AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Jeg har aldri likt "brunkrem" i ansiktet, føler det blir et slags ekkelt, stivt belegg. Nå er jeg 40+ og har fått rynker og aldersflekker og MÅ begynne å finne gode produkter som dekker. Men ønsker jo også at det skal være behagelig og se naturlig ut. Tips til et slikt produkt? Anonymkode: c8e9c...829
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Anbefaler deg å ta turen til et parfymeri med dyktige betjeninger som kan veilede deg. En god foundation krever også et godt grunnarbeid i forkant av påføring😊 Anonymkode: f0370...471
miaw Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Jeg synes Lisa Eldrigde er flink. Blir inspirert av videoene hennes.
Roci Skrevet 13. august 2021 #4 Skrevet 13. august 2021 Jeg liker Vichy Dermablend Compact Foundation - legger den med fuktet Beautyblender for et naturlig resultat, den medfølgende svampapplikatoren er ubrukelig. Og som AB#2 skriver, så er grunnarbeidet viktig for et godt resultat, dvs. ren og godt fuktet hud.
AprilLudgate Skrevet 13. august 2021 #5 Skrevet 13. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har aldri likt "brunkrem" i ansiktet, føler det blir et slags ekkelt, stivt belegg. Nå er jeg 40+ og har fått rynker og aldersflekker og MÅ begynne å finne gode produkter som dekker. Men ønsker jo også at det skal være behagelig og se naturlig ut. Tips til et slikt produkt? Anonymkode: c8e9c...829 Du får ikke dekket rynker med sminke, heller ikke aldersflekker om du har tenkt p unngå sparkel. Det viktigste her er basen - god og fuktende hudpleie. Og syrer for pigmentflekkene. Så er det peneste bare en lett foundation for voksen hud. Jeg liker Lumene særlig, Make The Make og Jane Iredale. Varierer hvilke produkter jeg foretrekker - på sesong. Jeg hadde startet med Lumenes Glow krem - det er en kombinasjon av fukt og foundation. Veldig lett på huden. Jeg er 40 år, bruker mye mindre dekkende produkter nå enn når jeg var 20. Vil huden skal synes 🤷♀️ Det viktigste for deg som har mye pigmentflekker er høy SPF. Finn en dagkrem med SPF i Make The Make sin filter primer gir en veldig god base, og har SPF 50. 1
kaledonia Skrevet 13. august 2021 #6 Skrevet 13. august 2021 Fløff skrev (8 timer siden): Du får ikke dekket rynker med sminke, heller ikke aldersflekker om du har tenkt p unngå sparkel. Det viktigste her er basen - god og fuktende hudpleie. Og syrer for pigmentflekkene. Så er det peneste bare en lett foundation for voksen hud. Jeg liker Lumene særlig, Make The Make og Jane Iredale. Varierer hvilke produkter jeg foretrekker - på sesong. Jeg hadde startet med Lumenes Glow krem - det er en kombinasjon av fukt og foundation. Veldig lett på huden. Jeg er 40 år, bruker mye mindre dekkende produkter nå enn når jeg var 20. Vil huden skal synes 🤷♀️ Det viktigste for deg som har mye pigmentflekker er høy SPF. Finn en dagkrem med SPF i Make The Make sin filter primer gir en veldig god base, og har SPF 50. Enig med deg ! SPF 50 og syrer for pigmentflekkene. Jeg har brukt SPF50 hver dag i 15 år og synes det er best anti aging-behandling Weleda har en god nattkrem Wild Rose. Hybenfrøolje kan også brukes mot flekkene. Begge to finnes i apotek.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #7 Skrevet 13. august 2021 Bruker dr jart+ cicapair tiger grass color correcting treatment, den gir fukt, har spf, og legger seg naturlig på huden. Den er også kjapp å legge da man bare tar en liten dæsj i hendene, knir hendene sammen også klapper/trykker produktet På huden. Syntes ikke den legger seg i porer eller rynker heller. Anonymkode: 05f54...087 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå