AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Hei, Håper på god hjelp. Noen som har GOD erfaring med privat etterforsker i Stavanger? Det er ikke relevant for saken hva det gjelder, jeg er bare ute etter grundighet og at de ikke er unøyaktige, men får med seg det som foregår! 🙏 Ble lurt av en fyr og ønsker å fremlegge BEVIS for dette! Finnes flere firma ser jeg. Hvilket ville DU ha valgt, og hvorfor? Tips? Takker 🙏 Anonymkode: d0f37...fd6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Kontakt PSS Securitas Spesialtjenesten, venn med stort ansvar i et av norges største firma bruker dem til å sikre bevis mot utro ansatte. Anonymkode: 7a26e...0c0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Varg Veum tar helt sikkert turen fra Bergen om du spør fint🙊 (sorry, kunne ikke dy meg! Håper du finner noen som kan hjelpe deg!❤️) Anonymkode: ac043...a16
Neket Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Varg Veum tar helt sikkert turen fra Bergen om du spør fint🙊 (sorry, kunne ikke dy meg! Håper du finner noen som kan hjelpe deg!❤️) Anonymkode: ac043...a16 Kan sikkert ringe Sven Foyn også 🤪
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-13 den 0.25): Hei, Håper på god hjelp. Noen som har GOD erfaring med privat etterforsker i Stavanger? Det er ikke relevant for saken hva det gjelder, jeg er bare ute etter grundighet og at de ikke er unøyaktige, men får med seg det som foregår! 🙏 Ble lurt av en fyr og ønsker å fremlegge BEVIS for dette! Finnes flere firma ser jeg. Hvilket ville DU ha valgt, og hvorfor? Tips? Takker 🙏 Anonymkode: d0f37...fd6 Hei! Jobber selv innen fagfeltet. Min anbefaling er å gå for et av de landsdekkende firmaene. Da er det enklere å finne "rett" kompetanseperson i firmaet for akkurat din type sak, uten at det er låst til geografi. Anonymkode: db6d9...36d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #6 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-14 den 18.51): Hei! Jobber selv innen fagfeltet. Min anbefaling er å gå for et av de landsdekkende firmaene. Da er det enklere å finne "rett" kompetanseperson i firmaet for akkurat din type sak, uten at det er låst til geografi. Anonymkode: db6d9...36d Enig. Har du konkret tips? Anonymkode: d0f37...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå