AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #1 Skrevet 13. august 2021 Jeg hadde en drøm der jeg var død, men fortsatt levde i mitt eget sinn. Så, hele verden, hele menneskeheten skulle dø. Vi skulle alle dø, fra stråling. Ei analog hvit vekkeklokke var geigerteller. Den ble brukt av stefaren min mens jeg vokste opp. Drømmen foregikk i mitt barndomshjem. Jeg er glad i kosedyr og leker. Jeg hadde anledning til å la noen leker være med meg mens vi ventet på døden. Jeg kunne ikke ta med alle, selv om jeg ville det. Jeg valgte 3 av én type leke. Denne leken er viktig for meg, og jeg drømmer ofte at jeg anskaffer flere av denne leken. Jeg plukket opp tre av denne leken fra stuebordet/sofaen slik møbelplasseringen opprinnelig var, tillegg til noen andre kosedyr jeg ikke husker. Jeg følte på en tristhet over å bare kunne velge noen leker for å være med meg mens jeg døde. Jeg plasserte dem på et stuebord foran sofaen. Jeg satte meg slik at jeg hadde beina over kjæresten min, med føttene i retning av armlenet. Vi holdt hender, og kysset ha det. I den andre delen av sofaen satt et ukjent menneske, eller en del av meg, med ansiktet inn i en bærbar PC. Dette mennesket hadde ingen å dø med, og ble med oss, og var ellers i bakgrunnen. Strålingen kom, og ga utslag på geigertelleren. Jeg merket et press i brystet og skuldrene, og visste jeg var død. Likevel, i hodet, i sinnet, kunne jeg se en gul nebula/stjernetåke. Sinnet mitt var på vandring gjennom tid og rom. Jeg visste at kroppen var død, så hvorfor kunne jeg fortsatt se dette? Skulle jeg ikke slutte å se ting? Når kom døden for å hente sinnet mitt? I drømmen ble det sagt på nyhetene at noen kanskje kom til å overleve likevel. I drømmen hadde jeg mange avtaler dagen etter, og siden sinnet ikke var dødt, var ikke jeg det heller. Med hånda til kjæresten i hånda mi, klemte jeg til, men fikk ingen respons. Lyden av en kjørende bil like ved vekket meg opp. Likevel: selv om vinduet var åpent, kjører ingen biler så nære at de kan vekke meg opp. Lyden fra denne fantasibilen var uansett slik at jeg våknet. Det sies man ikke føler smerte i drømmer. På tross av dette, merket jeg dette ubehaget i skuldre og bryst. Et trykkende ubehag, som om noen satt på meg. Noen ideer om hva dette betyr? Anonymkode: ef4f0...9f8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #2 Skrevet 13. august 2021 Det betyr som du sier at du drømte 🙇♀️🤷♀️ Anonymkode: d3b51...bf3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #3 Skrevet 13. august 2021 http://www.droemmetydning.com/ Anonymkode: 7e79d...127
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Hva er døden annet enn et symbol på transformasjon. I drømmesammenheng. Det er du som endres. Ettersom drømmen henter mye fra barndommen din, tolker jeg det slik at drømmen handler om å si farvel til barndommen. Du kan ikke være barn hele livet, du kan ikke ta med alle lekebamsene dine. Du må velge hva du vil bære på videre i ditt voksne liv. Vi må alle vokse opp og forlate barndommens trygghet. Anonymkode: db5c8...3e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå