Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis kjæresten hadde Onlyfans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du blitt skuffet, eller ikke brydd deg?

Anonymkode: 1d3df...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis jeg hadde funnet ut at mannen min hadde OF hadde jeg blitt ekstremt overrasket😂 

Edit: Da mener jeg hvis jeg fant ut at han hadde en profil og solgte bilder/videoer av seg selv ;)

Endret av MiaHI
  • Liker 4
Skrevet

Hadde nok mistet respekten og dermed følelsene :)

/mann

Anonymkode: aec2b...710

• Liker 5
Skrevet

Enjoy?

Din kropp, ditt valg.

Skrevet

Hadde ikke syntes det var greit at han hadde gått bak min rygg og gjort det (vi har diskutert sammen hva vi synes er greit og ikke når det kommer til nakenbilder, åpent forhold eller ikke, poly osv). For meg er det utroskap og hadde han beholdt kontoen og fortsatt med å legge ut nakenbilder/videoer så ville jeg gjort det slutt. 

• Liker 7
Skrevet

Vet ikke hva det er engang.

Skrevet

Hadde vært helt greitt...whatever makes her happy....

Skrevet
Anonymburker skrev (6 minutter siden):

Vet ikke hva det er engang.

En side hvor man kan tjene penger på å poste nakenbilder og videoer av seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Mannen min er snart 50, og selv om jeg synes han er dødssexy tror jeg onlyfans-markedet i den kategorien er LITE, altså. Nesten så jeg tror det er ikke-eksisterende. Men hadde han faktisk klart å tjene penger på det, så tror jeg nesten jeg hadde vært litt stolt. Iallefall imponert. 

• Liker 1
Skrevet
MiaHI skrev (5 timer siden):

Hvis jeg hadde funnet ut at mannen min hadde OF hadde jeg blitt ekstremt overrasket😂 

Edit: Da mener jeg hvis jeg fant ut at han hadde en profil og solgte bilder/videoer av seg selv ;)

Dette. 

• Liker 1
Skrevet

"Hennes kropp og hennes valg"

Anonymkode: 6eb0b...cad

• Liker 1
Skrevet
Beneviento skrev (Akkurat nå):

En side hvor man kan tjene penger på å poste nakenbilder og videoer av seg selv.

Ja, skjønte det etter hvert. Forkastelige greier.

• Liker 3
Skrevet

Hvis han solgte nakenbilder og chattet med fans? 🤣 Bye bye, hadde jeg sagt da. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

I følge norske lovs logikk burde det vært lov å selge, men ikke kjøpe😅

Jeg håper VIRKELIG at disse kvinnene med så lav moral og som bare tenker enkle penger, er i stort mindretall. Dessverre tror jeg ikke det.

Endret av Anonymburker
  • Liker 3
Skrevet

Spurt om vedkommende var mindre begavet. Og sagt bye bye. Er behovet så skrekkelig stort for å blotte seg for kjente og ukjente så søk terapi!

Anonymkode: 54054...e1a

• Liker 2
Skrevet
Anonymburker skrev (48 minutter siden):

Ja, skjønte det etter hvert. Forkastelige greier.

Pluss man kan ha personlig samtale i tillegg...🙄

Anonymkode: 155b3...d27

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med at min partner skulle hatt onlyfans, men om hun hadde opprettet en bruker der uten å prate med meg først ville det vært et tillitsbrudd.

• Liker 3
Skrevet

Hadde takket pent for meg. 
Hvis han har så liten respekt for dama si kan han like gjerne laste ned Tinder og lete noen år til. 

Anonymkode: ec467...4ca

• Liker 2
Skrevet

Som "Supporterfrue"/Line Victoria Husby så treffende sier: Onlyfans; "For prostituerte på hjemmekontor ":ler:

• Liker 5
Skrevet
Tradegy skrev (10 minutter siden):

Som "Supporterfrue"/Line Victoria Husby så treffende sier: Onlyfans; "For prostituerte på hjemmekontor ":ler:

😄😅😂

Anonymkode: 9be7e...ccc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...