Gjest Vindelspev Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Jeg skal kjøpe Sony Ericsson K700i m/ Youngtalk Netcom, og av det jeg kan se er det nettbutikken computercity.no som har det beste tilbudet. Noen som har erfaringer, evt vet om dette er en pålitelig forhandler?
Gjest ArneP Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Det er det samme som Siba, og jeg har erfaring med at de ikke synes det er så viktig å følge forbrukerkjøpsloven og sånn. Men de er kanskje ikke alene om det.
Gjest Vindelspev Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 Noen andre som har noe lurt å si?
FrøkenJuliet Skrevet 20. september 2005 #4 Skrevet 20. september 2005 Har handlet der før, og det har aldri vært noe problem.
Gjest Vindelspev Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 Nå har jeg googlet litt, og det viser seg at en del er misfornøyde med denne nettbutikken. Hva med mobilland.no, noen som har erfaringer derfra?
Gjest Apple- ikke innlogget Skrevet 21. september 2005 #7 Skrevet 21. september 2005 Gå inn på dinpris.no. Foruten at du her kan sammenligne priser (og produkter og butikker) helt objektiv, har de anmeldelser av produkter og butikker. Computer City har fått en del dårlige, mens Siba er bedre.
Gjest Dilla Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 Jeg har handlet hos Computercity flere ganger, og har aldri hatt noen problemer. Riktignok ikke over nettet, men i butikken deres. Synes derimot at de som jeg har handlet med har vært veldig hjelpsomme osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå