AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Hei, det er litt nytt for meg å bli headhunted på LinkedIn. Jeg ble headhunted til et firma i vår i år, dvs at jeg ikke har jobbet der lenge. Forrige uke ble jeg headhunted igjen, ble oppringt fra et annet spennende firma og skal på en samtale på mandag angående den stillingen de skal ansette noen i. Hvordan forbedrede dere dere til et slikt «intervju»? Sist gang ble det helt uformelt og fikk jobben, men ønsker å forbedrede meg mer nå. Jeg har ganske grei lønn og ordning nå, og ønsker overhode ikke noe dårligere avtale. Selv om firmaet høres veldig interessant ut. Samtidig føles det ut som jeg svikter nåværende arbeidsgiver HVIS jeg får tilbud på det nye stedet, med tanke på at jeg ikke har jobbet der lenge.. Noen erfaringer å dele? 😊 Anonymkode: fe354...28d
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Sørg for bedre goder, som f.eks asvspasering pluss lønn. Andre goder som gratis kaffe, firmabil, mobil, PC etc. Bedre lønn, ferie? Anonymkode: 95d79...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå