AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Del Skrevet 13. august 2021 Hvordan skriver dere bordkortene i konfirmasjon? Med bestemor, grandtante etc eller kun navn? Anonymkode: 4f91f...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Del Skrevet 14. august 2021 Ingen 😀 Jeg klarte i mitt tåkehode og skrive kun navn på mange av navnekortene, men jeg ser jo at det hadde passet seg bedre med å skrive feks tante Olga, bestemor Margrete, grandtante Liv. Men da får jeg kanskje bestille nye navnelapper, å skrive relasjonen til konfirmanten, i stedet for bare navn. Anonymkode: 4f91f...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Del Skrevet 14. august 2021 Har aldri vært i konfirmasjon der det sto "titler" på bordkortene. Anonymkode: 1266e...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Del Skrevet 14. august 2021 Har tenkt på det samme og kommer bare til å bruke navn. Hadde to hatt samme navn hadde jeg brukt "tittler" på de. Anonymkode: 52b47...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Del Skrevet 14. august 2021 Alle konfirmasjoner jeg har vært i har hatt titler på bordkortene. Anonymkode: 8bdff...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Del Skrevet 14. august 2021 Jeg har laget mange bordkort, spesielt til konfirmasjoner. Følgende titler ble brukt i alle de (ulike familier): konfirmanten; mamma; pappa; mormor/bestemor/farmor (og tilsvarende for morfar), oldemor xx/oldefar xx. Alt annet kun navn (feks tante Olga var kun Olga) Anonymkode: 1c53b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabienne Skrevet 14. august 2021 #7 Del Skrevet 14. august 2021 Jeg har brukt navn på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har laget mange bordkort, spesielt til konfirmasjoner. Følgende titler ble brukt i alle de (ulike familier): konfirmanten; mamma; pappa; mormor/bestemor/farmor (og tilsvarende for morfar), oldemor xx/oldefar xx. Alt annet kun navn (feks tante Olga var kun Olga) Anonymkode: 1c53b...5b4 Takk for svar. Hva ville du skrevet på bordkortet om det var voksne halvsøsken, Lillebror/lillesøster? Anonymkode: 4f91f...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Hva ville du skrevet på bordkortet om det var voksne halvsøsken, Lillebror/lillesøster? Anonymkode: 4f91f...61d Bare navn på søsken, ikke tittel/relasjon Anonymkode: 1c53b...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10 Del Skrevet 15. august 2021 Bruker navn. Alle gjestene er bekjente, og ingen er demente, så de vet relasjonene til konfirmanten selv😉 Anonymkode: a5655...b74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #11 Del Skrevet 18. august 2021 Bruker det navnet konfirmanten bruker på vedkommende. Dvs, mormor, tante Lisa osv. Søsken og søskenbarn har kun navn. Anonymkode: fbd92...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå