy og maskiner og Mummi. Finnes mange kjekke bøker til aldersgruppen Du får jo gjerne kjøpt flere til prisen du tenker også! Anonymkode: ccb62...ea0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #18 Del Skrevet 13. august 2021 Duplo! 😄 Anonymkode: 3d2b8...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #19 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Alt av maskiner er topp her, gravemaskiner, traktor osv. Men også gårdsdyr og dinosaurer. Han fikk faktisk en liten bhg sekk som også har vært veldig stas. Min er glad i peppa gris, Dino trux, bing, paw patrol, og fantorangen, så alt med det slår an. Så det kommer litt an på hva barnet liker fra før og kjenner igjen. Anonymkode: a462a...a66 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Her er traktorer og andre maskiner populært. Anonymkode: 47729...3b0 Her anbefaler jeg å sjekke interessene. Har en gutt med null interesse for biler, og det EEEENESTE han får i gaver er biler, traktorer, lastebiler, puslespill med biler på osv osv. Anonymkode: 5782c...a9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå