AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Del Skrevet 12. august 2021 Jeg er ikke trent i det hele tatt. Ikke en muskel. Jeg har trent nå i 2 uker. Push ups, sit ups, vekter, pull ups osv. Når kan jeg forvente å se litt muskler/størrelse? Prøver å trene hver dag. Anonymkode: a2d83...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Del Skrevet 12. august 2021 Kommer an på genene dine og hvor hard du trener når du trener. Tror du må gi det mer tid altså To uker er ingen ting. Anonymkode: be874...151 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Del Skrevet 12. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kommer an på genene dine og hvor hard du trener når du trener. Tror du må gi det mer tid altså To uker er ingen ting. Anonymkode: be874...151 Hei! Jeg trener gradvis hardere og hardere. Jeg tar 20 push ups nå. Klarte bare litt under 10 de første dagene. Målet er 50 push ups. Sier kanskje ikke så mye men.. Kan det ta mange måneder? Litt lite motiverende men må bare ikke gi opp..? Anonymkode: a2d83...60a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 12. august 2021 #4 Del Skrevet 12. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ikke trent i det hele tatt. Ikke en muskel. Jeg har trent nå i 2 uker. Push ups, sit ups, vekter, pull ups osv. Når kan jeg forvente å se litt muskler/størrelse? Prøver å trene hver dag. Anonymkode: a2d83...60a Litt push ups og vekter er ikke nødvendigvis nok. Du må si noe om din nåværende form og kostholdet ditt. Men generelt sett, så opererer man i 3 måneders intervaller. Ser du resultater før? mye mulig, det spørs på hvordan du spiser, hvilken form du var i ved oppstart og genetikk. Men såfremt du ikke har supergener, så gjør lett trening veldig lite for musklene på et kvartal. Endret 12. august 2021 av K.B. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 14. august 2021 #5 Del Skrevet 14. august 2021 Det er vanskelig å si hvem som har gode gener og fulgt dietten slavisk, gitt alt på 90% av øktene, de siste 10% er innlagte hvileøkter. Og hvem som har tatt en lav dose steroider og en liten dæsj amfetamin før treningen. Som andre sier, styr unna fitness-insta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå