Frøkenfryden Skrevet 5 timer siden #281 Del Skrevet 5 timer siden «Gud kan tilgi. Det trenger ikke jeg.» ååå.. jeg blir så nysgjerrrig🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4 timer siden #282 Del Skrevet 4 timer siden Jaja så var det kapitlet avsluttet. Får håpe at L og M kan forbli venner slik de var før de ble kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 4 timer siden #283 Del Skrevet 4 timer siden Beyblade skrev (2 timer siden): Brudd mellom Linni og Morten. Litt forventet. Trodde det var slutt for lenge siden, men så de spiste frokost sammen idag, etter heisafest for Linni igår. Har ikke sett på henne på en stund, men for noen silikoninplantater hun har fått. Harry er for classy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3 timer siden #284 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Saywhat skrev (27 minutter siden): Trodde det var slutt for lenge siden, men så de spiste frokost sammen idag, etter heisafest for Linni igår. Har ikke sett på henne på en stund, men for noen silikoninplantater hun har fått. Harry er for classy Hun har hatt store implantater i åresvis, så tror ikke hun har skaffet seg enda større. Endret 3 timer siden av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 3 timer siden #285 Del Skrevet 3 timer siden Tough cookie skrev (8 minutter siden): Hun har hatt store implantater i åresvis, så tror ikke hun har skaffet seg enda større. Har ikke vært på kanalen på lenge, nå var de så store at jeg skjønner ikke hvordan den utrente tynne kroppen kan bære disse. Ser ut som huden skal briste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2 timer siden #286 Del Skrevet 2 timer siden Beyblade skrev (3 timer siden): Brudd mellom Linni og Morten. Litt forventet. Hvor lang tid tar det denne gangen før hun har ny kjæreste ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå