Anneth Skrevet 4. desember #501 Skrevet 4. desember Vanja2345 skrev (13 minutter siden): Stakkars, hun er så ute å kjøre. Fyllevideoer hver eneste uke. Lurer på om sønnen sitter og ser på de her filmene av en full mamma? Om han ikke ser dem selv, er jeg sikker på at noen forteller han om dem. Skikkelig kult for et barn å ha en mamma som er mest kjent for kropp og fyll... Linni er tilsynelatende en snill og god mamma hjemme. Ute blant folk er det drikking, elging innpå alle slags menn (og damer), pupper, lepper og lår i fokus. Syns D ser oppgitt og lei ut de gangene hun filmer han for tida. Det kan jo hende det er fordi han er i en alder hvor "alle" foreldre er teite, men jeg mistenker jo at han får høre det blant venner hvordan mora er når hun er ute av huset. Kleint. Hun er 40, liksom. 7
Tough cookie Skrevet 4. desember #502 Skrevet 4. desember enkefru skrev (59 minutter siden): Skadet seg på fest i går Hastet til sykehus etter bursdagsfeiring Veninnen løftet Linni opp og mistet henne da hun skulle snurre henne rundt. Hadde hatt litt dårlig samvittighet hadde jeg vært denne veninnen... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå