AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Del Skrevet 13. august 2021 Er i tvil om hva jeg skal kjøpe? Koster jo litt, så er interessert i å høre erfaringer🙂 Anonymkode: fb30e...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Del Skrevet 13. august 2021 Vel, vi har en tripp trapp som er "fra tidenes morgen" og er like fin samt at vi har en som er 20+ år så jeg kan i allefall anbefale kvaliteten og bruken på den. Den første kom riktignok ikke med dagens babyseat og sånn, men til gjengjeld ble den brukt langt ut i skoleander av eieren som må er voksen og har egne barn.. I tillegg har vi en fem år gammel med babyseat, bord og full pakke (som ikke passer på de gamle) når vi fikk behov for det, og jeg syns det funker fint, de "gror" ganske raskt ut av de setet, og det er litt plastikk følelse - man må ha pute osv til de ulike steppene men jeg syns det er verdt prisen. Anonymkode: 1437f...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønskergraviditet Skrevet 13. august 2021 #3 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vel, vi har en tripp trapp som er "fra tidenes morgen" og er like fin samt at vi har en som er 20+ år så jeg kan i allefall anbefale kvaliteten og bruken på den. Den første kom riktignok ikke med dagens babyseat og sånn, men til gjengjeld ble den brukt langt ut i skoleander av eieren som må er voksen og har egne barn.. I tillegg har vi en fem år gammel med babyseat, bord og full pakke (som ikke passer på de gamle) når vi fikk behov for det, og jeg syns det funker fint, de "gror" ganske raskt ut av de setet, og det er litt plastikk følelse - man må ha pute osv til de ulike steppene men jeg syns det er verdt prisen. Anonymkode: 1437f...eb4 Takk for svar. Har kanskje et inntrykk av at den typen er mer stabil enn stokke steps, men vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. august 2021 #4 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vel, vi har en tripp trapp som er "fra tidenes morgen" og er like fin samt at vi har en som er 20+ år så jeg kan i allefall anbefale kvaliteten og bruken på den. Den første kom riktignok ikke med dagens babyseat og sånn Kan jeg bare spørre... betyr dette at det ikke finnes babyseat til de gammeldagse tripptrappstolene? Jeg har en sånn, men kunne tenkt meg babyseat denne gangen. Men blir løsningen da å kjøpe en ny stol også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #5 Del Skrevet 13. august 2021 Vi vurderte stepsen fordi den ser penere ut, men så snakket vi med de vi kjente som har den, og de sa stepsen var en tådreper. At de enda går å sparker og snubler i beina på stolen. Så vi endte med tripp trapp, og er veldig fornøyd med den. Anonymkode: aebae...fae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #6 Del Skrevet 13. august 2021 Amatariel skrev (2 minutter siden): Kan jeg bare spørre... betyr dette at det ikke finnes babyseat til de gammeldagse tripptrappstolene? Jeg har en sånn, men kunne tenkt meg babyseat denne gangen. Men blir løsningen da å kjøpe en ny stol også da? Det stemmer, da må du finne det brukt på finn. Du må ha stol som er nyere enn mai 2005(minnes jeg) for at alle de tingene skal passe. Anonymkode: aebae...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. august 2021 #7 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det stemmer, da må du finne det brukt på finn. Du må ha stol som er nyere enn mai 2005(minnes jeg) for at alle de tingene skal passe. Anonymkode: aebae...fae Takk for svar. Jeg prøver å se på litt bilder... Men slik som dette setet her - det ser ut som det står på en gammel tripptrapp-stol? I alle fall det jeg trodde var en gammel stol 🤔 Men hvis ikke stolen på bildet regnes som en gammel stol, hvordan ser en gammel tripp-trapp-stol ut? Stolen vi har er kjøpt brukt for lenge siden, så har antatt at det er en gammel stol. Men den ligner veldig på bildet... så da lurer jeg på om et slikt babysete vil passe likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marvelous Skrevet 13. august 2021 #8 Del Skrevet 13. august 2021 Tripp trapp gikk vi for - verdt investeringen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #9 Del Skrevet 13. august 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Takk for svar. Jeg prøver å se på litt bilder... Men slik som dette setet her - det ser ut som det står på en gammel tripptrapp-stol? I alle fall det jeg trodde var en gammel stol 🤔 Men hvis ikke stolen på bildet regnes som en gammel stol, hvordan ser en gammel tripp-trapp-stol ut? Stolen vi har er kjøpt brukt for lenge siden, så har antatt at det er en gammel stol. Men den ligner veldig på bildet... så da lurer jeg på om et slikt babysete vil passe likevel. De ser prikk like ut, så du må se etter serienr, eventuelt ta mål av ryggstøtte. Jeg er litt ute på tynn is her nå altså bare for å ha det sagt, men jeg mener de gamle har mål på 2-3cm, mens de nye er 4-5cm. Om du mener sittedelen til baby, så kan du modifisere det til å passe. Newborn setet kan sitte på, men du går ikke de grønnemerkene som skal være på den, de vil da være røde. Anonymkode: aebae...fae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #10 Del Skrevet 13. august 2021 Vi har begge, kjøpte steps nå til eldstemann fordi vi har newborn seat til tripp trapp og skal bruke den til babyen som kommer. Liker best tripp trapp, føler den tar mindre plass pluss at eldste som er 4 år sitter bedre i den. Steps kan man ikke endre sittedelen på, bare beina. Utseendet er dog finere på steps da 😛 Anonymkode: 1f172...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #11 Del Skrevet 13. august 2021 Vi har tripp trapp og er veldig fornøyd. Har nettopp kjøpt en til tripp trapp da vi venter nr 2 om et par mnd. Anonymkode: a8852...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12 Del Skrevet 13. august 2021 Vi har steps og er veldig fornøyd, syns standard Tripp trapp eeeeer så stygge, og gremmes av tanken av å skulle ha en slik.. Anonymkode: a6cea...40b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Del Skrevet 13. august 2021 Har begge. Mest fornøgd med tripp trapp! Har hatt 2 reklamasjoner på steps. Snubler i den hele tiden, føler faktisk også at den har lettere for å bikke bakover med en aktiv smårolling oppi. Anonymkode: 6eddb...187 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #14 Del Skrevet 13. august 2021 Har steps til begge barna. Tripp trapp et så stygt. Anonymkode: a0a07...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #15 Del Skrevet 13. august 2021 Tripp trapp her. Venninna mi har Steps, og som andre skriver fungerer den overraskende godt som tådreper og snublefelle. 😂 Anonymkode: 7daad...433 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #16 Del Skrevet 13. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har steps og er veldig fornøyd, syns standard Tripp trapp eeeeer så stygge, og gremmes av tanken av å skulle ha en slik.. Anonymkode: a6cea...40b Smaken er som baken. Synes Tripp Trapp er mye penere enn Steps. Førstnevnte er en klassiker, siste er... Meh. Da ville jeg heller bare kjøpt en billig variant som er lettere å pakke sammen - eventuelt Kaos-stolen, som også visstnok blir kompakt når man (enkelt) slår den sammen. Anonymkode: b768d...e5c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #17 Del Skrevet 13. august 2021 Vi har tripp trapp. Elsker den ❤️ Kan brukes helt fra dag 1 (med newborn seat), oppgraderes med bøyle og eget brett som er superlett å ta av og vaske (mye enklere enn å vaske bordet vårt hvertfall), og de sitter godt på den til langt oppi skolealder. Anonymkode: 629eb...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 13. august 2021 #18 Del Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): De ser prikk like ut, så du må se etter serienr, eventuelt ta mål av ryggstøtte. Jeg er litt ute på tynn is her nå altså bare for å ha det sagt, men jeg mener de gamle har mål på 2-3cm, mens de nye er 4-5cm. Om du mener sittedelen til baby, så kan du modifisere det til å passe. Newborn setet kan sitte på, men du går ikke de grønnemerkene som skal være på den, de vil da være røde. Anonymkode: aebae...fae Det står på nettsiden til Stokke hvilke serienummer det gjelder. Se linken 😊står litt nede i spørsmålene https://www.stokke.com/NOR/no-no/customer-service/faq/faq-tripp-trapp/faq-tripp-trapp.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #19 Del Skrevet 13. august 2021 Superfornøyd med steps. Aldri snublet i den, og barnet har aldri falt bakover i den. Kjempefin er den også. Og det stemmer ikke at man ikke kan endre sittedelen. Vi har fjernet en og en del ettersom barnet vokser og flyttet ryggplaten bakover og til slutt tatt dne bort. Fungerer utmerket. Synes tripptrapp er tung og klumpete. Anonymkode: 23e89...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #20 Del Skrevet 13. august 2021 Syntes Steps er mindre pen. Tripp trapp er klassisk og tidløs. Anonymkode: 270eb...bd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå