AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Hjelp! Noen? Denne gang er syklusen min HELT rar! 😢 Normalt har jeg litt uregelmessige sykluser men ganske stabile og med eggløsning rundt dag 17-24 ca. Litt småvarierende men regelmessig tross alt. Det er over 1 år siden jeg sluttet med p pillen og jeg har funnet eggløsning hver syklus dette året. (Første var litt sen, hadde da el på dag 24, mensen kom 14 dager etterpå) Dette er første gang jeg ikke klarer å tolke noe som helst. Altså. Ingen positiv eltest. Eltester på morgen. Gikk tom på eltester etter hvert. Livmortapp var helt åpen og myk med slim cd 20 , noe den normalt er under el, mens testen min var mest sterk cd 22 som dere ser. noen tanker? 😭 Anonymkode: 2fe9e...29b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 Fame skrev (4 timer siden): Kan den ha vært før CD 15? Ser at det ikke har kommet med alt, jeg testet fra cd 13. kan ikke ha vært før cd13 for jeg er nå på cd 28, så da ville mensen ha kommet… 😧 Anonymkode: 2fe9e...29b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Ups kom 3 ganger nå? Beklager 😧 Anonymkode: 2fe9e...29b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 Jeg tror ikke du har hatt eggløsning dessverre.. Er du stresset, gått ned/opp i vekt, nylig tatt koronavaksine? Slike ting kan påvirke, og du har ikke veldig stabil syklus i utgangspunktet. Enten så kommer eggløsning snart, eller så kan det hende du får en syklus uten eggløsning. Jeg kan anbefale temping i tillegg til el-tester for å bekrefte eggløsning. Anonymkode: 45c7a...11c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg tror ikke du har hatt eggløsning dessverre.. Er du stresset, gått ned/opp i vekt, nylig tatt koronavaksine? Slike ting kan påvirke, og du har ikke veldig stabil syklus i utgangspunktet. Enten så kommer eggløsning snart, eller så kan det hende du får en syklus uten eggløsning. Jeg kan anbefale temping i tillegg til el-tester for å bekrefte eggløsning. Anonymkode: 45c7a...11c TS her. Jeg tror du har rett. Har ikke endret vekt eller tatt vaksine men jeg stresser sikkert endel, både på jobb og frustrasjon over syklusen. Ser forøvrig ut som mensen kommer nå, på cd 29.. begynte iallefall å spotte rødt i dag. Anonymkode: 2fe9e...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå