AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Har hatt mye kontakt med ei jente som er på reise med eken. De har et barn sammen. I det siste har hun sendt lite snap i forhold til vanlig og jeg har spurt om de har kosa, men hun forsikrer meg om at det ikke skjer, ikke med han etterfulgt av denne 😱 Men siden i går kveld var det stille, har ikke åpnet snap en gang, veldig merkelig. Hun er på en plass med masse mobil dekning så er ikke det. Hun skrev tidligere at hun ikke hadde tenkt på at han hadde en tanke med å invitere henne på reise da jeg sa at de kanskje ville finne tilbake til hverandre. Anonymkode: 0f999...425
Gjest Robin666 Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Hva er masse mobildekning? Er det mer enn vanlig? La dama være i fred med kjæresten sin
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 Dumme spørsmål fortjener dumme svar: ja mer enn vanlig. De er ikke kjærester, er ekser! Anonymkode: 0f999...425
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Min eksmann og jeg reiser på ferie sammen en gang i året, med våre to felles barn. Han har hatt samboer i 3 av disse årene og jeg har hatt samboer i 2 av de. Dette har vi gjort hvert år de siste 8 årene (året etter st vi gikk fra hverandre), fordi barna setter stor pris på det, og vi er voksne folk som evner å sette barna foran oss selv. Vi er kjempegode venner men aldri noen gang på disse 8 årene har vi ligget sammen, det er jo en grunn for at vi ikke er kjærester mer. Man har alt å vinne på god kommunikasjon og god kommunikasjon. hadde aldri i livet orka en mann som satt hjemme og var sjalu og mistenksom, han hadde jeg kutta fort ut. så tenker at du ødelegger for deg selv med å stille sånne spm til ei dame som du ikke engang er kjæreste med enda?! du virker umoden og lite klar for å gå inn i et forhold med noen som har barn. Anonymkode: 5e1d3...b45 5
AliceNextDoor Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 Jeg er litt nysgjerrig på tankegangen din her. Du er bekymret for at de har "kosa", jeg går ut fra at det betyr at de har hatt sex? Hun er på ferie sammen med en hun har barn med, sannynligvis kan vi da beregne at dette handler om deres samarbeid om deres barn. Jeg minner deg på at et barn har rett på sine foreldre, i den konstilasjonen er ikke du innblandet. Dette er sannsynligvis barnets ferie. Kan det hende at du utelater noen parter av kommunikasjonen i din gjengivelse? Kan det være slik at svarene uteblir fordi du er for needy eller oppleves som masete? Og, har du egentlig noe med om hun og ex har "kosa"? Dernest, det viktigste i min tanke her, du blir så bekymret for det hele at du legger ut et spørsmål på kvinneguiden midt på natten. Jeg kan ikke fri meg fra tanken om hvorfor det, er det fordi du trenger tankemessig støtte eller er det fordi hun er bruker her? Jeg vet ikke, men jeg synes det blir litt... voldsomt? 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #6 Skrevet 13. august 2021 strapaziert skrev (9 minutter siden): Jeg er litt nysgjerrig på tankegangen din her. Du er bekymret for at de har "kosa", jeg går ut fra at det betyr at de har hatt sex? Hun er på ferie sammen med en hun har barn med, sannynligvis kan vi da beregne at dette handler om deres samarbeid om deres barn. Jeg minner deg på at et barn har rett på sine foreldre, i den konstilasjonen er ikke du innblandet. Dette er sannsynligvis barnets ferie. Kan det hende at du utelater noen parter av kommunikasjonen i din gjengivelse? Kan det være slik at svarene uteblir fordi du er for needy eller oppleves som masete? Og, har du egentlig noe med om hun og ex har "kosa"? Dernest, det viktigste i min tanke her, du blir så bekymret for det hele at du legger ut et spørsmål på kvinneguiden midt på natten. Jeg kan ikke fri meg fra tanken om hvorfor det, er det fordi du trenger tankemessig støtte eller er det fordi hun er bruker her? Jeg vet ikke, men jeg synes det blir litt... voldsomt? Så du ville likt om din nye type reiste på ferie med exen og lå i samme seng bare fordi har barn sammen? Hvorfor har de barnet ferie hos den ene foreldrene hver sin halvdel av ferien? Men du syns det er ok at de har sex? Anonymkode: 0f999...425 2
AliceNextDoor Skrevet 13. august 2021 #7 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du ville likt om din nye type reiste på ferie med exen og lå i samme seng bare fordi har barn sammen? Hvorfor har de barnet ferie hos den ene foreldrene hver sin halvdel av ferien? Men du syns det er ok at de har sex? Anonymkode: 0f999...425 Her trekker du inn en faktor som ikke er relevant i TS' første fremstilling. Du sier her at vi er i et forhold, jeg og denne fiktive typen. TS skriver, jeg siterer, "Har hatt mye kontakt med ei jente". Mulig jeg er litt rar akkurat der, men jeg er allikevel sånn at der ser jeg en klar forskjell.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #8 Skrevet 13. august 2021 Det er langt fra uvanlig å reise på ferie med eksen når man har felles barn. Man gjør det av hensyn til barna. Og nei, det er ikke vanlig at man da har sex. Og du, om jeg hadde vært henne så hadde jeg ikke orket en kjæreste som ikke tåler sånt, og begynner å oppføre seg som en furten unge pga sjalusi. Og om man føler noen "maser" pga sånt så slutter man å åpne meldinger. Gratulerer, du har nok ødelagt dine sjanser der. Bli voksen. Det er ikke sånn at voksne mennesker automatisk har sex bare fordi de er av motsatt kjønn og på samme sted. Det vet selv tenåringer. Anonymkode: b25de...87c 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #9 Skrevet 13. august 2021 Har et lite barn med eksen og vi bruker mye tid sammen. Derfor involverer jeg ikke noen ny part, det er ikke alle som syns slikt er ok. Anonymkode: 7961e...66e 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #10 Skrevet 13. august 2021 Her har jeg og barnefar, reist på ferie med barna våres flere ganger. Og jeg vil virkelig ikke ha sex med han, eller bli sammen med han igjen. Vi gjør det for barna sin skyld. Her har det og vært av praktiske årsaker og, da det er 6 år mellom barna. Og er vi da i en fornøyelsespark, så er det mye mer praktisk og være 2 foreldre, så en av oss kjører karuseller med eldste, og andre med yngste. Eller deler oss, eldste er ei jente som elsker shopping, noe ikke far eller yngste gutten liker. Anonymkode: cb2eb...9b4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #11 Skrevet 13. august 2021 Jeg kan fint reise bort med eksen slik at vi kan dra sammen på turer med barnet. Det betyr overhodet ikke at vi har sex, det er det siste jeg tenker på i hvert fall. Det er en grunn til at vi er ekser, men vi må ha et OK forhold for barnet sin skyld. De er på reise, det skjer sikkert mye hele tiden (det pleier å gjøre det med barn), derfor er det ikke sikkert hun rekker å åpne snapper. Anonymkode: 466e8...da6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #12 Skrevet 13. august 2021 Jeg ser for meg at jeg fint kan reise på ferie med eksen og barna - om det en gang blir slutt mellom oss. Samtidig tenker jeg at det er naturlig å revurdere en slik løsning om en eller begge av oss går inn i nye forhold. Anonymkode: e71cf...668
Gjest Dævendøtte Skrevet 13. august 2021 #13 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er langt fra uvanlig å reise på ferie med eksen når man har felles barn. Man gjør det av hensyn til barna. Og nei, det er ikke vanlig at man da har sex. Og du, om jeg hadde vært henne så hadde jeg ikke orket en kjæreste som ikke tåler sånt, og begynner å oppføre seg som en furten unge pga sjalusi. Og om man føler noen "maser" pga sånt så slutter man å åpne meldinger. Gratulerer, du har nok ødelagt dine sjanser der. Bli voksen. Det er ikke sånn at voksne mennesker automatisk har sex bare fordi de er av motsatt kjønn og på samme sted. Det vet selv tenåringer. Anonymkode: b25de...87c Tar man virkelig hensyn til barna om man reiser på ferie etter man har fått nye partnere? Eller mener du kun den første perioden etter det har blitt slutt? Ser du på det som normalt at man reiser på ferie med eksen etter man har fått ny samboer/ektefelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå