Gjest hobbypsykologen Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Mange av trådene her omhandler gutter eller jenter som er usikre på om den andre er interessert. Noen har datet noen som ikke ringer, eller som bryter avtaler, eller som holder en på "stram line" ved å uttrykke at man er glad i, men alikevel ikke vil være sammen med osv. Noen treffes igjen på byen og er sammen igjen den natten, men hører ikke mer før det tikker inn en sms sent en lørdagskveld. Tenk hvordan dere selv er når dere er FORELSKET: bryter dere avtaler med den dere er forelsket i? NEI, de fleste av oss dropper jo både venner og andre aktviteter for å møte han/hun vi er forelsket i er dere sammen med/blir sammen med andre hvis dere er forelsket i en annen? NEI, de fleste av oss vil jo være sammen med den vi er forelsket i (nå tenker jeg ikke på de som er i langvarige forhold og som møter en "annen" i den forstand) Tro meg, hvis han (og hun, men særlig han) er FORELSKET i deg, så ringer han, så møter han, så er han der om morgenene også. Det er egentlig ikke så vanskelig, men vi kan gjerne diskutere det....
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Nei, du tar feil. Det kan være veldig vanskelig. Du beskriver bare 1 side av det og forteller da at du ikke vet stort om kjærlighet.
Gjest Leif Skrevet 25. september 2005 #3 Skrevet 25. september 2005 Fra min erfaring har han helt rett, så enkelt er det, hvis vi holder personer i ubalanse utenfor, stemmer det bra...
Gjest Raga Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Ja hadde det ikke vært enkelt om verden var svarthvit, og alle var like. Men akk sååå kjedelig. Heldigvis finnes det gråtoner og forskjell på folk. Det er ikke alle som blir psykotisk forelska og hopper ut i nye forhold. Noen har fått seg en trøkk, og vil se ann ting & tang før de satser...
Gjest Purple Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 Fra min erfaring har han helt rett, så enkelt er det, hvis vi holder personer i ubalanse utenfor, stemmer det bra... ← Samme her. Det som irriterer meg med oss jenter, er at vi alltid skal tolke ting på beste måte. Så hvis en fyr aldri sender meldinger, så tolker vi det alltid som at han bare er litt sjenert, og finner på mange gode grunner til at han ikke svarer etc. Og venninnene girer hverandre opp, sånn at den stakkars jenta som da sitter og venter på denne gutten får sååå høye forventninger og blir desto mer skuffet. Sier ikke at det alltid er sånn, men veldig ofte, og noen ganger kan det kanskje lønne seg å bare innse realitetene...
hecuba Skrevet 25. september 2005 #6 Skrevet 25. september 2005 Mange av trådene her omhandler gutter eller jenter som er usikre på om den andre er interessert. Noen har datet noen som ikke ringer, eller som bryter avtaler, eller som holder en på "stram line" ved å uttrykke at man er glad i, men alikevel ikke vil være sammen med osv. Noen treffes igjen på byen og er sammen igjen den natten, men hører ikke mer før det tikker inn en sms sent en lørdagskveld. Tenk hvordan dere selv er når dere er FORELSKET: bryter dere avtaler med den dere er forelsket i? NEI, de fleste av oss dropper jo både venner og andre aktviteter for å møte han/hun vi er forelsket i er dere sammen med/blir sammen med andre hvis dere er forelsket i en annen? NEI, de fleste av oss vil jo være sammen med den vi er forelsket i (nå tenker jeg ikke på de som er i langvarige forhold og som møter en "annen" i den forstand) Tro meg, hvis han (og hun, men særlig han) er FORELSKET i deg, så ringer han, så møter han, så er han der om morgenene også. Det er egentlig ikke så vanskelig, men vi kan gjerne diskutere det.... ← Har du sett på Oprah?
Gjest StoreSky Skrevet 25. september 2005 #7 Skrevet 25. september 2005 Jeg vet at han som liker meg simpelten er for travel til å sende mail og sms hele tiden! Så det ER håp -faktisk! Tror kanskje det er en jente-ting at ting skal gå fort, man skal ha mail/sms/telefon hele tiden, mens den stakkars mannen lever sitt liv og aner fred og ingen fare. Også jeg som hadde leste den artiklen i Magasinet - og trodde han ikke likte meg "sånn".... siden det gikk så lang tid før han svarer på mail og sms!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå