Gå til innhold

Erfaring med privat etterforskning i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Håper på god hjelp. Noen som har GOD erfaring med privat etterforsker i Stavanger?

Det er ikke relevant for saken hva det gjelder, jeg er bare ute etter grundighet og at de ikke er unøyaktige, men får med seg det som foregår! 🙏

Ble lurt av en fyr og ønsker å fremlegge BEVIS for dette! Finnes flere firma ser jeg. Hvilket ville DU ha valgt, og hvorfor?

Tips?

Takker 🙏

Anonymkode: d0f37...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt PSS Securitas Spesialtjenesten, venn med stort ansvar i et av norges største firma bruker dem til å sikre bevis mot utro ansatte.

Anonymkode: 7a26e...0c0

Skrevet

Varg Veum tar helt sikkert turen fra Bergen om du spør fint🙊

(sorry, kunne ikke dy meg! Håper du finner noen som kan hjelpe deg!❤️)

Anonymkode: ac043...a16

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Varg Veum tar helt sikkert turen fra Bergen om du spør fint🙊

(sorry, kunne ikke dy meg! Håper du finner noen som kan hjelpe deg!❤️)

Anonymkode: ac043...a16

Kan sikkert ringe Sven Foyn også 🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-13 den 0.25):

Hei,

Håper på god hjelp. Noen som har GOD erfaring med privat etterforsker i Stavanger?

Det er ikke relevant for saken hva det gjelder, jeg er bare ute etter grundighet og at de ikke er unøyaktige, men får med seg det som foregår! 🙏

Ble lurt av en fyr og ønsker å fremlegge BEVIS for dette! Finnes flere firma ser jeg. Hvilket ville DU ha valgt, og hvorfor?

Tips?

Takker 🙏

Hei! Jobber selv innen fagfeltet. Min anbefaling er å gå for et av de landsdekkende firmaene. Da er det enklere å finne "rett" kompetanseperson i firmaet for akkurat din type sak, uten at det er låst til geografi.

Anonymkode: db6d9...36d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-14 den 18.51):

Hei! Jobber selv innen fagfeltet. Min anbefaling er å gå for et av de landsdekkende firmaene. Da er det enklere å finne "rett" kompetanseperson i firmaet for akkurat din type sak, uten at det er låst til geografi.

Anonymkode: db6d9...36d

Enig. Har du konkret tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...