AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Kjøpte festdrakt av disse for 1 uke siden.. har prøvd å nå dem i 1 uke både tlf, mail og chat for jeg vil returnere den... ingen svar overhodet. Noen som kjenner til dette firma?? Anonymkode: d8d9a...143
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 På hjemmesiden står org.nr. Ved å søke på dette i Brønnøysundregistrene ser man at dette er et enkeltpersonsforetak. Antageligvis er dette et hobbyprosjekt på siden av alt annet. Derfor er det dårlig oppfølging fra butikkens side. Hos Brønnøysundregistrene står navnet på innehaver så det er ikke vanskelig å finne kontaktinformasjon på denne personen om du skulle ønske å ta direkte kontakt. Anonymkode: c4c5f...d44
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 Jeg kjøpte en festdrakt fra dem for 2 år siden. Betalte, men avbestilte rett etter på grunn av at jeg ikke trengte drakten allikevel. Betalte vel sånn 4000 kr eller noe. De sa det var helt greit, og at jeg skulle få pengene tilbake. Det fikk jeg aldri. Fikk verken festdrakten eller pengene tilbake. Maste på dem i 3 måneder, før jeg tilslutt gikk til banken og sa at jeg hadde blitt svindlet. Enda en måned senere, så endte det med at banken var enig i at jeg hadde blitt svindlet, og tvang pengene tilbake for meg. Det er ikke et seriøst selskap. Anonymkode: bee2c...b3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå