Gå til innhold

Linni Meister

Alexa232223

Anbefalte innlegg

Nå får hun vel snart ikke fylt inn mer i leppene eller? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvaduikkeser skrev (23 minutter siden):

Nå får hun vel snart ikke fylt inn mer i leppene eller? 

Hun har alltid påstått at leppene er naturlige og aldri fylt inn noe. Vet ikke om det stemmer, har ikke sett på gamle bilder av henne. Ser dog ikke naturlig ut, men..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (1 minutt siden):

Hun har alltid påstått at leppene er naturlige og aldri fylt inn noe. Vet ikke om det stemmer, har ikke sett på gamle bilder av henne. Ser dog ikke naturlig ut, men..

Ingenting med henne er vel naturlig

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livetskjer skrev (1 minutt siden):

Ingenting med henne er vel naturlig

Nei, sikkert ikke. Kikket på gamle bilder nå, visste ikke at hun hadde tatt neseoperasjon også. Var helt annerledes før.

IMG_3158.jpeg

IMG_3157.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (42 minutter siden):

De leppene der er ikke naturlig😆 Hun har naturlig, store lepper, men ikke sånn de ser ut nå. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de puppene er så altfor store til den kroppen,men hver sin lyst. Jeg tok brystreduksjon for en del år siden fordi jeg synes ikke det var noe fint med store pupper og fordi jeg synes det var ekkelt at mannfolk glodde på de. Hun liker jo veldig godt den oppmerksomheten hun får med det utseendet. Oppfører seg fjollete,når hun drikker og. Egler seg innpå alle. Men ellers virker hun veldig snill og omsorgsfull da🙂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinccis skrev (På 19.4.2025 den 15.40):

Nei, sikkert ikke. Kikket på gamle bilder nå, visste ikke at hun hadde tatt neseoperasjon også. Var helt annerledes før.

IMG_3158.jpeg

IMG_3157.jpeg

Hun har tatt både nese operasjon og fillers i leppene hun juger om alt. Hun sa tilogmed vippene er ekte men hun bruker jo vippe extension 😅

å ALLE ser at de leppene er fulle i fillers blir irritert at hun skal juge om det da det synes 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klein den videoen hun hopper i singlet. Dama blir 40 år i desember. Oppfører seg ekstremt barnslig.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun virker snill og koselig, jeg. Men fikset veldig mye? Hun har vel operert nesa og puppene, fylt i leppene (veldig mye), helbleket hår, fake vipper, brynene ser veldig kunstige ut, men vet ikke hva hun gjør med dem. Selvbruner eller solarium, fake negler. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (38 minutter siden):

Syns hun virker snill og koselig, jeg. Men fikset veldig mye? Hun har vel operert nesa og puppene, fylt i leppene (veldig mye), helbleket hår, fake vipper, brynene ser veldig kunstige ut, men vet ikke hva hun gjør med dem. Selvbruner eller solarium, fake negler. 

Er ikke det å fikse mye? Btw. De puppene hennes ser helt latterlige ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så snap fra dette pokerlaget og reagerte positivt på stemmen hennes. Den var dypere og mer ekte. Kanskje fordi hun var rølpefull, jeg vet ikke? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (48 minutter siden):

Er ikke det å fikse mye? Btw. De puppene hennes ser helt latterlige ut. 

Ja, det er å fikse mye i mine øyne også. Spørsmålstegnet skrev jeg fordi jeg ikke vet om hun har fikset på alt det jeg syns det ser ut som

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iia skrev (På 21.4.2025 den 17.39):

Ja, det er å fikse mye i mine øyne også. Spørsmålstegnet skrev jeg fordi jeg ikke vet om hun har fikset på alt det jeg syns det ser ut som

Det er mye som er fikset på. Lepper, tenner, nese, bryst,  fillers, botox, extentions, tatoverte øyenbryn, vippeextentions, og mengder sminke! I tillegg benytter hun filter på egne kanaler. Det er en viss type kvinner som går for dette utseende, og de får en ubestemmelig alder, der man  nesten ikke ser forskjell på de som er 30 og de som er 60. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (14 timer siden):

Noen som så henne på GMN og hva hun sa der?

Hun snakket blant annet om at hun ble misbrukt av Marius, og så var Mia Gundersen der som støtte for henne, siden hun selv har blitt misbrukt.

Endret av Tough cookie
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (10 timer siden):

Hun snakket blant annet om at hun ble misbrukt av lille Marius, og så var Mia Gundersen der og bidro med sine synspunkter

Ja men gav hun noen detaljer bl.a. om hvorfor hun var bevisstløs på fest..?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tough cookie skrev (11 timer siden):

Hun snakket blant annet om at hun ble misbrukt av lille Marius, og så var Mia Gundersen der og bidro med sine synspunkter

Slutt nå å bruke betegnelsen"lille" Marius. Han er for lengst en voksen mann og betegnelsen "lille" har for lengst gått ut på dato når fyren nærmer seg 30 år! Og Mia G bidro som en støtte da hun selv har vært utsatt for overgrep.

Endret av K_mb
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke liker med sånn liten søt med babystemme opplegg, pluss silikon og sex image som Linni har gjort karriere på, er at det bidrar til denne syke verdens sexifisering av barn, og fostrer opp pedofile og bidrar til alt det ekle rundt det. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (1 time siden):

Slutt nå å bruke betegnelsen"lille" Marius. Han er for lengst en voksen mann og betegnelsen "lille" har for lengst gått ut på dato når fyren nærmer seg 30 år! Og Mia G bidro som en støtte da hun selv har vært utsatt for overgrep.

Jeg brukte betegnelsen "lille" for å gjøre litt narr av han. Han er en 28 år gammel bortskjemt mann.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (Akkurat nå):

Jeg brukte betegnelsen "lille" for å gjøre litt narr av han. Han er en 28 år gammel bortskjemt mann.

Ok. Ser flere har brukt det på motsatt måte så beklager misforståelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...