Granneman82 Skrevet 29. november 2024 #301 Del Skrevet 29. november 2024 Lurer på hva faren til sønnen mener om utleveringen av sønnen?🤔 Han virker jo å være litt mer privat ihvertfall...... Kan forestille meg at Linni ikke liker å bli motsagt, kanskje det er der det ligger 🤔 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 30. november 2024 #302 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Hvor er alle kritikerne angående barneeksponering? Altså de som skriker ut om det i alle andre tråder hvorpå barneeksponeringen består, men i mindre grad enn hos LM. LM har nok en gang tråkket over alle grenser hvorpå sønnen og hans helsetilstand blir lagt ut for alle og enhver og det over lang tid. Hun legger ut et bilde av dagens lunsj på sykehuset, men dagens lunsj er ikke fokuset, det er sønnen og hans kropp som ligger i en sykehusseng hvorpå hånden hans har veneflon for oppmerksomhet, dette da i bakgrunnen av dagens lunsj, men allikevel er det hovedfokuset. Det er så grenseoverskridende, og LM har vel aldri lagt skjul på av hvor avhengig hun er av inntekter gjennom sosiale medier. Endret 1. desember 2024 av K_mb 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. november 2024 #303 Del Skrevet 30. november 2024 K_mb skrev (42 minutter siden): Hvor er alle kritikerne angående barneeksponering? Altså de som skriker ut om det i alle andre tråder hvorpå barneeksponeringen består, men i mindre grad enn hos LM. LM har nok en gang tråkket over alle grenser hvorpå sønnen og hans helsetilstand blir lagt ut for alle og enhver og det over lang tid. Hun legger ut et bilde av dagens lunsj på sykehuset, men dagens lunsj er ikke fokuset, det er sønnen og hans kropp som ligger i en sykehusseng hvorpå hånden hans har venflon for oppmerksomhet, dette da i bakgrunnen av dagens lunsj, men allikevel er det hovedfokuset. Det er så grenseoverskridende, og LM har vel aldri lagt skjul på av hvor avhengig hun er av inntekter gjennom sosiale medier. Dessverre er søte, gode og perfekte lille Linni fredet i media. Ingen har lov å kritisere noe av hennes måte å tjene penger på. Hun har solgt sønnen i 15 år. Håper han vet det og får sin lønn. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 30. november 2024 #304 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Xstrella skrev (1 time siden): Dessverre er søte, gode og perfekte lille Linni fredet i media. Ingen har lov å kritisere noe av hennes måte å tjene penger på. Hun har solgt sønnen i 15 år. Håper han vet det og får sin lønn. Helt ubegripelig! Han blir jo overøst av gaver og reiser. Det som er problematisk er prisen han betaler. Alt han får og alle reiser mor "sponser" er kjøpt og betalt av han selv gjennom å bli utlevert. Helseproblematikken hans blir lagt ut i detaljer. Er svært kritisk til hvor mye Linni har lagt ut om sønnen igjennom hele hans liv, men ser de mest bastante barneeksponering-kritikerne her på KG holder seg langt unna denne tråden. Enten er man imot barneeksponering, eller ikke. Kan ikke forstå at LM knapt får kritikk her inne når hun akter verre enn mange av de som får kritikk for det samme. Hvorfor slipper Linni så lett unna? En av verstingene innefor barneeksponerig? Hun er etter mitt syn hverken søt eller uskyldig, men har blitt kjendis fordi hun er en oppmerksomhetssyk medieh×××. Vil legge til at LM heller ikke fremstår som det beste forbildet utad angående barneeksponering, operasjoner og utseende. Men hun er den eneste som slipper unna! Selv her på kvinneguiden...merkelig nok. Endret 30. november 2024 av K_mb 14 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 4. desember 2024 #305 Del Skrevet 4. desember 2024 K_mb skrev (På 1.12.2024 den 0.22): Helt ubegripelig! Han blir jo overøst av gaver og reiser. Det som er problematisk er prisen han betaler. Alt han får og alle reiser mor "sponser" er kjøpt og betalt av han selv gjennom å bli utlevert. Helseproblematikken hans blir lagt ut i detaljer. Er svært kritisk til hvor mye Linni har lagt ut om sønnen igjennom hele hans liv, men ser de mest bastante barneeksponering-kritikerne her på KG holder seg langt unna denne tråden. Enten er man imot barneeksponering, eller ikke. Kan ikke forstå at LM knapt får kritikk her inne når hun akter verre enn mange av de som får kritikk for det samme. Hvorfor slipper Linni så lett unna? En av verstingene innefor barneeksponerig? Hun er etter mitt syn hverken søt eller uskyldig, men har blitt kjendis fordi hun er en oppmerksomhetssyk medieh×××. Vil legge til at LM heller ikke fremstår som det beste forbildet utad angående barneeksponering, operasjoner og utseende. Men hun er den eneste som slipper unna! Selv her på kvinneguiden...merkelig nok. Endelig noen som sier det høyt👏👏👏👏👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet 5. desember 2024 #306 Del Skrevet 5. desember 2024 Er hun og Morten sammen igjen? Var voldsomt til styr på den bursdagen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. desember 2024 #307 Del Skrevet 5. desember 2024 Whitesnake69 skrev (7 timer siden): Er hun og Morten sammen igjen? Var voldsomt til styr på den bursdagen hennes. Det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. desember 2024 #308 Del Skrevet 5. desember 2024 39 år. Og vil være 19 og teenager. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. desember 2024 #309 Del Skrevet 6. desember 2024 K_mb skrev (På 1.12.2024 den 0.22): de mest bastante barneeksponering-kritikerne her på KG holder seg langt unna denne tråden. Enten er man imot barneeksponering, eller ikke. Hvorfor i alle dager unndra seg selv ansvaret og skylde på et fravær av enkeltbrukeres engasjement i ulike tråder? Ingen kan være overalt selv om du tror det er slik det fungerer. Mitt ansvar rundt #sharenting slutter ikke der du tro du ser det, men det hadde vært mer effektivt om du selv bidro der du syns det mangler fremfor å klage på brukere som helt klart er engasjerte. Jeg skal da ikke ta din kamp, den tar du selv. Jo flere som sier fra desto bedre. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 6. desember 2024 #310 Del Skrevet 6. desember 2024 Rev. Revenge skrev (5 timer siden): Hvorfor i alle dager unndra seg selv ansvaret og skylde på et fravær av enkeltbrukeres engasjement i ulike tråder? Ingen kan være overalt selv om du tror det er slik det fungerer. Mitt ansvar rundt #sharenting slutter ikke der du tro du ser det, men det hadde vært mer effektivt om du selv bidro der du syns det mangler fremfor å klage på brukere som helt klart er engasjerte. Jeg skal da ikke ta din kamp, den tar du selv. Jo flere som sier fra desto bedre. Jeg har da ikke gått løs på enkeltbrukere, men finner det svært snodig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. desember 2024 #311 Del Skrevet 6. desember 2024 Vi vet det er forkastelig denne utleveringen av sønnen på 15 år. Likevel får hun holde på slik hun alltid har gjort. Hun har aldri fått reaksjoner eller konstruktivt tilbakemelding på at sønnen burde skjermes, da slettes alt av kommentarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2024 #312 Del Skrevet 6. desember 2024 Xstrella skrev (2 timer siden): Vi vet det er forkastelig denne utleveringen av sønnen på 15 år. Likevel får hun holde på slik hun alltid har gjort. Hun har aldri fått reaksjoner eller konstruktivt tilbakemelding på at sønnen burde skjermes, da slettes alt av kommentarer. "Likevel får hun holde på slik" Hvem kan stoppe henne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. desember 2024 #313 Del Skrevet 6. desember 2024 Bibbi_ skrev (1 time siden): "Likevel får hun holde på slik" Hvem kan stoppe henne? Faren til guttungen, media trenger ikke å gi henne oppmerksomhet, folk kan slutte å klikke seg inn og gutten selv kan gi beskjed at nok er nok. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. desember 2024 #314 Del Skrevet 6. desember 2024 K_mb skrev (8 timer siden): Jeg har da ikke gått løs på enkeltbrukere, men finner det svært snodig. Selv om man er imot barneeksponering i én tråd, betyr det ikke at barneeksponering er greit i andre tråder. Jeg for min del interesserer meg ikke for Linni Meister, det betyr ikke at barneeksponeringen hun driver med derfor er grei. Jo flere vi er som høylytt nok er imot, desto bedre. Da blir det større rekkevidde, større effekt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. desember 2024 #315 Del Skrevet 7. desember 2024 Xstrella skrev (15 timer siden): Faren til guttungen, media trenger ikke å gi henne oppmerksomhet, folk kan slutte å klikke seg inn og gutten selv kan gi beskjed at nok er nok. Da er det mange media ikke trenger å gi oppmerksomhet. Men han er 15, og har selv sagt at han vil at hun skal dele. Og selv om han ikke er myndig forstår han mer enn en 5 åring hva det vil si å dele på sosiale medier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 7. desember 2024 #316 Del Skrevet 7. desember 2024 K_mb skrev (På 1.12.2024 den 0.22): Helt ubegripelig! Han blir jo overøst av gaver og reiser. Det som er problematisk er prisen han betaler. Alt han får og alle reiser mor "sponser" er kjøpt og betalt av han selv gjennom å bli utlevert. Helseproblematikken hans blir lagt ut i detaljer. Er svært kritisk til hvor mye Linni har lagt ut om sønnen igjennom hele hans liv, men ser de mest bastante barneeksponering-kritikerne her på KG holder seg langt unna denne tråden. Enten er man imot barneeksponering, eller ikke. Kan ikke forstå at LM knapt får kritikk her inne når hun akter verre enn mange av de som får kritikk for det samme. Hvorfor slipper Linni så lett unna? En av verstingene innefor barneeksponerig? Hun er etter mitt syn hverken søt eller uskyldig, men har blitt kjendis fordi hun er en oppmerksomhetssyk medieh×××. Vil legge til at LM heller ikke fremstår som det beste forbildet utad angående barneeksponering, operasjoner og utseende. Men hun er den eneste som slipper unna! Selv her på kvinneguiden...merkelig nok. Jeg svarer bare for meg selv. Jeg er selvsagt mot shrarenting uansett om det gjelder Guttormsen, Gjelsvik, Nyhus, Eriksens, Isaksen osv, men jeg har verken kapasitet eller interesse av å skrive i alle tråder. Når det gjelder Linni så er hun så fullstendig uinteressant at jeg knapt er innom tråden annenhver måned. Det er ingenting ved henne som jeg orker å forholde meg til, dermed skriver jeg ikke noe om den hodeløse eksponeringen. De selger barna sine og sjela si, og jeg undrer på hvordan de i det hele tatt sover om natten! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 8. desember 2024 #317 Del Skrevet 8. desember 2024 Whitesnake69 skrev (På 5.12.2024 den 1.06): Er hun og Morten sammen igjen? Var voldsomt til styr på den bursdagen hennes. Det har da aldri vært slutt. Planlagt stunt av henne, mens Morty og hun spiste frokost på en søndagsmorgen. Seerantallet hadde mest sannsynlig gått ned, og dette var en rask måte å få det opp igjen. Hun drar slike løyner for å tjene penger, akkurat som hun gjorde med sjekkeprogrammet mens hun var sammen med Morten. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 8. desember 2024 #318 Del Skrevet 8. desember 2024 Hallepalle2 skrev (På 7.12.2024 den 8.02): Jeg svarer bare for meg selv. Jeg er selvsagt mot shrarenting uansett om det gjelder Guttormsen, Gjelsvik, Nyhus, Eriksens, Isaksen osv, men jeg har verken kapasitet eller interesse av å skrive i alle tråder. Når det gjelder Linni så er hun så fullstendig uinteressant at jeg knapt er innom tråden annenhver måned. Det er ingenting ved henne som jeg orker å forholde meg til, dermed skriver jeg ikke noe om den hodeløse eksponeringen. De selger barna sine og sjela si, og jeg undrer på hvordan de i det hele tatt sover om natten! Enig i at Linni er en uinteressant person, men hun blir brukt i alle realitykonsepter og da gjerne om og om igjen. Hun får spalteplass i media for alt og ingenting. Hun lever stort sett av snapchat og inntekten hun får av det, og der inngår sønnen i stor grad. Nei, jeg følger ikke Linni, men hun dukker opp på utforsk og da er det overskrifter om sønnen titt og ofte og gjerne hans helseproblemer. Er helt enig med deg i det siste du skriver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. desember 2024 #319 Del Skrevet 29. desember 2024 Xstrella skrev (På 6.12.2024 den 11.56): Vi vet det er forkastelig denne utleveringen av sønnen på 15 år. Likevel får hun holde på slik hun alltid har gjort. Hun har aldri fått reaksjoner eller konstruktivt tilbakemelding på at sønnen burde skjermes, da slettes alt av kommentarer. Tenker det samme... Hun duller med gutten som han er 5 år. Han fremstår eller jeg tenker han er mye yngre,men han nærmer seg vel 16 år?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 30. desember 2024 #320 Del Skrevet 30. desember 2024 M.H85 skrev (4 timer siden): Tenker det samme... Hun duller med gutten som han er 5 år. Han fremstår eller jeg tenker han er mye yngre,men han nærmer seg vel 16 år?! Han ble 15 år i september.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå