Gå til innhold

leiger du ut rom uten kjøkken på airbnb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer dette....men har ikke adskilt leilighet,bare rom og bad.

Anonymkode: 9f37a...4da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo litt som hotell ... Hvis det er bare for selve overnattingen, så hvorfor ikke? Så sørger folk for mat selv. Men er det snakk om å leie ut et rom med tilgang til bad i boligen du selv bor? Jeg ville trolig ikke turt det.

Skrevet

Jeg har leid en sånn en gang - men det var ikke skrevet at jeg ikke skulle ha tilgang til kjøkken og jeg lånte den i 4 dager med et småbarn - så gjerne opplys om det 😉

Anonymkode: 04d29...b04

• Liker 2
Skrevet
Drizzt skrev (På 2021-8-13 den 11.40):

Det blir jo litt som hotell ... Hvis det er bare for selve overnattingen, så hvorfor ikke? Så sørger folk for mat selv. Men er det snakk om å leie ut et rom med tilgang til bad i boligen du selv bor? Jeg ville trolig ikke turt det.

Hei og takk for svar. Det er i kjelleren og de får eget bad. Men det er ikke avstengt til øverste etasje her vi bor....har trapp inne,uten dører.ts

Skrevet

Venninna mi leier ut det. Hun har satt en mikrobølgeovn, et lite kjøleskap og en vannkoker der. Hun leier ut ofte, så tror folk syns det er ok. 

Anonymkode: 1a30c...082

Skrevet

Du kan gjøre nesten akkurat som du vil på Airbnb, så lenge du opplyser om det

Anonymkode: c0536...a25

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Venninna mi leier ut det. Hun har satt en mikrobølgeovn, et lite kjøleskap og en vannkoker der. Hun leier ut ofte, så tror folk syns det er ok. 

Anonymkode: 1a30c...082

ok,det var lurt :) ts

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan gjøre nesten akkurat som du vil på Airbnb, så lenge du opplyser om det

Anonymkode: c0536...a25

Men du må sørge for brannsikkerhet og det må være godkjent varig oppholdsrom som alle andre leieforhold

Anonymkode: f4426...b1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...